Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkortsalget for 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Mange har fått fornya, mange har ikke. Vi er i konstant dialog med Ticketmaster for å løse det.
    Takk for svar. Det ordner seg nok til slutt!

Comment

Originally posted by Disig View Post
      Takk for svar. Det ordner seg nok til slutt!
      Plassen er din i knappe to uker til, og du kan alltids dra til sjappa og fikse det der.

Veldig fint om dere som ikke får fornya på nett sier fra her (eller på mail til meg på franko@vif.no) om:
      - Hvilke(t) device du prøvde på (PC/Mac, evt hvilke type nettbrett/mobil)
      - Hvilken nettleser du brukte
      - Hvilken feilmelding du får

Merk: Det er kun dem som kjøpte på nett i år som automatisk kan fornye sesongkortet/oppgradere Vallekortet på nett i forkjøpsperioden. Sesongkortet vil allerede være i handlekurven.

Comment

Går det ikke ann å fornye med aldersrabatt på Ticketmaster? Står 2050, men da jeg er under 25 burde det da komme opp som 1550?

Comment

Merk: Det er kun dem som kjøpte på nett i år som automatisk kan fornye sesongkortet/oppgradere Vallekortet på nett i forkjøpsperioden. Sesongkortet vil allerede være i handlekurven.
          Ikke for å flisespikke, men det er ikke heeelt sånn. Som beskrevet over:

Originally posted by VVV View Post
          Altså nei, det kommer opp en side med forslag til samme plass som i 2017 og så må du klikke på "Legg til i handlekurv" for å gå videre - og det er da feilmeldingen kommer opp. Klikker du deg i stedet inn i handlekurven FØR du har lagt til plassen så får du riktignok tilgang til kurven, men den er tom.
          Litt senere på dagen fungerte det (samme nettleser fra PC - Chrome) og da la kortet seg i handlekurven når jeg klikket "Legg til i handlekurv", jeg fikk betalt, og jeg fikk bekreftelse på mail.
          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Da var neste sesongs kort i boks. Fungerte som det skulle det.
            En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Der fikk jeg også kjøpt gitt.

Comment

I dag er siste dag med forkjøpsrett for dem som vil beholde samme sete som ifjor. Sjappa er riktignok stengt nå, så hvis du ikke kan kjøpe på nett, må du sende en mail til post@sjappa.net før midnatt.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/i-...songkortsalget

Comment

Har du sesongkort på Supportertribunen er det en femtilapp å spare på å kjøpe nå kontra senere i vinter eller uka før seriestart. Dette fordi klubben har fryst prisene fra 2017 til 2018 (med unntak av en varslet økning i mva - den såkalte "moroskatten"). Selv om vi som klubb gjerne ønsker at mange fornyer tidlig så vi kan sette riktige budsjetter for 2018, så er det som du sier; få intensiver for å fornye der nå. Annet enn da å vise klubben at man kommer på stadion i 2018 også.

På langsidene er det derimot litt flere grunner. Økningen av mva er litt høyere (da prisene på disse kortene er høyere), samt at man mister reservasjonsretten på samme sete dersom man ikke fornyer før tirsdag. Det kan være en del som venter på at plasser løses før dem kjøper, men de med sesongkort kan allerede nå velge å bytte plass dersom man ønsker det. Dog vil jo flere plasser være tilgjengelig fra og med tirsdag.

Hadde vi økt prisene for 2018, hadde vi nok solgt flere kort per nå, men det var noe vi absolutt ikke ønsket. Prismessig på sesongkortene ligger vi generelt sett ganske mye lavere enn de mest populære lagene i Eliteserien. I Bergen tar man også en god slump penger bare for å sikre seg samme plass de neste 1-3-5 årene.

Vi er sånn cirka i rute, det stemmer. Kort oppsummert vil vi nå budsjett for sesongen dersom alle som har sesongkort fornyer, og alle med Vallekort oppgrader til sesongkort. Det er spesielt dem med Vallekort vi er spente på. De kjøpte jo "bare" for seks kamper i år, og nå håper vi dem kjøper for hele sesongen. Prisen for dem dobles, men dem får til gjengjeld se tre ganger flere kamper enn i år + at dem med sesongkort får en langt rekke ekstrafordeler enn hva man hadde med Vallekortet.

Vi skal spille fem treningskamper hjemme i vinter som alle med sesongkort får gratis adgang på. I tillegg er det lagt opp til flere treningskamper gjennom sesongen på grunn av alle pausene som kommer. Så hadde du tenkt å se alle treningskampene i år, er du allerede godt på vei til å spare inn sesongkortet ditt. Man får rabatt i Sjappa, man kan få cupbilletter gratis/billigere, billigere adgang på kickoff og lignende arrangementer, og man får tilgang til samtlige 15 hjemmekamper i serien til prisen av 10.

Likevel er kanskje den beste grunnen til å kjøpe sesongkort, for egen del, at man slipper å måtte tenke på billettkjøp foran hver kamp man skal på.

Litt tall sånn for moro skyld om 2017-sesongen. Selv om økninga i tilskuertall var på moderate 7-8-9 prosent, var økninga av faktiske tilskuere inne på stadion på rundt 25 prosent. Tidligere år har vi sett at flere med sesongkort/fribilletter ikke kommer på kampene selv om dem har fri adgang, men dette er i ferd med å bedre seg drastisk - noe som jo så klart er veldig positivt. Selv om økonomisjefen i klubben er mest opptatt at folk kjøper billett, og kanskje ikke like mye om hvor mange som bruker den, er vi som jobber med dette til daglig opptatt av å øke stadionopplevelsen og det skjer med folk i, og foran, setene på stadion.

Flytter denne hit da det er en mer relevant tråd enn 2018-sesongen-tråden.

Det er som nevnt i innlegget over, start for det åpne salget i morgen, tirsdag, klokka 10.00. Da skal alle priskategorier/felter/seter være åpent for kjøp både på nett og i Sjappa. Så lenge setene ikke har blitt fornya/reservert vel og merke.

Erfaringa tidligere viser dessverre at nettløsninga ikke alltid fungerer optimalt på dag 1, så kom gjerne med tilbakemeldinger om det er noen som opplever feil. Enten som åpent svar her, på PM eller på mail (franko@vif.no). Vi anbefaler å kjøpe på nett, fordi;
                  - Da blir gjenkjøp lettere neste år
                  - Du kan få evt cupkamper rett inn på sesongkortet
                  - Vi har mulighet til å kontakte deg om relevant informasjon om billettkjøp o.l. Per nå har vi riktig mailadresse på rundt 1 av 3 sesongkortholdere og mobilnr til enda færre. Du havner IKKE på en mailingliste, bare så det er sagt.

Vi har blitt oppmerksomme på flere utfordringer med nettkjøp så langt som vi må fikse til neste år. Dette gjelder så langt dem som skal fornye i forkjøpsperioden, og det dukker helt sikkert opp flere nå som det åpne salget starter. Det er viktig at vi får vite om disse avvikene så vi kan melde de inn til Ticketmaster.

Det samme gjelder om plassen din har begrensa sikt pga stolper og gjerder og slikt så vi får blokkert ut disse plassene.

På onsdag slipper vi litt mer info om salgstall, og det blir en gladsak!

Comment

Tar spillerne en ringerunde i år mtp sesongkortsalg? Har vel vært ganske populært i andre klubber mener jeg.
                    Jeg hadde ihvertfall ikke klart å si nei om en av gutta på laget ringte meg
                    Og spesielt om man ringer de som ikke har hatt i år. Der kan man sikkert få solgt noen ekstra. Bare tenker høyt her.

Comment

Originally posted by Basement View Post
                      Tar spillerne en ringerunde i år mtp sesongkortsalg? Har vel vært ganske populært i andre klubber mener jeg.
                      Jeg hadde ihvertfall ikke klart å si nei om en av gutta på laget ringte meg
                      Og spesielt om man ringer de som ikke har hatt i år. Der kan man sikkert få solgt noen ekstra. Bare tenker høyt her.
                      Det har vært gjort tidligere, et par uker før seriestart, men ble av ulike årsaker ikke gjennomført i år. Satser på at det blir noe av i år.

Comment

Hvor mange sesongkort/Vallekort solgte vi totalt i 2017? Mulig det er nevnt noen steder men jeg kan ikke huske å ha lest noe på dette.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                          Hvor mange sesongkort/Vallekort solgte vi totalt i 2017? Mulig det er nevnt noen steder men jeg kan ikke huske å ha lest noe på dette.
                          Vi solgte vel 2.700 sesongkort i fjor til privatpersoner. På samme tid i fjor hadde vi solgt 1500 sesongkort, men da hadde det åpne salget starta 1/12, mens det i år først åpna i dag. Kommer en sak i morgen på status for hvordan vi ligger an i år kontra fjor

Comment

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ba...ge-vil-pa-kamp

Veldig flott å se arbeidet Morten Nydal og FrankO m.fl. har gjort for å gjøre kampene attraktive for familier. Tror det er en genistrek å selge Norges billigste barnesesongkort: Det blir selvfølgelig også noen penger i kassa av det, men kanskje viktigere enn sesongkortsalget: Denne gruppa benytter seg også av kiosken, fanzone og andre familieaktiviteter skaper en flott ramme om kampene, at noen flere kommer på kamp drar fort enda flere med seg, at de fyller stadion gjør det mer attraktivt for alle å dra på kamp (gøyere å dra på full stadion enn et halvtomt stadion) - og ikke minst langsiktig i å rekruttere nye supportere. Et glimrende stykke arbeid, karer!

Comment

En liten juleoppdatering?

Comment

Originally posted by Basement View Post
                                En liten juleoppdatering?
                                Ligger på en 20-30 solgte hver dag, og har passert 2100 totalt. Der er dog rundt 200 reserverte som ikke er med i dette tallet.

Comment

Working...
                                X