Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkortsalget for 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er sesongkorta klare for avhenting i sjappa nå?

Comment

Originally posted by Keyser View Post
      Er sesongkorta klare for avhenting i sjappa nå?
      Det har de vært lenge. Så lenge du er registrert som kjøper kan du dra ned så lager de på stedet.

Comment

Hvor mange solgte nå som første hjemmekamp nærmer seg?

Comment

Er det mulig å hente sesongkort på søndag før matchen?

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
            Er det mulig å hente sesongkort på søndag før matchen?
            Det regner jeg med.Ellers kommer ihvertfall ikke jeg inn. Men bør kanskje komme i god tid.

Comment

Kjøpte sesongkort idag. Men det er jo helt ekstremt glatt mot stadion og utenfor øst og sjappa. Håper klubben gjør noe med dette, eller så tipper jeg det er noen som havner på legevakten istedenfor kamp.

Comment

Noen som vet når sjappa er åpen i morgen? Har ikke fått henta sesongkortet ennå. Så ikke noe info på hjemmesidene deres...

Comment

Savner oppdatering på antall solgte. Skjønner ikke hvorfor det skal være en hemmelighet.

Lurer også på hvorfor vi kar være å oppgi salg til bedriftsmarkedet i tallene våre når mange andre klubber gjør det? Mulig FrankO har fortalt det tidligere, men i mitt hode er det bedre å rapportere høyest mulig antall for å skape blest og optimisme.

Comment

Originally posted by enga View Post
                    Kjøpte sesongkort idag. Men det er jo helt ekstremt glatt mot stadion og utenfor øst og sjappa. Håper klubben gjør noe med dette, eller så tipper jeg det er noen som havner på legevakten istedenfor kamp.
                    Det jobbes på spreng får jeg høre for å fikse dette, Både skrape bort isen, salte, strø og Gudene må vite hva annet dem gjør. Men sånn er det jo i hele byen om dagen, så anbefaler uansett gode vintersko.

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
                      Noen som vet når sjappa er åpen i morgen? Har ikke fått henta sesongkortet ennå. Så ikke noe info på hjemmesidene deres...
                      Joda, det ligger ute Klikk på Sjappa helt øverst og så åpningstider:

* Kampdag: Sjappa åpner alltid 4 timer før kampstart på tidspunkter de ordinært har stengt. Da stenger Sjappa når kampen begynner.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                        Savner oppdatering på antall solgte. Skjønner ikke hvorfor det skal være en hemmelighet.

Lurer også på hvorfor vi kar være å oppgi salg til bedriftsmarkedet i tallene våre når mange andre klubber gjør det? Mulig FrankO har fortalt det tidligere, men i mitt hode er det bedre å rapportere høyest mulig antall for å skape blest og optimisme.
                        Alle klubber teller alle tilskuere - inkludert bedriftsmarked. Husk at det finnes ulike grader av VIP-er: Fra sjefsplasser i 4. etasje til vanlige hovedtribuneplasser. De er jo like mye tilskuere som deg og meg.

Ang antall solgte er det vel jeg som har stått for det, men jeg har vært sykemeldt i et par måneder så kan ta på meg skylda der. Det er ingen statshemmelighet. Så vidt jeg vet er det flere enn i fjor, men har ingen tall.

Comment

For øvrig solgt 4.105 all inclusive. En økning på 12 prosent på privatmarkedet.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Alle klubber teller alle tilskuere - inkludert bedriftsmarked. Husk at det finnes ulike grader av VIP-er: Fra sjefsplasser i 4. etasje til vanlige hovedtribuneplasser. De er jo like mye tilskuere som deg og meg.
                            Tenker ikke på antall tilskuere, men antall sesongkort. Mener vi tidligere har oppgitt kun privatmarked, men mulig jeg som surrer.

Takk for raskt svar

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              Tenker ikke på antall tilskuere, men antall sesongkort. Mener vi tidligere har oppgitt kun privatmarked, men mulig jeg som surrer.

Takk for raskt svar
                              Vi oppgir kun privatmarked i begynnelsen da reforhandlingene med partnerne først blir seriøse utpå nyåret.

Comment

Håper klubben går ut med antall solgte noen dager før kamp. Hvorfor holde hemlig? Nei bare være ærlige så kan vi hjelpe så godt vi kan.

Comment

Working...
                                X