Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkortsalget for 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ingar
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Dette må vi vel ta på egen kappe når man velger å plukke opp sesongkortet en halvtime før kampstart. Jeg gamblet selv på at det ikke skulle komme så mange på kamp i går og var forberedt på kø så det kan ikke sjappa få skylda for.

Det de kunne gjort hadde vært å printa ut sesongkorta på forhånd (så ikke ut som om det var gjort?) og så lagt de i billettlukene så kunne vi gått der i stedet for sjappa. Så kunne de som ville kjøpe effekter sluppet hundrevis av late sesongkorteiere foran seg i køen.
    Tja.Nå er det ikke alle som digger Enga som har adresse Oslo.Selv kjører jeg nesten 5 timer tur retur når jeg skal på match.Hadde dog beregnet god tid,men syntes det var litt halv-jalla opplegg.Kunne godt hatt en bedre mice en place på dette.

Men digg med sesongkort og seier.Bra start på sesongen!

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Dette må vi vel ta på egen kappe når man velger å plukke opp sesongkortet en halvtime før kampstart. Jeg gamblet selv på at det ikke skulle komme så mange på kamp i går og var forberedt på kø så det kan ikke sjappa få skylda for.

Det de kunne gjort hadde vært å printa ut sesongkorta på forhånd (så ikke ut som om det var gjort?) og så lagt de i billettlukene så kunne vi gått der i stedet for sjappa. Så kunne de som ville kjøpe effekter sluppet hundrevis av late sesongkorteiere foran seg i køen.
    Tror sesongkorta som var bestilt i litt tid var trykket opp - det var Klansmedlems-korta som de tok en-og-en. Men enig i at det ville vært mer effektivt med egen kø for sesongkorthenting

Leave a comment:

• Grim
    replied

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Kanskje en ide å ha flere kasser oppe/ev lukene ute når så mange skal hente sesongkort til første hjemmekamp.Flere som var lettere irritert etter å ha stått en omgang pluss tillegg i kø.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Ja så det 😊 veldig bra.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Nesrene View Post
    Jeg var der oppe i 10:30-tiden lørdag, og da vat det ingen slik aktivitet. Nå har jeg konversert med Nydalern i etterkant, og han fortalte at de var i ferd med å iverksette tiltak
    Mye er gjort, mye er planlagt. Men som sagt, hele byen er jo islagt om dagen, og man skal jo komme seg til å fra stadion....

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Basement View Post
    Håper klubben går ut med antall solgte noen dager før kamp. Hvorfor holde hemlig? Nei bare være ærlige så kan vi hjelpe så godt vi kan.
    Noe jeg også gjorde i innlegg #87 rett over her

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Det er vinter, da har jeg på meg vinterstøvler som ikke er glatte. Første kamp på mange år at jeg ikke har på de faste Adidas skoene.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Det jobbes på spreng får jeg høre for å fikse dette, Både skrape bort isen, salte, strø og Gudene må vite hva annet dem gjør. Men sånn er det jo i hele byen om dagen, så anbefaler uansett gode vintersko.
    Jeg var der oppe i 10:30-tiden lørdag, og da vat det ingen slik aktivitet. Nå har jeg konversert med Nydalern i etterkant, og han fortalte at de var i ferd med å iverksette tiltak.

Men jeg tviler på at de klarer fikse alt, så jeg anbefaler å bruke brodder om man har.

Leave a comment:

• enga
    replied
    Det jobbes på spreng får jeg høre for å fikse dette, Både skrape bort isen, salte, strø og Gudene må vite hva annet dem gjør. Men sånn er det jo i hele byen om dagen, så anbefaler uansett gode vintersko.
    Supert! Regnet egentlig med det.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Håper klubben går ut med antall solgte noen dager før kamp. Hvorfor holde hemlig? Nei bare være ærlige så kan vi hjelpe så godt vi kan.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Tenker ikke på antall tilskuere, men antall sesongkort. Mener vi tidligere har oppgitt kun privatmarked, men mulig jeg som surrer.

Takk for raskt svar
    Vi oppgir kun privatmarked i begynnelsen da reforhandlingene med partnerne først blir seriøse utpå nyåret.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Alle klubber teller alle tilskuere - inkludert bedriftsmarked. Husk at det finnes ulike grader av VIP-er: Fra sjefsplasser i 4. etasje til vanlige hovedtribuneplasser. De er jo like mye tilskuere som deg og meg.
    Tenker ikke på antall tilskuere, men antall sesongkort. Mener vi tidligere har oppgitt kun privatmarked, men mulig jeg som surrer.

Takk for raskt svar

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    For øvrig solgt 4.105 all inclusive. En økning på 12 prosent på privatmarkedet.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Savner oppdatering på antall solgte. Skjønner ikke hvorfor det skal være en hemmelighet.

Lurer også på hvorfor vi kar være å oppgi salg til bedriftsmarkedet i tallene våre når mange andre klubber gjør det? Mulig FrankO har fortalt det tidligere, men i mitt hode er det bedre å rapportere høyest mulig antall for å skape blest og optimisme.
    Alle klubber teller alle tilskuere - inkludert bedriftsmarked. Husk at det finnes ulike grader av VIP-er: Fra sjefsplasser i 4. etasje til vanlige hovedtribuneplasser. De er jo like mye tilskuere som deg og meg.

Ang antall solgte er det vel jeg som har stått for det, men jeg har vært sykemeldt i et par måneder så kan ta på meg skylda der. Det er ingen statshemmelighet. Så vidt jeg vet er det flere enn i fjor, men har ingen tall.

Leave a comment:

Working...
X