Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk for innsatsen General Grindheim !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk for innsatsen General Grindheim !

Jeg ønsker med dette å takke deg for alt du har gjort, og alt du er for klubben vår!

Du var så rå når du kom fra Haugesund, ikke bare tok du nivået, men du hevet det.
    Sjelden har jeg vært så glad når Generalen kom tilbake etter opphold i utlandet.

Du gir jernet alltid!

Takk for alle gode minner og lykke til videre!

Takk for mange flotte år!

Comment

Takk for innsatsen kaptein Grindheim!

Lykke til i Haugesund eller hvor det enn blir, bare prøv fail litt når vi møtes igjen

Comment

Ingen andre enn meg som synes det er helt høl i hue å slippe vår beste spiller gratis?

En liten korreksjon til dagboka forresten. Steffen kalte han ikke Grine-Pelle (eller GP som det som oftest gikk i) pga det som skjedde på banen men fra når de var i bussen på vei til bortekamp og spilte kort. Steffen kalte Christian for Pelle for no apparent reason når han kom til Enga. På en bortetur så satt de å spilte kort, Christian tapte og ble så forbanna at han bare gikk bak i bussen og satte på seg øreklokkene. Da ble Steffen litt oppgitt og kalte han Grine-Pelle. Når de kom til hotellet så gikk Christian rett på rommet og kom ikke ut før dagen etter.

Kilde: https://radio.nrk.no/serie/heia-fotb...417/15-11-2017
        (Her sier Steffen også at høydepunktet i karrièren var seriegullet med Enga.)

PS! Takk for seriegullet 2005 og for innsatsen i ~250 kamper, Christian!

Comment

Du vil bli dypt savnet, Christian! Takk for alt.

Comment

Takk for alt!! Legende.

Comment

Kunne ikke vært mer uenig på Deila med dette.Utvilsomt mer enn nok god nok for oss..Grindheim har fortsatt noen gode sesongen igjen i seg han.Så dette sliter jeg med å forstå..

Men takk for alt.En sann legende som vill bli dypt savnet!

Comment

Isolert sett var jeg enig med Deila. Grindheim begynner å bli gammel. Har vært god når laget har vært bra, men stort sett i den nye rollen Zahid hadde. Sliter litt med kunstgress, noe vi ville sett veldig mye til neste år. Sannsynligvis også en av de med dyrest kontrakter.

MEN så slapp vi Stengel. Dermed er midtbanen fryktelig mye svakere!
                Det vi sitter igjen med nå holder rett og slett ikke. Håper virkelig vi får inn noe bra inn til neste år.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                  Isolert sett var jeg enig med Deila. Grindheim begynner å bli gammel. Har vært god når laget har vært bra, men stort sett i den nye rollen Zahid hadde. Sliter litt med kunstgress, noe vi ville sett veldig mye til neste år. Sannsynligvis også en av de med dyrest kontrakter.

MEN så slapp vi Stengel. Dermed er midtbanen fryktelig mye svakere!
                  Det vi sitter igjen med nå holder rett og slett ikke. Håper virkelig vi får inn noe bra inn til neste år.
                  Vi slapp han ikke, han stakk
                  - Ære Være

Comment

Takk Grindheim, en sann kriger. Du forlater et synkende skip, kanskje du blir glad at dette skjedde når du skal se tilbake. Du vil bli dypt savnet.

Comment

Takk for innsatsen Grindheim! Du har tidvis vært en av de store i Engas stolte historie!

Comment

Originally posted by bengt View Post
                        Takk Grindheim, en sann kriger. Du forlater et synkende skip, kanskje du blir glad at dette skjedde når du skal se tilbake. Du vil bli dypt savnet.
                        Herregud. Synkende skip. Mye skvip man må lese.

Comment

Er dessverre det Deila holder på med. Frykter hva han kan finne på i vinter. Ser dårlig ut etter hva han har gjort med stallen hittil.

Comment

Kopierer innlegget jeg skrev i spillertråden til Grindheim:

Utrolig vemodig når klubblegenden Grindheim takket av på stadion i dag. Jeg har egentlig vært litt forberedt at det kunne skje siden i sommer, men følte meg likevel tom i noen sekunder etter at det ble annonsert fra speaker. Fikk frysninger når vi sang for han etter kamp.

Bare å takke Pelle for solid innsats i 248 kamper. En av våre beste spillere, og også en av de største. Ekte Vålènga gutt.Håper du får en rolle i klubben ved en senere anledning! Takk for alt!

Comment

Grindheim drar som en helt, Stengel som en judas. Det er forskjell på folk.

Comment

Working...
                              X