Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ziggy75 View Post
    Hvilke potensielle spillere mangler?
    Abdi, Fridjonsson, Tollås og DFH. Alle de er spilleberettiget. Men de leder 1-0 etter 34 min.

Comment

• De leder 2-0 til pause etter scoringer av Olivier Valaker Edvardsen og Sander Werni. Veldig effektive. Ikke mange flere sjanser. Ganske jevnt i spill men Fløy uten de store sjansene.

Comment

• Er vel kanskje lov å håpe på tre poeng da. Det trengs.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
          Abdi, Fridjonsson, Tollås og DFH. Alle de er spilleberettiget. Men de leder 1-0 etter 34 min.
          Hjesus har kanskje en forklaring?
          I utgangspunktet vil jeg tro at det ikke er opp til spillerne om de skal dra til Fløy eller ikke, men har jo hørt historier om a-lagsspillere som ikke er veldig interesserte.

Comment

• Redusering til 1-2. Blir tøft siste 30 min med stort sett «lette» spillere.

Comment

• Det gikk fort på slutten. 2-4 og en grei seier tilslutt. Viktige 3 poeng og over streken. Fløy har også på papiret det tøffeste programmet igjen. Burde være en fair mulighet til å holde seg i divisjonen.

Comment

• Viktig seier, og digg å komme over streken igjen. Kjelsås er neste og de har ikke noe å spille for. Deretter følger 3 på rad mot hhv 2 andre i sumpa og det desiderte bunnlaget. Så på de 4 neste kan det plukkes en drøss med poeng.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                  Det gikk fort på slutten. 2-4 og en grei seier tilslutt. Viktige 3 poeng og over streken. Fløy har også på papiret det tøffeste programmet igjen. Burde være en fair mulighet til å holde seg i divisjonen.
                  Grei og grei, fru blom...Fløy hadde heading i tverrligger i det 85. min. Hadde den gått inn ville det stått 2-2. Og da er det mulig Fløy hadde vært brukbart fornøyd og ikke gitt så store rom på slutten, så det var viktig med 1-3 i steden i det 88. min.

Herlig med seier! Tror 2. laget har gode muligheter til å holde seg nå.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                    Hjesus har kanskje en forklaring?
                    I utgangspunktet vil jeg tro at det ikke er opp til spillerne om de skal dra til Fløy eller ikke, men har jo hørt historier om a-lagsspillere som ikke er veldig interesserte.
                    Abdisalam Ibrahim og Samúel Kári Friðjónsson var i den uttatte troppen, men meldte forfall før avreise. Trenerne fikk ingen begrunnelse for forfallet. Osame Sahraoui kom inn som erstatter for dem i troppen.
                    in Absinthia

Comment

• Noen på "innsiden" som vet hva som har skjedd med Fridjonsson? Helt ute i kulda, og dette høres jo også litt rart ut, selv om det så klart kan være gode grunner til at han ikke stiller kort tid etter å ha vært i aksjon mot RBK.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                        Noen på "innsiden" som vet hva som har skjedd med Fridjonsson? Helt ute i kulda, og dette høres jo også litt rart ut, selv om det så klart kan være gode grunner til at han ikke stiller kort tid etter å ha vært i aksjon mot RBK.
                        Både Abdi og Fridjonsson var blitt syke. Forøvrig så spilte vel både Felix og Aron også mot RBK.

Comment

• Så noe greier på klubbens Instagram at iallfall Abdi og Fridjonsson var og trente på stadion, selv om laget egentlig hadde fri, så skal ikke stå på viljen iallfall.

Comment

• Originally posted by bLANCO View Post
                            Så noe greier på klubbens Instagram at iallfall Abdi og Fridjonsson var og trente på stadion, selv om laget egentlig hadde fri, så skal ikke stå på viljen iallfall.
                            Jeg tolket det som straffetrening jeg...

Comment

• To horrible dommeravgjørelser på rad fører til 0-1 mot Kjelsås. De legger på til 0-2 like etter.

Dommer representerer Hamar IL...

Comment

• 2-2 etter 60min. Grødem og Ibrahim med hvert sitt etter pause. Trykker på for ett til!

Comment

Working...
                                X