Og bare for å presisere. Vi leder 3-0 nå!!!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga 2 - 2018
Collapse
X
-
Utrolig sterk start av gutta nå må vi bare klare å holde inn. Andrelaget er vel på Sandefjord nivå når det gjelder å rote bort ledelser og poeng i andre omgang, hadde vi unngått en eller to av disse så hadde vi ikke ligger der vi ligger nå. Men alt er glemt om det holder inn. Bittert om Skeid ødelegger for oss ved ikke å ta poeng, men da har vi i hvert fall gjort det vi kunne selv. Sånn jeg ser det er det viktigere med seier til andrelaget enn første laget i dag. Om vi som kanskje eneste tippeliga klubb har et lag på tredje øverste nivå så har vi en klar fordel både for spillere ute av første 11ern og de unge og lovende. Kom igjen Enga! Dette skal vi klare!
Og der skårte fløymen vi får gjøre vår jobb først og så tenke på om Skeid leverer.
Comment
-
Jeg hadde ikke noe tro på at vi skulle klare det da jeg la meg i går, jeg må si sjansen nå ved halvspillt er vesentlig større selv om jeg gjerne skulle vært de to siste målene foruten. (et til Fløy eller Flekkerøy og et til Bryne). Dette ser ut til å bli en triller ala kampen mot Sandfjord i 2003 selv om det står litt mindre på spill nå. =)
Comment
Comment