Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - 2018

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Og bare for å presisere. Vi leder 3-0 nå!!!

Comment

• Nå får Skeid gjøre jobben. Vi har hjulpet dem tidligere i år.

Comment

• 1-0 til Skeid.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          1-0 til Skeid.
          1-1 Fløy utligner nesten umiddelbart

Comment

• Utrolig sterk start av gutta nå må vi bare klare å holde inn. Andrelaget er vel på Sandefjord nivå når det gjelder å rote bort ledelser og poeng i andre omgang, hadde vi unngått en eller to av disse så hadde vi ikke ligger der vi ligger nå. Men alt er glemt om det holder inn. Bittert om Skeid ødelegger for oss ved ikke å ta poeng, men da har vi i hvert fall gjort det vi kunne selv. Sånn jeg ser det er det viktigere med seier til andrelaget enn første laget i dag. Om vi som kanskje eneste tippeliga klubb har et lag på tredje øverste nivå så har vi en klar fordel både for spillere ute av første 11ern og de unge og lovende. Kom igjen Enga! Dette skal vi klare!

Og der skårte fløy men vi får gjøre vår jobb først og så tenke på om Skeid leverer.

Comment

• Fløy går opp i 2-1 ledelse over Skeid... Det er det eneste som mangler nå at de slår Skeid

Comment

• Bryne reduserer til 1-3...

Comment

• Jeg hadde ikke noe tro på at vi skulle klare det da jeg la meg i går, jeg må si sjansen nå ved halvspillt er vesentlig større selv om jeg gjerne skulle vært de to siste målene foruten. (et til Fløy eller Flekkerøy og et til Bryne). Dette ser ut til å bli en triller ala kampen mot Sandfjord i 2003 selv om det står litt mindre på spill nå. =)

Comment

• Vi får se da. 1-3 har vel vist seg å være en farlig ledelse for VIF2 tidligere i sesongen. Lekker som en sil bakover.

Comment

• Der satt den!
                      2-2 fløy - skeid nå ligger vi på rett siden av streken

Comment

• Nå begynner det å bli spennende igjen ... 2-3

Comment

• Og så øker vi igjen 2-4... Dæven, dette holde hardt

Comment

• Måtte dette holde inn. Hvor ser dere kampen?

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                              Og så øker vi igjen 2-4... Dæven, dette holde hardt
                              Må jeg ha abn for å se dette? Er det sånn at vi må slå Bryne og Skeid slå Flekkerøy?
                              Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Jeg ser kampene på nettavisen med abo. Bryne reduserte forøvrig til 3-4 nå.

Skeid - Flekk må ende uavgjort eller med seier til Skeid og vi må vinne.

Comment

Working...
                                X