Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Felipe Carvalho!
Collapse
X
-
Originally posted by JorgenH View PostHvor får du det fra at han har alt for stort ego, egentlig? Bare bra med spillere som har selvtillit og ambisjoner, vurderingen om hvorvidt det er for mye av det gode får man ta på sikt.
Comment
-
Originally posted by Mikael View PostSkeptisk mtp skade, kontrakttull i Östersund, lite spilletid i Malmö og begrenset suksess i Falkenbergs FF. Men vi får vel gi han en sjanse...
Comment
-
Merker jeg blir skeptisk når disse storklubb ambisjonene kommer fra en som har spilt et knippe kamper fra start i Sverige og vært skadet lenge.
FF er klart et mye bedre lag enn oss, men still!
Samtidig tipper jeg må han spille forbanna bra å bli plukket opp av en større liga. Ideelt sett spiller han OK+ år 1, fornyer med to og herjer i 2019...
Comment
-
I følge en MFF-supporter på Twitter så sendte Carvalho bilder av sitt eget utstyr til supportere han fant via sosiale medier. Han kaller han en jævla bonde, og påstår at det nok var en av årsakene til at klubben droppa han når kontrakten gikk ut.
Enten så er denne supporteren uuuuutrolig bitter, eller så.......
Tar det som en klype salt, men likevel....VAR, nei takk!
Comment
-
Originally posted by wanderer View PostI følge en MFF-supporter på Twitter så sendte Carvalho bilder av sitt eget utstyr til supportere han fant via sosiale medier. Han kaller han en jævla bonde, og påstår at det nok var en av årsakene til at klubben droppa han når kontrakten gikk ut.
Enten så er denne supporteren uuuuutrolig bitter, eller så.......
Tar det som en klype salt, men likevel....
Comment
-
-
VALLE (VG) Felipe Carvalho (24) har imponert i Vålerenga-forsvaret, men de færreste kjenner den utrolige historien om livet hans før midtstopperen havnet i norsk fotball.
– Jeg skal jobbe hardt for å fortjene en plass i troppen neste VM. Det er en stor drøm for meg. Jeg vet ikke hvor jeg kommer til å være om fire år, men først må jeg bli den beste midtstopperen i Norge. Vi må også få Vålerenga til toppen, og det har vi potensiale til å klare. Kollegaene mine kommer også til å hjelpe meg, sier Carvalho.
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View Posthttps://www.vg.no/sport/i/l154rG/vif...ri-hvem-jeg-er
– Jeg skal jobbe hardt for å fortjene en plass i troppen neste VM. Det er en stor drøm for meg. Jeg vet ikke hvor jeg kommer til å være om fire år, men først må jeg bli den beste midtstopperen i Norge. Vi må også få Vålerenga til toppen, og det har vi potensiale til å klare. Kollegaene mine kommer også til å hjelpe meg, sier Carvalho."Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."
Comment
Comment