Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Felipe Carvalho!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by vif fan View Post
    Hvor står det at vi har opsjon på 2 nye år?
    Felipe Carvalho lämnade Malmö FF för norska Vålerengen. Mittbacken var länge aktuell för Östersund men förhandlingarna brakade samman och nu utbryter ett ordbråk mellan agenten Terje Liveröd och ÖFK:s ordförande Daniel Kindberg. – Om jag ska säga något så får Östersund se till att bli lite mer proffsiga på alla sätt. De är fortfarande nybörjare och amatörer, säger Liveröd. – Att han har företrätt sin klient på ett väldigt taffligt och dåligt sätt, och inte lyckats få en förhandling i hamn, det tillkortakommandet kan han ju inte gärna lägga över på andra, replikerar Kindberg.

Så er jo spørsmålet hva den til slutt er verdt.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
      Hvor får du det fra at han har alt for stort ego, egentlig? Bare bra med spillere som har selvtillit og ambisjoner, vurderingen om hvorvidt det er for mye av det gode får man ta på sikt.
      Litt upresist av meg kanskje, og jeg er helt enig med deg i at det er sunt og bra med ambisjoner. Men det er noe som sier meg at en kar på 24 år(?) som ikke har spilt høyere enn dette i Sverie og har begrenset suksess ikke kan vente med å komme seg til større ligaer.

Comment

Skeptisk mtp skade, kontrakttull i Östersund, lite spilletid i Malmö og begrenset suksess i Falkenbergs FF. Men vi får vel gi han en sjanse...

Comment

Originally posted by Mikael View Post
          Skeptisk mtp skade, kontrakttull i Östersund, lite spilletid i Malmö og begrenset suksess i Falkenbergs FF. Men vi får vel gi han en sjanse...
          Han har jo tydeligvis full pakke! Nation og Jääger er jo begge rutinerte. Klarer vi å få skolert det råe talentet, så kan han bli skikkelig god. Hvis han trives og får lyst til å forlenge, så kan han bli en gullgruve. Ett år er ikke mye heller, og vi har fortsatt et godt midtstopperpar + Nakkim og Näsberg.

Comment

Merker jeg blir skeptisk når disse storklubb ambisjonene kommer fra en som har spilt et knippe kamper fra start i Sverige og vært skadet lenge.
            FF er klart et mye bedre lag enn oss, men still!

Samtidig tipper jeg må han spille forbanna bra å bli plukket opp av en større liga. Ideelt sett spiller han OK+ år 1, fornyer med to og herjer i 2019...

Comment

Snakka med en "polare" fra malmø om mr. boof:

Ja haha han är bra!! Hade lite speltid i Malmö men konkuransen var väldigt hög. När han fick spela gjorde han det bra. Väldigt stark i huvudspelet
              - Ære Være

Comment

Velkommen Felipe Carvalho!

Dette er nok en spiller som deila og kompany har vurdert nøye det holder får meg

Comment

I følge en MFF-supporter på Twitter så sendte Carvalho bilder av sitt eget utstyr til supportere han fant via sosiale medier. Han kaller han en jævla bonde, og påstår at det nok var en av årsakene til at klubben droppa han når kontrakten gikk ut.

Enten så er denne supporteren uuuuutrolig bitter, eller så.......

Tar det som en klype salt, men likevel....
                  VAR, nei takk!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                    I følge en MFF-supporter på Twitter så sendte Carvalho bilder av sitt eget utstyr til supportere han fant via sosiale medier. Han kaller han en jævla bonde, og påstår at det nok var en av årsakene til at klubben droppa han når kontrakten gikk ut.

Enten så er denne supporteren uuuuutrolig bitter, eller så.......

Tar det som en klype salt, men likevel....
                    La det ligge. Ubekreftet sladder. Gjør Carvalho noe dumt hos oss kan vi eventuelt komme tilbake til saken.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                      La det ligge. Ubekreftet sladder. Gjør Carvalho noe dumt hos oss kan vi eventuelt komme tilbake til saken.
                      Helt enig. Noen kan bare fjerne det om de vil. Som sagt, ser også på dette som bekrefta sladder.
                      VAR, nei takk!

Comment

Hareide om Carvalho:
                        Åge Hareide trente Felipe Carvalho (24) i Malmö. Han mener Vålerenga har en jobb å gjøre med stopperen, men at han kan bli en kjempesuksess i hovedstadsklubben.

Comment

Veldig spennende! Gleder meg til å se ham i aksjon, håper han kan gi oss litt sårt etterlengta råskap.

Comment

Ny kontrakt, vær så snill!

For en profil vi har her.

Comment

VALLE (VG) Felipe Carvalho (24) har imponert i Vålerenga-forsvaret, men de færreste kjenner den utrolige historien om livet hans før midtstopperen havnet i norsk fotball.

– Jeg skal jobbe hardt for å fortjene en plass i troppen neste VM. Det er en stor drøm for meg. Jeg vet ikke hvor jeg kommer til å være om fire år, men først må jeg bli den beste midtstopperen i Norge. Vi må også få Vålerenga til toppen, og det har vi potensiale til å klare. Kollegaene mine kommer også til å hjelpe meg, sier Carvalho.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                                https://www.vg.no/sport/i/l154rG/vif...ri-hvem-jeg-er

– Jeg skal jobbe hardt for å fortjene en plass i troppen neste VM. Det er en stor drøm for meg. Jeg vet ikke hvor jeg kommer til å være om fire år, men først må jeg bli den beste midtstopperen i Norge. Vi må også få Vålerenga til toppen, og det har vi potensiale til å klare. Kollegaene mine kommer også til å hjelpe meg, sier Carvalho.
                                Javisst! Og Enga er eneste lag i Norge med spiller i VM. Signer, Felipe - signer!
                                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Working...
                                X