Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Welcome Sam Johnson!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selv om resultatet skuffa i går, leverte Mr. Johnson igjen. Vi har henta en dritbra spiss i hvert fall.

Comment

Håper vi får beholde han minst en sesong etter denne, men har mine tvil. Det blir penger i kassa, men det pleier jo å gå noen år før vi treffer på nye spisser. På en annen side har vi jo Azemi og Peter Michael..

Comment

Kan jo hende Johnson forsvinner allerede til sommeren, men det avhenger nok litt av hvor ivrig han er selv på å dra ut. Viktig å beholde spillere som Johnson og Carvalho så man kan bygge videre..

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Selv om resultatet skuffa i går, leverte Mr. Johnson igjen. Vi har henta en dritbra spiss i hvert fall.
          Han jobber og jager, er alltid på hugget og lukter målsjanser. Han og Ejuke hadde tidvis en bra link igår!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Han jobber og jager, er alltid på hugget og lukter målsjanser. Han og Ejuke hadde tidvis en bra link igår!
            Kommer til masse avslutninger ja. Flest i ligaen av spissene tror jeg.

Comment

Er så jævlig synd at sjansen i starten gikk i stanga og ikke inn. Da tror jeg vi hadde vunnet greit. Ranheim har griseflaks de første 20.

Comment

Working...
              X