Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Generalprøve: Vålerenga - Start. 3. Mars, klokka 16.00. HJEMME!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Generalprøve: Vålerenga - Start. 3. Mars, klokka 16.00. HJEMME!

http://www.vif-fotball.no/nyheter/vi...-generalproven

Rett etterpå er det Kickoff. Snart i gang.

Kom igjen Enga!!

Hvordan stiller vi på lørdag?

Håper på følgende:
    Adam
    Nouri Tollås Carvalho Adekugbe
    Aygiri Daniel Abdi
    Jukle Sam Ejuke

Gleder meg til kamp!
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
      Hvordan stiller vi på lørdag?

Håper på følgende:
      Adam
      Nouri Tollås Carvalho Adekugbe
      Aygiri Daniel Abdi
      Jukle Sam Ejuke

Gleder meg til kamp!
      Hadde vært gøy å se Agyiri fra start. Han har sett bra ut i de innhoppene han har fått i vinter.

Comment

Jeg lurer på hvordan det går med hodet til Carvalho. Var det ikke sånn at han ikke kunne heade en ball på et par uker?

Ellers tror jeg kanskje Fridjonsson starter foran Agyiri, i hvert fall hvis vi skal stille opp som vi skal i serien. Ernest bør uansett ha gode muligheter til å spille seg inn etterhvert hvis han holder seg skadefri.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          Jeg lurer på hvordan det går med hodet til Carvalho. Var det ikke sånn at han ikke kunne heade en ball på et par uker?

Ellers tror jeg kanskje Fridjonsson starter foran Agyiri, i hvert fall hvis vi skal stille opp som vi skal i serien. Ernest bør uansett ha gode muligheter til å spille seg inn etterhvert hvis han holder seg skadefri.
          Carvalho har i hvertfall trent for fullt denne uka.
          Alterativt tipper jeg Ivan kommer inn der.

Vikrelig konkurranse om plassene på midtbanen ja.
          EVIG VIF

Comment

Jeg tror det fort kan vise seg denne sesongen at Agyiri er bedre enn Fridjonsson eller Abdi, og at det blir opptil de to å kjempe om den tredje plassen i midtbanetreeren ved siden av DFH/Lekven og Agyiri. Så blir jo spørsmålet om hvordan klubben ønsker å satse, med tanke på at Fridjonsson har kontrakt utover denne sesongen. Er jo ikke helt usannsynlig at Fridjonsson (og Abdi, hvis han skriver under på en ny kontrakt) prioriteres på bakgrunn av det. Men i mitt hode bør den spilleren som presterer best spille, lånespiller eller ei.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
              Jeg tror det fort kan vise seg denne sesongen at Agyiri er bedre enn Fridjonsson eller Abdi, og at det blir opptil de to å kjempe om den tredje plassen i midtbanetreeren ved siden av DFH/Lekven og Agyiri. Så blir jo spørsmålet om hvordan klubben ønsker å satse, med tanke på at Fridjonsson har kontrakt utover denne sesongen. Er jo ikke helt usannsynlig at Fridjonsson (og Abdi, hvis han skriver under på en ny kontrakt) prioriteres på bakgrunn av det. Men i mitt hode bør den spilleren som presterer best spille, lånespiller eller ei.
              Spennende å se kampen om alle midtbaneplassene egentlig.
              Vi har reell konkurranse om mange plasser på laget og det er viktig.
              EVIG VIF

Comment

-7 grader og god vind er værmeldinga. Når skal norsk fotball lære?

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                  Spennende å se kampen om alle midtbaneplassene egentlig.
                  Vi har reell konkurranse om mange plasser på laget og det er viktig.
                  Jeg er veldig spent på midtbanen vår denne sesongen, men genuint usikker på hvordan det kommer til å bli. Hvis ting klaffer så er jeg av den oppfatningen at potensielt har en av de sterkeste midtbanene i Elitserien, men hvis ting ikke klaffer, vi får skader eller Abdi går tilbake til fjorårets form når alvoret starter, tror jeg vi kan få ordentlige problemer. Gleder meg til å se Fridjonsson fortsette utviklingen fra i fjor, Abdi tror jeg kommer til å bli viktig både i det defensive og offensive spillet, og jeg er spent på DFHs rolle som ballfordeler og anker. I tillegg har vi Grødem som har sett skarp ut i vinter, Felix Horn Myhre som jeg tror kan være en fremtidig konkurrent om en plass allerede denne sesongen og Agyiri som har et enormt potensiale og er en av mine favoritter. Til sist har vi Lekven som ha mye rutine og kan bekle både indreløper og ankerrollen, og Berntsen som bør være sugen på å vise at han har noe på dette laget å gjøre (hvis han ikke forsvinner). Tror det kan bli veldig bra, og at vi ikke nødvendigvis kommer til å kjenne noe særlig på savnet etter Grindheim og Stengel i år.

Comment

Agyiri har vært syk med malaria og er langt unna kampform. Det var synd, vi kan nok ikke regne med han denne sesongen heller. Johnson er tydeligvis ett stykke unna toppformen han også, og Carvalho trenger kamptrening siden han har vært ute med skade siden i fjor sommer når han kom.

Comment

Agyiri har vært syk med malaria og er langt unna kampform. Det var synd, vi kan nok ikke regne med han denne sesongen heller.
                      Hvor kommer den infoen fra, og er det bare spekulasjon fra din side at han blir ute resten av sesongen? For i så fall burde vi jo egentlig vurdere å bare avbryte lånet. Vil være et sportslig tap for oss, men kan han ikke bidra så er det bedre at han er i City.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                        Hvor kommer den infoen fra, og er det bare spekulasjon fra din side at han blir ute resten av sesongen? For i så fall burde vi jo egentlig vurdere å bare avbryte lånet. Vil være et sportslig tap for oss, men kan han ikke bidra så er det bedre at han er i City.
                        Ble sagt på møtet i går, men han er ikke ute resten av sesongen. Han er bare langt unna toppform for øyeblikket.

Comment

Ble sagt på møtet i går, men han er ikke ute resten av sesongen. Han er bare langt unna toppform for øyeblikket.
                          Allikevel så herjet han ganske så bra når han spilte på Marbella.
                          Sier vel litt om nivået hans det.
                          EVIG VIF

Comment

Hvor langt unna er Johnson kampform?

Comment

Agyiri kommer garantert til å spille fast utover vårsesongen. Såpass bra i alle innhoppene og det ble sagt fra klubben at han har trent hardt og godt med city nå etter jul. Trene hardt og malaria henger vel ikke helt på greip. Han spilt og trente i Spania ihvertfall. Og det tar ikke 5-6 måneder å spille seg i form når han allerede er vår beste i en omgang i kampene. Høres veldig merkelig ut

Comment

Working...
                              X