Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

1.serierunde: Kristiansund-Vålerenga 12.mars klokka 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enig. Er akkurat dette de beste lagene rundt omkring er så dyktige til. De kontrollerer inn en ledelse de har fra ca 15-20 og inn. Ikke at man ikke skal angripe men man balanserer laget mye mer. Og så må man ikke bli for baktunge heller. Er hårfint det der.

Comment

• Jeg er veldig delt når det kommer til bytter søndag. På den ene siden tenker jeg at kontinuitet i laget vårt var noe av det vi manglet mest i fjor, men på den andre siden har jeg veldig lyst til å se Agyri, Dønnum, Carvalho og Samuel (i den rekkefølgen). Jeg føler ikke noen spilte seg ut av laget som vant i premieren selv om ikke alle var like gode. Det er et godt tegn at vi har noen luksusproblemer. Jeg tipper Carvalho får hvile fram til neste kamp for å være helt trygg på at man unngår hodeskader særlig siden det er en uke fri etter denne kampen. Både Dønnum og Agyri fikk skryt av 2. lags treneren etter treningskampen og førstnevnte ser jeg som en nøkkel spiller når han er skadefri. For de yngste er det viktig at de får sjansene sine mens de er i form og hat trick sier jo sitt.

Comment

Working...
      X