Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odds. Søndag 18. Mars, klokka 20.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Odds. Søndag 18. Mars, klokka 20.00.

En herlig seier i Kristiansund, hvor de kun tapte mot Molde og Viking i fjor. Viktig at vi fikk i gang Johnson fra start. Odds rundspilte vi hjemme i fjor, og det hadde vært rått og starta sesongen med 6 poeng på de to første matchene.

Er det noe poeng å gjøre de store forandringene? Fridjonsson? Dønnum? Rets? Kanskje?

Alle til hjemmet vårt, og kom igjen Enga!!

Originally posted by VIFpatriot View Post
    En herlig seier i Kristiansund, hvor de kun tapte mot Molde og Viking i fjor. Viktig at vi fikk i gang Johnson fra start. Odds rundspilte vi hjemme i fjor, og det hadde vært rått og starta sesongen med 6 poeng på de to første matchene.

Er det noe poeng å gjøre de store forandringene? Fridjonsson? Dønnum? Rets? Kanskje?

Alle til hjemmet vårt, og kom igjen Enga!!
    Har ingen tro på endringer så lenge de som starta i Kristiansund er kampklare.
    Her er det bare å gå rett i strupen på dem.
    Så vidt jeg kan bedømme er Odds svekket fra fjorårssesongen.
    I all beskjedenhet har jeg derfor god tro på at de aldri kommer i nærheten og at vi vinner relativt enkelt.

Comment

Håper vi starter med samme 11er. Viktig å få satt den.
      Odd er forresten svekket da Steffen Hagen (K) mest sannsynlig er ute med skade.

Veldig optimistisk på 3 poeng.

Comment

Regner med at Jukle starter selv om han var vår svakeste sist. Bor mye i gutten og Odds skal få kjørt seg med en hardtarbeidende Sam i spiss, Jukle og Chiddy som skjærer inn med to hissige backer på utsiden!

Har klokketro på en knallåpning hjemme!

Alle mann til Valle!!

Comment

Hva med Carvalho? Er han ikke spilleklar ennå? Kan eventuelt erstatte Näsberg mot Odd.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
            Hva med Carvalho? Er han ikke spilleklar ennå? Kan eventuelt erstatte Näsberg mot Odd.
            Ifølge Dagsavisen er akillesen bra, og såret i hodet har neste grodd helt igjen. Så han er nesten klar nå!

Comment

Laget er nok ganske satt ja, med unntak av 2/3 plasser.

- tipper Lekven ble foretrukket foran Fridjohnson av defensive grunner på en vanskelig bortebane. Når vi spiller på hjemmebane tenker jeg det like så godt kan være omvendt.
              - Juklerød: han kan ikke ha mange kamper som sist før han må se neste fra benken. Finne / Azemi / Dønnum er garantert klare for å vise seg frem. Personlig hadde jeg benka Juklerød, synes han er litt oppskrytt på tross av godt skuddbein.
              - Näsberg: ingen ting gledet meg mer enn at han hadde en god og solid match sist. Håper det fortsetter! Men er desverre ikke til å unngå at man garantert ønsker matche Carvalho etterhvert også, og da må nok Ivan benken (desverre?).

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Ifølge Dagsavisen er akillesen bra, og såret i hodet har neste grodd helt igjen. Så han er nesten klar nå!
                Ok, men da er han nok ikke aktuell før Sarpsborg-kampen

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                  Ok, men da er han nok ikke aktuell før Sarpsborg-kampen
                  Det vil jeg tro han er, siden den artikkelen var før Start kampen. :-)
                  Så da er det vel bare snakk om å finne formen.

Comment

Kanskje Dønnom på vingen istedenfor Jukle hadde vært en ide? Med hattricket Dønnum hadde for VIF2 mener jeg..

Comment

Får frysninger av egenreklame-filmen Vålerenga har lagt ut på hjemmesiden nå. Herlige bilder og vakker låt/hymne! Kanskje bruke den hymnen istedenfor Eliteserien sin på hjemmekampene Gleder meg til søndag!

Comment

Folk avskriver Juklerød allerede altså. Bare minner om at han ble kåret til månedens spiller for februar på Marbella. Men kampen mot KBK var kanskje ikke helt en kamp for han.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                          Folk avskriver Juklerød allerede altså. Bare minner om at han ble kåret til månedens spiller for februar på Marbella. Men kampen mot KBK var kanskje ikke helt en kamp for han.
                          På ingen måte, mer kvaliteter i Juklerød enn alternativene. Men positivt at Dønnum begynner og få på plass ting.

Comment

Føler meg optimistisk på seier til helgen jeg også. Men klok av skade er det jo som regel da det går skeis med Vålerenga. Når man får litt forventninger om seier.

Comment

Originally posted by Keyser View Post
                              På ingen måte, mer kvaliteter i Juklerød enn alternativene. Men positivt at Dønnum begynner og få på plass ting.
                              Månedens spiller er en intern morogreie for å stimulere til konkurranse på trening. Sier veldig lite om spillerens faktiske kvaliteter. Borch vant den tidligere, men han danker vel neppe ut Nouri av den grunn?
                              Ingen som avskriver Jukle vel, men de fleste er vel enige om at Dønnums potensial er mye større. Og at Jukle neppe er mer enn stallfyll fra neste sesong av ser jeg på som nok et skritt i riktig retning.

Comment

Working...
                              X