Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odds. Søndag 18. Mars, klokka 20.00.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dette kan løses veldig enkelt..

Men det krever at folk hysjer når de blir hysja på!

Spillerne stiller seg på 7-8 meter i en avlang halvsirkel.

1) Spillerne starter å synge første vers så lavt de klarer.

2) De nærmeste supporterne i midten bak mål slenger seg på i samme lave tonefall.

3) Resten av klanen slenger seg på kontinuerlig når de begynner å høre selve sangen.

4) Når andre verset begynner starter vi å svakt trampe samtidig som vi sakte men sikkert øker tonefallet. Viktig at det likevel ikke blir for høyt.

5) Når tredje strofe starter så starter spillerne for full hals med «I Oslo by» og vi svarer.

Og så finner vi ut av hvordan vi gjør det deretter, om vi skal svare oss selv eller om vi skal ta annenhver strofe frem til fjerde verset begynner eller om vi skal underveis i det tredje verset svare oss selv.

Jeg digger den og håper vi finner tilbake til hvordan det funka første gangen!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Det gikk jo greit å høre spillerne og så svare deretter første gangen. Hvis vi får øvd inn hvordan dette skal funke så mener jeg det er null spress. Men hvis det går måneder mellom hver gang vi vinner så kan det kanskje bli problematisk å lære dette på kort tid. Men på sikt så vil det nok bli bra.
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by 2m@s View Post
        Dette er så lavmål å legge ut.. i verste fall kan det ødelegge fokuset inn mot kamp hvis en eller annen sensasjonsjournalist vil lage en sak på dette.
        Helt enig med deg i at det var lavmål å legge ut! Jeg burde selvfølgelig ikke skrevet på forum i fylla. Beklager det.Men jeg synes i hvert fall at det bare er hyggelig at Deila og støtteapparatet tar en øl ute sammen. De var selvfølgelig ikke dritings, det var det jeg som var.

Min intensjon var aldri å drite de ut på noen som helst måte.Men synes det var litt kult at jeg havnet på samme utested som de. Burde aldri skrevet det her inne og er enig med dere i at de også fortjener ett privatliv. Jeg var full og tenkte meg ikke om, som man gjerne ikke gjør når man er drita.

Jeg er stor fan av Deila og den fotballen han står for. Det har jeg vært fra dag 1 og er det fortsatt. Så min intensjon var aldri å sverte Deila eller andre på noen som helst måte. Men ja, jeg dreit meg ut..

Comment

• Ellers så er det deilig med 6 poeng og full pott !

God påske til alle her inne når den tid kommer.

Comment

• Yes! Først og fremst og aller viktigst: Deilig og fortjent seier. Strålende innsats av alle gutta! I perioder fest på banen.
            Synes også vi kom godt i gang på ståtribunen. Det trøkker bra av oss.

Resten er på justeringsplan:
            - Kunne det vært mulig å få gjort noe med lyden så vi hører hva som blir sagt i prematchtalkshowet til Freddy og Tina? Samt speeker? Og begynnelsen på Kjerka.
            - Digger at vi har utvidet feiringa, men her må vi bare bli enige om hvordan det skal gjøres. Håper klanen/ikaros m.fl. tar saken.

Comment

• Har man ikke en capo eller 2 som står nesten helt nederst der da? Må da gå ann å bruke den personen. Gjør ett eller annet tegn som sier "nå skal vi supportere" trykke til.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
                Enig.
                Klubben blei tydeligvis for høy på seg selv etter å mottatt pokalen for årets arrangør.
                Utrolig sløvt å glemme en av portene på supportertribunen, for den tribunen hadde jo gode besøkstall.
                Gult kort til den som har ansvaret....

For øvrig antar jeg (håper jeg) at en sikkerhetshendelse vil medføre at alle portene åpnes automatisk og at ikke han med nøkkelen må åpne hver port manuelt...
                Dette er en mennesklig feil og en misforståelse mellom (de nye) vekterne. Det skal naturligvis ikke skje.

Det er inngangsportalen som kan låses med én knapp (for å unngå det som kunne skjedd under Paris-terroreren hvor terroristene ikke kom seg inn på stadion. Når man skal slippe ut folk etter kampen må gjerdene åpnes manuelt for å unngå flaskehals.

Hvis det er noen som tror pokalen Anita Alexandersen mottok som årets arrangør har gått til hodet på henne, og teamet hennes, kjenner dem åpenbart ikke Anita. Både hun og sikkerhetsansvarlig Ronnie ser på prisen som noe å strekke seg etter i 2018 ohg ikke noe å hvile seg på.

Comment

• Originally posted by jerusalem View Post
                  Yes! Først og fremst og aller viktigst: Deilig og fortjent seier. Strålende innsats av alle gutta! I perioder fest på banen.
                  Synes også vi kom godt i gang på ståtribunen. Det trøkker bra av oss.

Resten er på justeringsplan:
                  - Kunne det vært mulig å få gjort noe med lyden så vi hører hva som blir sagt i prematchtalkshowet til Freddy og Tina? Samt speeker? Og begynnelsen på Kjerka.
                  - Digger at vi har utvidet feiringa, men her må vi bare bli enige om hvordan det skal gjøres. Håper klanen/ikaros m.fl. tar saken.
                  Lydproblemene under Enga Live er rapportert inn, og man jobber med å fikse dette til neste kamp. Ulempen er at den kan funke utnerket på tom stadion, og ikke like bra når det er flere tusen der. Om alt funker hundre prosent neste gang tviler jeg på, men dette er som sagt noe man jobber med, bl.a. ved å ha radiokontakt mellom speakerbua om en som er utplassert på tribunene.

Slike småfeil vil alltid komme når man flytter til nytt stadion, og introduserer nye elementer som Enga Live.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
                    Kan heller ikke fatte hvorfor Daniel ikke tar straffer..
                    Bomma ikke Daniel på et par straffer under oppkjøringa der både han og Deila sa at nå er det noen andre som får prøve seg? Mener å huske det ble sagt noe sånt, men kan være fra i fjor høst.

Comment

• Yes. Null stress. Og full forståelse for at det er umulig å skru lyden og at det fortsatt kan være trøbbel framover. Dette er som sagt justeringer (jeg altså allikevel tenker det er viktig at vi rapporterer om). Men jeg er så utrolig hinsides overstadig lykkelig sinnssykt awesome imponert over det Enga media får til for tida. Med få ressurser leverer de langt over det vi både kan forvente og drømme om og hva vi fikk til i medieavdelingens glansdager. Digg.

Comment

• Flott kamp i Kristiansund og denne. Her dominerer vi store deler av kampen. Nouri, Fredheim og Johnson ser veldig gode ut til tider. Syntes Adam må ta målet på sin kappe, og Juklerød det samme på straffen. Rett og slett for dårlig. Men jukle henter seg inn og bidrar med assists. Skal bli spennende nå som det virkelig starter opp. Sarp borte og godset hjemme burde gi 3 poeng ihvertfall.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                          Flott kamp i Kristiansund og denne. Her dominerer vi store deler av kampen. Nouri, Fredheim og Johnson ser veldig gode ut til tider. Syntes Adam må ta målet på sin kappe, og Juklerød det samme på straffen. Rett og slett for dårlig. Men jukle henter seg inn og bidrar med assists. Skal bli spennende nå som det virkelig starter opp. Sarp borte og godset hjemme burde gi 3 poeng ihvertfall.
                          Er egentlig bare letta om vi kommer fra det med poeng i det hele tatt.
                          Tar vi 2 eller mer begynner denne sesongen for alvor å bli interessant!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                            Så min intensjon var aldri å sverte Deila eller andre på noen som helst måte.
                            Det tror jeg de fleste her veit..
                            :-)
                            God påske!

Comment

Working...
                            X