Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

S08-Vålerenga. Mandag 02.04.2018 kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S08-Vålerenga. Mandag 02.04.2018 kl 1800

Etter en liten landslagspause braker det løs med full runde den 2.april!

S08-Vålerenga kl 1800!
    Etter en god start og 6 poeng blir dette blir den første pekepinnen på hvordan vi står mot et av de antatt topp 5 lagene.
    Det er forventet publikumsrekord etter utbygging av gamle bortetribune, som har blitt nye tribunen til Fossefallet(supportere S08). Bortesupportere skal så under tak på langside(mot jernbanen). Jeg tror akustikken her er ganske god og forventer stor stemning.

Selve kampen er jeg usikker på, S08 er et godt lag med jevnt gode spillere i alle posisjoner. Spørsmålstegn ved keeper ettersom jeg tror Falch spiller?
    Vi møter også vår gamle kjenning Harmet Singh som ser ut som starter etter gode prestasjoner i treningskamper den siste tiden.

Vålerenga har ingen opplyste skader eller sykdom og jeg antar at de starter med tilnærmet samme lag som mot Odd.
    Dette er en typisk Edjuke/Sam kamp der individuelle ferdigheter og kreativitet kan være nøkkelen til å bryte ned et godt 08-forsvar. DFH må også bevise igjen at han er rett mann på DMC og blir presset av vår nye signering fra Portugal.

God kamp! Klarer vi tre på rad?

Litt fra klubben http://www.vif-fotball.no/nyheter/bli-med-oss-sarpsborg

500 plasser på langsiden, under tak ja.

RBKbønda tapte her, så får vi med oss poeng, er det strålende. Tar vi 3, er det helt fantastisk!

Kom igjen nå gutta!

Comment

Originally posted by patriot View Post
      DFH må også bevise igjen at han er rett mann på DMC og blir presset av vår nye signering fra Portugal.
      Joao Meira er vel først og fremst hentet inn med stopperplassen i mente? Så at Transfermarkt vurderer DMC som han nest beste posisjon, men han og DFH er vel ikke direkte sammenlignbare ferdighetsmessig? Kan godt hende vi kan bruke ham på midten hvis vi ønsker en enda mer defensiv DMC, men i utgangspunktet tror jeg Lekven og Horn Myhre er foran ham i køen på midtbanen hvis vi ønsker å erstatte DFH uten å gjøre noen taktiske endringer.

Kan selvfølgelig hende jeg undervurderer vår nye mann og at han er fantastisk til å strø pasninger fra dypet på samme måte som DFH, men har ikke hørt at det har blitt trukket frem. Jeg tror han først og fremst er tiltenkt en stopperplass.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
        Joao Meira er vel først og fremst hentet inn med stopperplassen i mente?
        Tror også det.
        Jeg håper mest på at DFH vil herje i den nye posisjonen og at ingen tar fra han plassen, og at Horn Myre får sjansen i ny og ne.

Comment

Har bursdag på kampdagen, så håper virkelig det går veien!

Comment

Meira trente ikke i går. I dag trente han alternativt og var ikke med på særlig mye spill. Ivan trente i går, men var borte i dag. Går kanskje mot debut for Carvalho? På formasjonstreninga i dag var Fitim venstre kant, mens Ejuke var på laget som skulle "være" S08 og presse første 11'ern høyt. Så kan man legge hva man vil i det, men blir ikke overrasket om Fitim starter på mandag. Han har gjennomgående vært god på treningene i påsken.
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Takker for oppdatering.

Comment

Jeg kan ikke alltid se kampene som Enga spiller live, så gleder meg over å se dem i opptak. La merke til at arkivet til Eurosport var ganske tynnt, og spurte dem hvorfor ikke f.eks Vif-Odd lå ute, og om dem sender S08 kampen. Her er svaret:

"Dessverre har vi ikke rettighetene til åviseVålerenga-Odd i arkivet. Vi viser bare kampene vi harrettighetenetil i arkivet.

Sarpsborg -Vålerenga sendes 18:00 på Mandag men den vil ikke gå i reprise påkvelden."

Jeg synest dette er svakt. Kan si hva man vil om TV2, men produktet Eliteserien er blitt dårligere på media etter Eurosport tok over.

Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Kamptroppen: http://www.vif-fotball.no/nyheter/me...liteserietropp

Spennende dersom Fitim kommer inn på venstresida for Ejuke.
                  Jeg mener Fitim bør brukes på kant og ikke som spiss. Tenker også at han har litt på Ejuke i forhold til å løfte blikket.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Jupp. Fitim er jo i tillegg enormt rask.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Jupp. Fitim er jo i tillegg enormt rask.
                      Ikke raskere enn hverken Ejuke eller Jukle.
                      Men han er mer målfarlig enn begge. Også har han en slepen nærteknikk.

Fitim har en egen evne til å få med seg ballen på Berre-vis. Og den egenskapen kan være lur å ha mot Sarpsborg. Viktig å rullere nok på laget også.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                        Fitim har en egen evne til å få med seg ballen på Berre-vis. Og den egenskapen kan være lur å ha mot Sarpsborg. Viktig å rullere nok på laget også.
                        Rullere etter en pause ? Nei det tror jeg ikke er lurt, med mindre noen har vært genialt gode på trening
                        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                          Kamptroppen: http://www.vif-fotball.no/nyheter/me...liteserietropp

Spennende dersom Fitim kommer inn på venstresida for Ejuke.
                          Jeg mener Fitim bør brukes på kant og ikke som spiss. Tenker også at han har litt på Ejuke i forhold til å løfte blikket.
                          Rimelig sikker på at Chiddi som har vært vår beste spiller siden i fjor høst spiller.
                          Han var også glimrende i internkampen sist onsdag.
                          Tror vi stiller på samme måte som i de to første kampene fra start.

Kommer til å bli bra stemning i morgen.
                          Bortetribunen er utsolgt.
                          EVIG VIF

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                            Her er svaret: "Dessverre har vi ikke rettighetene til åviseVålerenga-Odd i arkivet. Vi viser bare kampene vi harrettighetenetil i arkivet.
                            Sarpsborg -Vålerenga sendes 18:00 på Mandag men den vil ikke gå i reprise påkvelden."

Jeg synest dette er svakt. Kan si hva man vil om TV2, men produktet Eliteserien er blitt dårligere på media etter Eurosport tok over.
                            Hørtes merkelig ut, trodde Eurosport hadde alle rettighetene. Men det er bedre for min del, er mye mer på åpen tv enn før. Og jeg bruker en slik lineær tv som ungdommen sier, og jeg tar bare opp kampene der.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                              Hørtes merkelig ut, trodde Eurosport hadde alle rettighetene. Men det er bedre for min del, er mye mer på åpen tv enn før. Og jeg bruker en slik lineær tv som ungdommen sier, og jeg tar bare opp kampene der.
                              Tenk hvor mye informasjon ungdommen går glipp av å ikke følge lineær TV, skremmende ... Tror nok dessverre (med tanke på finsk TV teater o.l) at lineær TV nok ikke er fremtiden. Den virkelige kampen står nok ikke om når man kan se kampen, men hvor bra man kan gjøre opplevelsen å se på (når man vil) kontra opplevelsen det innebærer å være til stede live. Akkurat den opplevelsen må Enga hype og leve på! Personlig hater jeg jo selvsagt å se kamper i opptak, men det er ikke sikkert at jeg er representativ.

Comment

Working...
                              X