Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Godset. 7/4 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Godset. 7/4 kl.18.00

Her er det bare å få med lillebror og storesøster samt resten av slekta på match,for å skremme eder og galle tilbake til hølet ved elva

Tør vi håpe på 12.000?

Kan vi forvente vår islandske venn fra start på midtbanen?

Debuterer mr Boof i midtforsvaret?

Mange spørsmål som skal besvares,møt opp å få svarene gnidd i trynet!

Vi trenger DEG på match!

Kom igjen ENGA!

Gleder meg, sees på kamp.

Comment

Tar vi Godset, som har vært svake, er vi helt i toppen. I går mangla de Jradi, Ulland og Tokstad. Får håpe det samme gjelder på Lørdag. Alle til stadion!

Comment

Håper, som mange har etterlyst i kamptråden om Sarpsborg-kampen, at vi får se en litt mer kynisk tilnærming til denne kampen. Det er litt naivt å tro at vi er gode nok til å kunne spille på samme måte uavhengig av hvem vi møter. Sier ikkke at vi skal legge oss bakpå, for det kommer ikke til å gå, men vil gjerne se at vi har tatt noen grep for å demme opp for truslene til Godsee.

Det offensive må også sitte. Tror vi er nødt til å score to for ha noe håp om seier, Stengel kommer garantert til å putte for Godset.

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
          Det offensive må også sitte. Tror vi er nødt til å score to for ha noe håp om seier, Stengel kommer garantert til å putte for Godset.
          Stengel kommer garantert til å dra på seg en liten strekk i løpet av uka.
          Og om han eventuelt spiller, så kommer han til å bli løpt i senk og bli helt psyka ut fra tribunen.
          EVIG VIF

Comment

Vil ha;
            Adam
            Nouri--- Tollås Nation---Carvalho---Sam

Fridde---Fredheim Holm---Lekven

Chiddy---Super Sam---Peter Michael

Comment

Originally posted by Ingar View Post
              Vil ha;
              Adam

Enig i forsvaret, tror carvalho sin fysikk er gull mot MP

På midtbanen stemmer jeg for å gi ibrahim en sjanse til og heller bytte Lekven med Agyri. Men islendingen er ikke noe dårlig valg her heller og det er ikke krise å ta ut Ibrahim.

Enig med deg i at Jukle bør få en pause nå, litt usikker på om Finne, Azemi eller Goodly skal inn. Jeg tror egentlig Azemi hadde vært det beste. Han imponerte ikke sist, men får vi han i gang så har vi to som kan skåre mål og ikke bare en som ønsker å avslutte sånn som det var i går.

Tror dette kan bli bra jeg, godset var griseheldige som fikk poeng i går etter at brann skåra begge målene.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                Vil ha;
                Adam

Enig i det laget. Vi skal ha tre poeng.

Comment

Deila vil ha angrepsspill og positiv fotball. Det er det han står for.
                  Og det synes jeg er bra og passer oss i Vålerenga.
                  Men han har mangler som trener, som noen sier er han ikke spesielt god når det kommer
                  til taktiske bytter,som forandrer kampbildet og snur kamper.
                  Det var slik i Godset og Celtic og kanskje grunnen til at han fikk fyken i Celtic.
                  Det er Deila på godt og vondt.
                  Tror vi vinner på lørdag og da har vi hatt en super start på sesongen.
                  Gimme hope johanna

Comment

Fridjonsson Holm Agyiri
                    Azemi Johnson Finne

Håper på disse offensivt jeg nå.

Comment

https://www.facebook.com/VaalerengaF...7431017354498/

Herlig fyring fra gutta. Får håpe Stengel husker leggskinn som Ivan sier

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                        https://www.facebook.com/VaalerengaF...7431017354498/

Herlig fyring fra gutta. Får håpe Stengel husker leggskinn som Ivan sier
                        Skulle ønske vi bare lot Stengel ligge. Synes dette er pinlig, og det er dømt til å bite oss i ræva mot Godset.

Comment

Du må gjerne synes det er pinlig, men det blir reaksjoner på lørdag og piping neste hjemmekamp. Slik er fotballen, vi både heier på eget lag og andre lag får kjør mot seg.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                            Du må gjerne synes det er pinlig, men det blir reaksjoner på lørdag og piping neste hjemmekamp. Slik er fotballen, vi både heier på eget lag og andre lag får kjør mot seg.
                            Synes vi fremstår som en furten lillebror som er sur fordi storebror heller vil leke med kompisene sine. Skal vi melde noe til Stengel får det være etter at vi eventuelt har banka dem. Synes det er helt ok å lage leven på stadion, det kan nok syke ham ut ganske bra, men før kamp bør vi la det ligge.

Comment

Stengel har vært i vif under flere trenere i seks år nå. Ikke blitt bedre. Brukbar høst men da fungerte også laget bedre. Ikke spesielt bra mot stabæk og sandefjord heller forøvrig. Han hadde aldri blitt en hit her heller. Ja ok at han kunne vært mer åpen mtp overgangen. Men dette er overdrevet alt sammen synes jeg. Drit nå i stengel. Jeg kommer ikke til å pipe på/slenge dritt til han. Synes faktisk det heller mot å være barnslig. Ja sånn er det i fotballen sies det. Nei det må ikke være sånn. Bruk energien på engasanger er min oppfordring.

Comment

Working...
                              X