Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Start-Vålerenga. 14/4 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Et ikke helt uvesentlig poeng med gårsdagens match, er at vi også fikk retta litt opp når det gjelder målforskjellen vår. Det kan bli avgjørende mot slutten, det.

Molde blir tøft, men dette må jo ha gitt en enorm boost og selvtillit.

Comment

• Aiaiai for en kamp!

Tok meg turen til Kristiansand i går og den infridde så til de grader! Det har flytta inn en masse folk med slegge i hodet mitt, men jeg går nå rundt og gliser fra øre til øre likevel. Var topp stemning på tribunen med nye og gamle klassikere. "Simon Larsen er en prestesønn" var ny og morsom. Samme med "Sabeltann/Start tykker ned i år"-sangen.

Deilig og behagelig å se fotball i plussgrader også...

Denne karamellen skal jeg suge på lenge!

Comment

• Om vi rent hypotetisk skulle tapt mot Start så tror ikke jeg at jeg ville vært alene om å miste troen.. Da ville det vært krise her. Men vi vant og sola skinner over enga igjen.

Nå ser jeg i det minste frem til en kamp igjen. Jeg har håp om at vi skal ligge på en bra plassering når VM starter.

Comment

• Hadde det vært vi som tapte 6-1 i denne kampen, etter tap før det med 3-0 og 4-1, hadde det selvsagt vært fullstendig krise. Men det gjorde vi ikke

Comment

• Helt konge det her, men friskmelder oss ikke. Start spilte med 10 mann nesten hele kampen og neste kamp blir mot serieleder pr nå, såå får vi se hva vi presterer da. Uansett viktig seier nå og digg å se carvalho !! Der har vi fått en ny stopper av klasse tror jeg...blanding av tøffheten og autoriteten til panzer og wæhler

Comment

• Nei vi må ikke ta helt av. Første omg i går var med noen unntak ganske svak. Tapte for mange smådueller og virket tafatte i presset. Men skapte bra med sjanser offensivt. 2 omg var solid. Men burde kjørt på enda mer etter 6-1.

Comment

• [QUOTE=Basement;397076]Nei vi må ikke ta helt av. Første omg i går var med noen unntak ganske svak.

Går vel for gull hvert år?

Comment

• Har sett kampen i reprise to ganger nå. Er det ikke noe interessant på TV,da setter jeg på gamle VIF kamper. 😄
                  Men Fridjonsson må jeg bare si var helt enestående i den kampen. Siste gangen jeg så kampen nå, så fulgte jeg ekstra med på han. Han beveger seg veldig smart, og han skapte ting nesten hver gang han fikk ballen. Legg også merke til at vi ble dårligere etter at han gikk av etter 70 min. Synes at han vil bli med Island til VM, så dere som spiller Fantasy så kan Fridjonsson være et smart kjøp. Koster bare 5,3 mill for øyeblikket.

Comment

• Han må bli bedre til å sette opplagte scoringsmuligheter. Mere effektiv. Men er enig, han var meget god. Hælpassninga til (Finne i utgangspunktet, men ble Ejuke), var herlig. Vi har en kommende stjerne, og han skrev nettopp en ny 4-årskontrakt.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Han må bli bedre til å sette opplagte scoringsmuligheter. Mere effektiv. Men er enig, han var meget god. Hælpassninga til (Finne i utgangspunktet, men ble Ejuke), var herlig. Vi har en kommende stjerne, og han skrev nettopp en ny 4-årskontrakt.
                      Yup, enig i det. Han burde ha scora flere, men han kom ofte i gode posisjoner. Litt Thomas Müller tendenser.

Comment

Working...
                      X