Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Molde. Søndag 22. April, klokka 20.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Molde. Søndag 22. April, klokka 20.00!

Toppkamp! Bare å få denne i gang så folk kan mobilisere. Molde putta på overtid mot flisbønda i kveld, og vant. De imponerte dog ingen. Her har vi alle muligheter.

Føler på en måte at, "vi må gå i krigen" er blitt noe negativt i media. Da er det liksom ikke fint nok spillemessig. Litt antifotball.

Dette er selvsagt bull. Verdens beste lag som Bayern, City, Real, Juve, Barca etc, har alle dette i bunnfilosofien. Høyt press, og en helvetes jobbing i gjenvinningsfasen.

Klarer vi ikke dette like bra som dem, for å utligne kvalitetsforskjellen individuelt, er det bare å legge ned. Vi har også profesjonelle spillere, med dette som heltidsjobb.

Jeg elsker utspilling som i går, men fighting må alltid ligge i bunn. Da vinner vi.

God kamp venner!

Total nullstilling etter griseheldig utgangspunkt mot Starts 9 1/2 mann, og antagelig grei skuring videre i cupen, dersom vi ikke nok engang behandler motstanden uprofesjonelt. Opp i ringa mot Molde, topp innsats kreves, laget er bedre en S08 og Strømsgodset.

Comment

Har så lyst på 3 poeng her!! Hater Molde, det mest irriterende laget i ligaen.
      Dette blir tøft, en kamp jeg ikke forventer å vinne selv på hjemmebane. Men har en god følelse.

Comment

Ser allerede frem til kritikk fra Rekdal etter synging mot S**r

Ellers fryktelig spent på denne kampen! Så langt har vi slått lag vi strengt tatt er bedre enn, men feila mot favoritter. Jeg forventer at vi klarer å ta kontrollen på hjemmebane! Molde imponerte ingen mot bøfla og er vi i nærheten av vårt beste vinner vi!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
          Ser allerede frem til kritikk fra Rekdal etter synging mot S**r
          Baba fortjener alt han får, i motsetning til mora til Stengel.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
            Baba fortjener alt han får, i motsetning til mora til Stengel.
            Bare å droppe rettssak mener du? Minner om at det er påstand om sovevoldtekt - det er rom for både skyld og uskyld her avhengig av sakens detaljer. Synes fortsatt ikke noe om at folk henges ut på bakgrunn av slarv.
            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Hvem er det her på forumet som kan vite om han er skyldig eller uskyldig?
              Såvidt jeg veit, er det mange uskyldige som blir beskyldt for sånne ting.

Comment

Foreslår at vi konsentrerer oss om våre egne. Det er ingen av oss som har noen forutsetning for å vite så mye om denne saken samt at vi er der for å støtte vårt eget lag. Det betyr ikke at jeg mener at man ikke skal synge ut mot enkelte av motspillerne men i en såpass jævli sak hvis så har skjedd så er det ikke vår oppgave å fokusere veldig på det. Tar forøvrig fullstendig avstand fra all form for voldtekt hvis noen skulle tvile, men det holder med negativ omtale om oss selv nå.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                  Bare å droppe rettssak mener du? Minner om at det er påstand om sovevoldtekt - det er rom for både skyld og uskyld her avhengig av sakens detaljer. Synes fortsatt ikke noe om at folk henges ut på bakgrunn av slarv.
                  Enig med deg. Men hvis vedkommende bøller med våre på banen, er jeg ikke sikker på at jeg kommer til å veie orda mine på gullvekt

Comment

Håper virkelig vi ikke hopper på med drittslenging om Sarr. Da blir ihvertfall jeg jævlig skuffa.

Comment

Originally posted by Basement View Post
                      Håper virkelig vi ikke hopper på med drittslenging om Sarr. Da blir ihvertfall jeg jævlig skuffa.
                      Tror du bare må forberede deg på skuffelse med en gang, i så fall. Det er dømt til å komme.

Comment

Hvorfor? Da bør folk tenke litt. Stor forskjell på å bli beskyldt for noe kontra å ha fått en dom. Skikkelig driti ut om det ender med at han ikke har gjort noe.
                        Å synge om voldekt er bare lavmål uansett. Har ikke noe på en tribune å gjøre.

Comment

Hvorfor? Da bør folk tenke litt. Stor forskjell på å bli beskyldt for noe kontra å ha fått en dom. Skikkelig driti ut om det ender med at han ikke har gjort noe.
                          Vanskelig å være uenig i dette utsagnet.
                          Men det ble sunget til denne spilleren på kampen i fjor høst så det er nok realistisk at den kommer på søndag også.
                          Ja, det er ufint, men jeg gidder ikke å være naiv å tro at det ikke kommer noe...
                          Jeg kommer dog ikke til å bidra hvis det blir forsøkt dratt i gang noe.

Comment

Behøver ikke å synge om en spiller, men det er lov å markere sin avsky mot voldtekt.

Comment

Det er ingen vei utenom at det blir slengt dritt mot mot Molde-spilleren til helgen. Det er tatt ut tiltale i saken, og han er ikke lenger bare mistenkt eller siktet. Påtalemyndigheten mener altså at de har en sak og at han kommer til å bli dømt til høsten. Når statsadvokaten uttaler at de finner det bevist utover enhver rimelig tvil at spilleren har begått handlingen han er tiltalt for, så er det ikke veldig overraskende at han får høre det på diverse stadioner rundt om i Norge.

Det er vel likevel ingen som mener at han skal bli dømt uten rettssak, men så er ikke akkurat det som synges sanger på vegne av rettsstaten Norge heller. Og jeg støtter Molde 100% når de lar ham få spille frem til rettssaken, på samme måte som jeg forventer at kontrakten blir terminert om han dømmes.

Spilleren var for øvrig innblandet i en lignende sak på tur i Sverige da han spilte for Sogndal, uten at han ble dømt den gangen.

Synes for øvrig UN/Kjernen løste det på elegant måte for et par uker siden med disse bannerne og innsamling til "Nei er nei"-aksjonen til Amnesty på Facebook i forkant av matchen.
                              Last edited by Ed1913; 19.04.2018, 11:12. Reason: Anonymiserte spilleren ytterligere

Comment

Working...
                              X