Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ranheim-Vålerenga,lørdag 28/4 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ranheim-Vålerenga,lørdag 28/4 kl.18.00

Bortekamp på Extra Arena.

Ranheim med solide 4 seire av 5 mulige så langt. Kan bli en tøff utfordring for de i kongeblått!

Regner med at vi fyller bortefeltet her.

SYNG HØYT,SYNG VÅLERENGA!

Dette kan bli en mer spennende kamp enn jeg hadde sett for meg før serien startet. Jeg hadde helt ærlig trodd Ranheim skulle bli historiens slaktoffer i ES/TL.

Jeg så kampen mot LSK i går (hehehehe). Litt vanskelig å si noe om hvor gode Ranheim var, siden LSK var ufattelig rævva. Men at de er solide, og jobber knallhardt for hver eneste ball, det er helt sikkert.

Vi må opp i ringa her. Være påskrudd fra start, også håper jeg vi er det laget som starter den forventede nedturen til Ranheim.

Comment

Selv om Ranheim har hatt gode resultater så har de ikke blitt Barcelona. Det er ikke uvanlig at denne type lag skrider til verket med iver og optimisme og får noen gård resultater på våren.

Dette er en kamp vi skal vinne og som vi konmer til å vinne hvis vi spilller som normalt. Alle kamper skal spilles, men har man medaljeambisjoner må det være lov å si at Ranheim er et lag vi skal slå. Vi må respektere motstanderen, men det er ingen andre resultater enn seier som er greit.

Comment

Enig i at denne må vinnes om vi har målsetning om noe annet enn syvendeplass.

Man ser år etter år i Eliteserien at tæl, mot og ståpåvilje slår ferdigheter veldig ofte. Om det er det det står på på lørdag er det i hvert fall pinlig om vi taper.

Comment

Spådd sol og 7 varmegrader på lørdag!

Comment

Vi bør i utgangspunktet ha gode muligheter her, ja. Ranheim har vel imponert de fleste i sesongstarten, men som andre her sier bør to kamper mot Ranheim bety 6 poeng hvis vi skal ha noen håp om å blande oss inn i toppkampen denne sesongen. Hvis vi drar oppover og forventer å ta tre poeng kommer vi til å slite, men jeg føler meg sikker på at vi har nok kvalitet i laget til å slå Ranheim komfortabelt hvis vi er på. Det teller jo også til vår fordel at de har midtukekamp mot Brann, noe jeg tror blir tøft for dem, mens vi har en hel uke på å restituere og trene fram mot lørdag.

Comment

Ranheim møter skarrepakket førstkommende Onsdag. Vi får håpe de vinner den, men sliter seg litt ut. Så får vi stoppe Ranheim på Lørdag.

Comment

Ranheim har vel først og fremst vært heldige med oppsettet.

De har slått Stabæk, Sandefjord og Lillestrøm - tre lag som har hatt en elendig start på sesongen og som ser ut som OBOS-lag alle tre.
                Hjemmeseieren mot Haugesund er vel det eneste resultatet som er noe å skryte av.
                De fikk solid bank på Alfeim, og kommer til å bli grundig grusa i de to neste. Tipper 0-5 mot Brann og 1-4 mot oss (sett en hundrings på 0-5 mot Brann og hele gevinsten fra den kampen på 1-4 mot oss. Takk meg etterpå).

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

De har slått Stabæk, Sandefjord og Lillestrøm - tre lag som har hatt en elendig start på sesongen og som ser ut som OBOS-lag alle tre.
                  Ikke uenig med deg i det her.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Hjemmeseieren mot Haugesund er vel det eneste resultatet som er noe å skryte av.
                    De fikk solid bank på Alfeim, og kommer til å bli grundig grusa i de to neste. Tipper 0-5 mot Brann og 1-4 mot oss (sett en hundrings på 0-5 mot Brann og hele gevinsten fra den kampen på 1-4 mot oss. Takk meg etterpå).
                    Det er uansett tøffe kamper. Har kun sett høydepunkter, ikke noen hele kamper av Ranheim. Har ihvertfall hørt at de har spilt veldig bra og han Gauseth skrøyt veldig av dem idag. Er vi skjerpa, aggressive og toppmotiverte, så bør vi vinne ihvertfall. Ihvertfall en fordel for oss at de møter Brann imorgen, for den kampen blir fysisk.

Comment

Underlaget er drit dårlig på stadion til Ranheim. Det blir ikke noe finspill eller målfest der. Blir nok en krigekamp på den dårligste matta i ligaen. Ranheim har en fordel av at de er vandt med å spille på den, men er jo likt for begge lag selvfølgelig.

Håper bare vi unngår skader, spillere som DFH for eksempel har ikke godt av å spille på sånne elendige kunstgressbaner.

Det her er jo forøvrig ett gigantisk bananskall. Vil nesten si at jeg er fornøyd så lenge vi får med oss poeng.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                        Enig i at denne må vinnes om vi har målsetning om noe annet enn syvendeplass.

Man ser år etter år i Eliteserien at tæl, mot og ståpåvilje slår ferdigheter veldig ofte. Om det er det det står på på lørdag er det i hvert fall pinlig om vi taper.
                        Ja, men så lenge vi matcher dem på tæl, mot og ståpåvilje så bør vi overgå dem i ferdigheter. Og det forventer jeg at vi gjør.

Resultatene deres er gode, men mot motstand som er svak. Vi må respektere dem. Vi må gjøre mer enn bare å møte opp. Men vi skal vinne denne kampen. Siden det ikke lenger er trøndere i RBK så er dette vår mulighet til å sette bartepakket på plass.

Comment

Blir veldig viktig å score først i denne kampen.

Nyopprykka lag som har fått med seg godt med poeng og har mye selvtillit, er et helvete å møte.
                          Så det gjelder å drepe kampen tidlig, slik som Tromsø klarte.
                          Får håpe banen ikke er alt for rævva...

Comment

Hvis vi spiller på samme måte som de 2 siste kampene tar vi dette.
                            Hvis Ranheim slår oss på innsats og tæl som de har gjort de kampene de har vunnet, ja da går det fort til helvete.

Comment

I år er det ikke lov å tape mot lag som Sandefjord,start og ranheim, forventer vi klarer å slå disse, men ranheim har overrasket ja, vi må nok ut i krigen for å klare det.

Comment

Working...
                              X