Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Haugesund, søndag 6. mai kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Haugesund, søndag 6. mai kl 18:00

Denne kampen er allerede omtalt en del i tråden Sesongen 2018, så da er det vel på høy tid med en kamptråd.

Kampen går altså på Vålerenga stadion aka Intility arena søndag 6. mai klokka 18:00. Håper det møter opp godt med folk og heier laget frem.

Gode gamle Christian Grindheim kommer på besøk. Han fortjener en varm velkomst og fortjener både sang og applaus. Forhåpentligvis blir det ingen målpoeng på’n, men det er vel nærmest blitt en vane at tidligere VIF-spillere scorer mot oss.

Vår statistikk hjemme mot Haugesund er så som så og de har kommet godt i gang med årets sesong, så dette er en åpen kamp.

Håper vi gir Christian en varm velkomst det fortjener han!
    Ellers håper jeg at vi kan få litt mer folk på match!

Tipper det blir tilnærmet samme lag som på åker'n på Ranheim,håper derimot at Agyri og Sandberg får sjansen fra start!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
      Håper vi gir Christian en varm velkomst det fortjener han!
      Ellers håper jeg at vi kan få litt mer folk på match!

Tipper det blir tilnærmet samme lag som på åker'n på Ranheim,håper derimot at Agyri og Sandberg får sjansen fra start!
      Støttes!
      Grindheim fortjener sangen sin. Han har vært real ovenfor Vålerenga, og jeg tror klubben betyr noe for ham.

Synes vi er markant bedre til å spille i lengderetning med Agyri på banen. Håper treeren på midten blir: Agyri - F. Holm - Fridjonsson.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Enig i at Grindheim bør få en ok velkomst men at vi ikke fokuserer mye mer på det en applaus i startoppstilling. Eventuelt litt ekstra med sang når han scorer selvmål?
        Ellers så er dette en vanskelig kamp som vi må vinne om vi skal ha trua om topp 4. Jeg har en positiv følelse og tipper vi sliter oss til en 1-0 seier.

Comment

Grindheim er et eksempel til etterfølgelse. Han har tjenestegjort med ære og fortjener å høre sangen sin runge en siste gang.

Han spelte i blått
          Han spelte så flot
          Han spelte så vi aldri blei slått

Også fortjener han å oppleve at enga vinner på hjemmebane igjen. Det har han sikkert savnet.

Comment

Håper så inderlig deila og co gjør alt for å overtale carvalho med å signere videre for oss. Lokke han med mulig europacupspill neste år 😉, og større klubber vil se han da......ellers frykter jeg grinepelle vil storspille mot oss på søndag 😱

Comment

Det holder med én sang, én gang. Det er Enga vi skal backe.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Det holder med én sang, én gang. Det er Enga vi skal backe.
                Men når det gjelder hetsing av tidligere spillere eller spillere som ikke engang har vært hos oss da er det sanger hele tiden og 30000 bannere. Merkelig prioritering.

Comment

Sam Johnson fyller 25 år på søndag. Håper han feirer med et par mål.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                    Sam Johnson fyller 25 år på søndag. Håper han feirer med et par mål.
                    Og HAN bør få høre det mest!

Comment

Håper på dette laget:

Ejuke Johnson Jukle
                      Holm Agyiri
                      Meira
                      Adekugbe Tollås Carvalo Nouri
                      Sandberg

Men det kommer vel ikke til å skje? Vet ikke om Meira er i matchform. Han skal ha en god pasningsfot og god defansivt. Så kan vi bruke Daniels offensivekaliteter på en bedre måte i midten.
                      Sandberg har fortjent å få prøve seg i mål nå synes jeg. Midtforsvaret kommer seg og vil bli bedre med mer spilletid sammen.

Comment

Originally posted by Strjona View Post
                        Håper på dette laget:

Ejuke Johnson Jukle
                        Holm Agyiri
                        Meira
                        Sandberg

Men det kommer vel ikke til å skje? Vet ikke om Meira er i matchform. Han skal ha en god pasningsfot og god defansivt. Så kan vi bruke Daniels offensivekaliteter på en bedre måte i midten.
                        Sandberg har fortjent å få prøve seg i mål nå synes jeg. Midtforsvaret kommer seg og vil bli bedre med mer spilletid sammen.
                        Så du vil vrake Fridjónsson?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                          Så du vil vrake Fridjónsson?
                          Nja... Kunne like så godt satt opp Fridjònson istedenfor Agyiri på midten. Gode spillere begge to

Comment

Originally posted by Strjona View Post
                            Håper på dette laget:

Ejuke Johnson Jukle
                            Holm Agyiri
                            Meira
                            Sandberg

interessant at du vil ha med en spiller du ikke vet om er i form...
                            ser ikke helt at DFH har spilt seg ut saa jeg tenker vel heller aa beholde ham der han er heller ha paa Fridjosson i den offensive rollen.
                            men ellers er vi vel ikke langt unna hverandre

Comment

Noen som har hmer noe om keeperplassen?
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X