Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forlengelse av kontrakten til Carvalho?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forlengelse av kontrakten til Carvalho?

Her må vi gjøre alt. For en stopper!

Hvilke muligheter har vi? Som Panzer, bare bedre basisferdigheter. Er en sjef der bak, og en profil. Målfarlig også.

Ny kontrakt.

Jeg blir med på kronerulling her!

Comment

Må vel være første gang en agent har snakket så sant?

Boof på livstidskontrakt!

Comment

Tør ikke å håpe på noe. Blir bare en skuffelse hvis det ikke går i boks. Rett og slett for godt til å være sant at vi skal få en sånn stopper på en lang kontrakt. Det er vel sikkert 4-5 år siden vi hadde et solid stopperpar.

Comment

Ny kontrakt til Boof bør være temmelig langt opp på prioritetslista ja.
          Her må vi faktisk finne oss i å strekke oss langt. Det er sjelden vi får kloa i den slags spillere. Syns ham har levert over all forventning!

Comment

BOOF for PREZ!!!

Comment

Har savna en sånn type som Carlvaho i midtforsvaret.
              Men det er ikke bare opp til oss dette. Han og agenten hans var jo relativt bestemt på å kun signere for 1 år. Så det må nok mer til enn bare cash for å få forlengelse. På den annen side så har jo mannen en skadehistorikk som er ganske fæl så mulig utlandet ikke er veldig interessert før godt ut i 2019 uansett...

Comment

Kronerulling og slikt tror jeg ikke vil ha noe å si her. Alt vi kan gjøre er å backe laget og Boof så han trives så godt at andre alternativer blir mindre fristende.

Comment

Jeg hadde også elsket en forlenget avtale, men er redd for at vi ikke får det til.

Da han ble signert var man tydelig på at skadeproblemene hans var grunnen til at han kom til oss og at det ikke var aktuelt med lengre kontrakt. Fra agenten hans i dagsavisen desember 2017:

- Ja, han hadde nok vært i en betydelig større klubb nå om han hadde holdt seg skadefri. Men denne løsningen skal være positiv både for Vålerenga og Carvalho selv, sier agent Terje Liverød i et intervju med VIF TV.

Han innrømmer at Vålerenga er ansett som et stoppested før spilleren ønsker seg videre ut i verden. Ambisjonen er å få kontrakt med en av de store klubbene i Europa. Derfor var det aldri snakk om noe mer enn ettårs-kontrakt med Vålerenga.

Men for all del, det er lov å håpe. =)

Comment

Han kan sikkert ha godt av et par år til hos oss før han drar ut... men de avhenger litt av hvor gira han er på å komme seg ut selv tenker jeg.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                      Han kan sikkert ha godt av et par år til hos oss før han drar ut... men de avhenger litt av hvor gira han er på å komme seg ut selv tenker jeg.
                      Enig i det. Man skaffer seg gjerne et inntrykk av noe ved å sammenlikne det med noe annet. Og sammenliknet med så mye rart vi har hatt i forsvaret vårt opp gjennom så kommer Carvalho veldig gunstig ut av det.

Men hvor god er han egentlig? Hvis man bare vurderer prestasjonene hans og ser bort fra at han er en jovial muskelbunt man gjerne vil ha på laget, så vet jeg ærlig talt ikke om det han har vist til nå egentlig er bra nok for et så mye høyere nivå enn Eliteserien. Så det spørs jo om han er fornøyd med å være helten her eller vil prøve å kjempe seg inn i et bedre lag lenger sør.

Men det var vel også noe snakk om en eller annen opsjon vi hadde for å forlenge kontrakten. Om det er sant eller ikke aner jeg ikke, men det har jo blitt nevnt.

Uansett håper jeg vi står klare med et kontraktsforslag rimelig kjapt. Og denne gangen så bør vi ikke bare gi han forslaget og forvente å få kontrakten signert i retur før jul. Vi bør i alle fall strekke oss veldig langt fpr å beholde han.

Comment

Jeg synes Carvalho kan bli hos oss noen sesonger og utvikle seg videre.. Han har ikke vært profesjonell fotballspiller så alt for lenge. Han er ganske komplett, men mangler fortsatt en god del på blant annet posisjonering. Han har jo blemmer når han skal markere mann i feltet osv.

Er enig i at vi må strekke oss langt for å signere han på en lengre kontrakt. Noe annet er i grunn tjenesteforsømmelse.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Men hvor god er han egentlig? Hvis man bare vurderer prestasjonene hans og ser bort fra at han er en jovial muskelbunt man gjerne vil ha på laget, så vet jeg ærlig talt ikke om det han har vist til nå egentlig er bra nok for et så mye høyere nivå enn Eliteserien. Så det spørs jo om han er fornøyd med å være helten her eller vil prøve å kjempe seg inn i et bedre lag lenger sør.
                          Enig med det du skriver her. Kan bli en matchvinnertype i Eliteserien, men vi har også sett at han har bomma litt på markeringene i forsvarsspillet. Men jeg også håper han blir noen sesonger i VIF.

Comment

Vi mistet Moa, Grindheim og Stengel etter forrige sesong. Det var tre store profiler og selv om mange i troppen har potensialet til å bli en profil er vi rimelig sultefôret på store profiler. DFH er vel en viss profil, men folk flest engasjeres av store profiler og det får folk på kamp.

Det eneste den jevne VIF-supporter krever er at spillerne gir absolutt alt, blør for drakta og spiller med hjertet.
                            Ikke rart man ser seg blind på Carvalhos prestasjoner da. Sportslig sett kan han helt sikkert erstattes, men man må ikke undervurdere andre verdier.

Comment

Holder han seg skadefri, og fortsetter det gode spillet, er det utrolig naivt å tro at han forlenger kontrakten. Det er bare å glemme.

Comment

Working...
                              X