Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sandefjord - Vålerenga, lørdag 12. mai kl 15:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sandefjord - Vålerenga, lørdag 12. mai kl 15:30

Kamp i morgen igjen

Vi brukte litt krefter mot Skeid, men noen av våre faste spilte ikke hele kampen.
    Sandefjord hadde fri.

Satser på at vi klarer å hente oss inn å de fridagene vi har hatt. Jeg vil ha revansj for 2 tap forrige sesong.
    Og jeg krever en helt annen innsats en del som ble vist i tilsvarende bortekamp i fjor høst for det var makeløst rævva.

Uten å forskuttere noe som helst så mener jeg at vi på en normal dag skal ta 3 poeng her. Vi trenger også disse 3 poengene for å ha heng på topp 5.
    For snart kommer de vanskelige bortekampene og da trenger vi "litt å gå på".
    Forsvars-4ern er vel gitt. Det blir de samme som avsluttet kampen mot Skeid.
    På midtbanen kommer vel DFH inn igjen. Han får nok med seg Fridjonsson i hvert fall. Usikker på tredjemann.

I angrep er Ejuke og Jonhson bankers.
    Sistemann er litt usikkert. Både Finne og Juklerød spilte hele kampen mot Skeid. Tar gjerne Michael som tredjemann jeg.

Keeper: Sandberg var litt på tur mot Skeid. Larsen imponerte ikke med trygghet mot Haugesund.
    Jeg tror vel Larsen får tilliten.

Kom igjen Enga!

Håper på både Godly og SamJ på topp.

Dette SF laget er elendig. Skeid rundspilte dem og vant fortjent 3-0.
    Her er det bare å trøkke på med høyt tempo og trøkk i SF boksen.
    Alt annet enn seier er akseptabelt mot SF.

Comment

Alt annet enn seier er uakseptabelt mot SF skulle det stå.

Comment

Keeperplassen

Har vært lite prat om Sandbers innsats i kampen mot Skeid. Dessverre gjorde han noen mindre feil, og kan vil ikke derfor si at han spilte seg inn på laget. Virker som vi har to keepere som har feltarbeid som deres svake side.

Min mening er derfor at Adam bør få fortsatt tilitt.

Comment

Føler meg mye tryggere med Sandberg, og han er etter min mening mye bedre i feltarbeidet. Synes virkelig han fortjener sjansen nå.

Comment

Originally posted by Harald H View Post
            Har vært lite prat om Sandbers innsats i kampen mot Skeid. Dessverre gjorde han noen mindre feil, og kan vil ikke derfor si at han spilte seg inn på laget. Virker som vi har to keepere som har feltarbeid som deres svake side.

Min mening er derfor at Adam bør få fortsatt tilitt.
            Enig. Sandberg fikk prøve seg, men overbeviste ikke. Om Sandberg ikke klarer å overbevise mot skeid, så er det bare å imnse at adam sannsynligvis er beste alternativ.
            Men han kan ikke fortsette å gjøre så mange feil..

Comment

Troppen http://www.vif-fotball.no/nyheter/le...bake-fra-skade

Og hvor er Ejuke? Hvorfor nevner ikke klubben noe?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Troppen http://www.vif-fotball.no/nyheter/le...bake-fra-skade

Og hvor er Ejuke? Hvorfor nevner ikke klubben noe?
                Formasjonsendring? 4-4-2/4-3-1-2 med Sam og Godly sammen på topp, la Ejuke hvile seg en uke?

Comment

Ejuke står i troppen under angrepsspillere.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    Ejuke står i troppen under angrepsspillere.
                    Ja, han har blitt lagt til nå.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Føler meg mye tryggere med Sandberg, og han er etter min mening mye bedre i feltarbeidet. Synes virkelig han fortjener sjansen nå.
                      Enig med deg. Synes han virker mye mer autoritær i feltet og nøler ikke.

Comment

Selv med Larsen i mål kan vi da ikke tape mot Sandefjord.

Comment

Jeg velger å være positivt og tror dette er den kampen alt løsner! 0-3 :P

Kanskje ser vi også Ibrahim i startoppstilling? Syns han hadde endel bra mot Skeid.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                            Selv med Larsen i mål kan vi da ikke tape mot Sandefjord.
                            Ærlig talt. Han har sine begrensninger, men det har da for faen alle keeperne vi har hatt i denne klubben.

Han er verken Mikko Kavèn eller Øyvind Bolthof på sitt verste.

Dette er kamptråden fra forrige hjemmekamp mot Sandefjord. Legg merke til reaksjonene mot henholdsvis Nation og Sandberg. VPNs dagbok hadde bokstaver om dette på tirsdag (http://www.vpn.no/dagboka/2018/05/da...ag-8-mai-2018/).

Det blir ikke automatisk seier bare du bytter ut keeperen.

Comment

442 formasjon i dag. Det blir spennende, Jeg har troa!

Vålerengas lag mot Sandefjord Fotball:

21 Kwarasey -

33 Nouri, 4 Tollås Nation, 5 Carvalho, 25 Adekugbe -

7 Fredheim Holm (K), 6 Ibrahim, 8 Lekven, 27 Fridjonsson -

40 Ejuke, 10 Johnson.

Comment

Working...
                              X