Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sandefjord - Vålerenga, lørdag 12. mai kl 15:30

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga «fans» som jubler når annet lag scorer mot oss? Der gar du folk ass..
    Kjenner jeg blir uvel..
    Vål’enga fortjener ikke å være noens «sidebitch»
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
      Enga «fans» som jubler når annet lag scorer mot oss? Der gar du folk ass..
      Kjenner jeg blir uvel..
      Vål’enga fortjener ikke å være noens «sidebitch»
      «Kan’ke stoppe oss, vi er Vål’enga supporters! Kan’ke stoppe oss, vi er Vål’enga supporters! Kan’ke stoppe oss vi er Vål’enga suppporters! Med mindre Liverpool er på besøk!»
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

• Må påpeke noe som er veldig underkommunisert i denne tråden: Knallbra bortesupport denne matchen! Jevnt bra trøkk hele kampen og en ekstremt bra andre omgang. Vi får maks ut av de dårlige tribunefasilitetene.

«Arbeiderklubben ifra Oslo øst» fikk sitt store gjennombrudd i denne matchen. Håper vi klarer å få den til å trøkke skikkelig på hjemmebane også. Den sangen har bra potensiale.

I det hele tatt synes jeg vi har vært veldig bra på bortebane i år. Fortsetter vi sånn kan jeg ikke skjønne annet enn at enda flere vil henge seg med på bortematcher framover.

Comment

• Fornøyd med 3 poeng. Usikker på om dette er en formasjon som gjør seg, men den er vel muligens spesialtilpasset ræva baner og motstandere...
          Litt ros til Adam for en gangs skyld som ikke hadde veldig mye å gjøre, men var våken når han måtte. Keep it up!

PS!
          Hva med å mekke en egen tråd for (og flytte innlegg?) hele diskusjonen rundt å være supporter for flere lag enn Enga?
          Synes absolutt det kan være interessant å ta en prat rundt temaet, men dette er feil tråd.

Comment

Working...
          X