Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det bør gå meget bra. Skal vi henge med itoppen kan vi ikke fortsette å pisse bort enkle poeng. Vi får like mange poeng fra å slå Stabæk hjemme som vi får av å vinne i Trondheim og i Bergen.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Det bør gå meget bra. Skal vi henge med itoppen kan vi ikke fortsette å pisse bort enkle poeng. Vi får like mange poeng fra å slå Stabæk hjemme som vi får av å vinne i Trondheim og i Bergen.
      RBK vant knepent 0-1 og kunne like greit tapt. Dette blir ikke noen enkel kamp nei. Men klart, skal vi henge meg i toppen, så må vi slå Stabæk hjemme ja. Det er helt sikkert.

Comment

Jeg synes vi er usikre bakover og kommer til å slippe inn mål. Men jeg er like sikker at vi skårer flere enn vi slipper inn. Dette skal vi vinne!

Comment

Det må være det fantastiske været om dagen, eller heteslag som følge av nevnte vær, men jeg har faktisk skikkelig trua før denne kampen!

Vi vinner 3-1 etter en skikkelig underholdene kamp, hvor Sam og Boof virkelig skinner og Adam overbeviser oss om hvorfor han er førstekeeper.
          Ejuke er også i fyr og flamme i denne kampen.
          Orakelet har talt. Bare å komme seg på kamp.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
            Det må være det fantastiske været om dagen, eller heteslag som følge av nevnte vær, men jeg har faktisk skikkelig trua før denne kampen!

Vi vinner 3-1 etter en skikkelig underholdene kamp, hvor Sam og Boof virkelig skinner og Adam overbeviser oss om hvorfor han er førstekeeper.
            Ejuke er også i fyr og flamme i denne kampen.
            Orakelet har talt. Bare å komme seg på kamp.
            Konge, gleder meg. Sees.

Comment

Ser at det går trått med billettsalget dessverre.

Comment

Synes salget ser bedre ut på ticketmaster enn på en god stund.

Comment

Var inne å så på salkartet i går kveld. Myyyyye ledig. Og det vanlige med felter på hovedtribunen og patriot hvor det ikke er mulig å kjøpe. Disse er vel da utsolgt. Men utrolig mange ledige plasser her hver kamp allikevel. Sikkert ikke lett. Men er vel minuset med sesongkort. Mange får i gave og bruker det sjeldent. Samme med sponsorer som får 10-12 biletter hver. Med ca 100 samarbeidspartnere så blir det litt tynt besatt ofte. Ingen verdenskrise da det aldri er utsolgt. Men synd at så mange ikke bruker billetten sin.

Mtp i morgen håpet jeg på 12000. Holder meg til det jeg 😊😊💪💪

Comment

Litt mer solgte nå. Og det var tilgjengelig på patriot. Jeg som rotet. 3 felter det ikke er mange ledige på. Håper alle disse kommet. Spent på oppmøte på supportertribunen også. Satser på en skikkelig tifo igjen.

Comment

Sist kamp mot Haugesund var det litt over 5000 innenfor portene. Mener ca 5200. Det er for dårlig. Nå har vi egen stadion. Folk får begynne å møte opp. Denne og LSK burde vært utsolgt.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
                        Sist kamp mot Haugesund var det litt over 5000 innenfor portene. Mener ca 5200. Det er for dårlig. Nå har vi egen stadion. Folk får begynne å møte opp. Denne og LSK burde vært utsolgt.
                        Interessen for norsk fotball er helt nederst i en bølgedal nå.
                        Det er ikke bare vi som sliter med lave publikumstall. Det gjør alle andre også, utenom Rosenborg.

For eksempel Brann får fylt stadion for første gang denne sesongen. Det er kun fordi bergenserne har gode tradisjoner med 16.mai-kampen. Stadion har begrenset tilskuerkapasitet og DE leder serien, men likevel møter ikke bergenserne opp. Det er svakt, men sånn er det blitt.

Premier League, La Liga, Championship, Serie A er alle ligaer som er nesten mer tilgjengelige enn eliteserien nå, og da velger heller sofasupporteren å se på et toppopgjør i Premier League med Manchester enn å dra på stadion og bruke 300-400 kr. Vi får være glade for at de som kommer lager bra liv, så får vi bare krysse fingrene for at flere kommer etterhvert.

Comment

Viking har solgt mer enn 11000 billetter til kampen i morgen mot Sandnes Ulf.
                          Hvis de klarer det, da skal det være mulig for oss også.

Comment

8000 solgt ble sagt på Enga Live. Da lander vi vel forhåpentligvis i alle fall på 10 000. Var solgt under 100 til bortefansen også, så der alene er det jo potensielt 1000 ekstra. Vet ikke om Stabækfansen pleier å være flinke på å kjøpe på forhånd.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                              8000 solgt ble sagt på Enga Live. Da lander vi vel forhåpentligvis i alle fall på 10 000. Var solgt under 100 til bortefansen også, så der alene er det jo potensielt 1000 ekstra. Vet ikke om Stabækfansen pleier å være flinke på å kjøpe på forhånd.
                              Stabækfansen er vel i Kragerø, Stavern og Tjøme i pinsen alle mann? Ikke regn med dem.

Comment

Tenker at all fokus på hvor mange/få som kommer virker litt mot sin hensikt. Det er jo fortsatt sånn at antall tilskuere per innbygger er i Europatoppen i Norge. Prøv heller å dra med folk fordi det er gøy, ikke fordi vi skal slå en eller annen tilskuerrrekord fra 1970-tallet.

I 2018 er alle kamper på TV og det er internasjonal fotball tilgjengelig på alle kanaler.

Comment

Working...
                                X