Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.

Comment

Originally posted by olemartin View Post
      Har barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.
      Herlig. Håper virkelig klubben har gjort en ordentlig innsats med å informere klubber i Oslo og Omegn, ellers er det svakt og dårlig utnyttelse av potensialet dette hadde.

Comment

Oioioi... Nå gleder jeg meg til kamp! Sola skinner, det er godt og varmt og en perfekt dag for fotball!

Kjenner nervøsiteten kommer snikende. Smurfene kommer til å være heltent, for det er cupfinalene deres å spille mot selveste Vålerenga. Jeppe Moe er vel ute med 4 gule kort, uten om jeg veit om det har så mye å si for oss. De har én dags kortere restitusjon, så teoretisk har vi et lite overtak der. Jeg ser for meg at dette blir en kamp der Vålerenga forsøker å spille sitt eget spill, mens Stabæk satser alt på kontringer med Ohi og Boli. Blir spennende å se Carvalho mot disse.

Prata tilfeldigvis med en smurfesupporter i går som ikke hadde planer om å kjøpe billett på forhånd. Den gjengen trives tydeligvis med så stå i evigheter i billettkø på stadion. De om det... Jeg tror ikke det kommer få forferdelig mange derifra likevel. Når valget står mellom å støtte eget lag, og årets første tur med Optimistjolle utenfor Kadettangen, så vinner sistnevnte. År etter år med rosa pannebånd og vaffeljakke setter helt åpenbart klare begrensninger i følelsesliv og verdivalg...

Comment

Stabæks tropp:
          Mande Sayouba, Simen Lillevik, Martin Rønning Ovenstad, Ronald Hernandez, Xin Zhou, Daniel Granli, Hugo Vetlesen, John Hou Sæter, Ola Brynhildsen, Tonny Brochmann, Steinar Strømnes, Ohi Omoijuanfo, Franck Boli og Andreas Hanche-Olsen. Abdul-Basit Agouda, Emil Bohinen, Nicolas Pignatel Jenssen, Tobias Børkeeiet.
          Ingen Demidov, altså.

Comment

Solgt bra med billetter på langsidene i dag. Kan bli bra med folk.

Comment

https://www.dagbladet.no/sport/staba...ampen/69811722

Noen som fikk med seg lagoppstillingen før den ble fjernet? Håper i hvert fall klubben fanget det opp.

Eller ble det publisert som en felle? Hehe

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Stabæk-fansen har ikke kjøpt på forhånd fordi de er redde for nyhetsbrev og de fleste kjøper nok i morgen
                De kjenner nok til det ja. Hører at det er vanskeligst å bli kvitt spammingen fra Stabæk etter besøk der.

Comment

Jeg registrerer at folk i tråden her lener seg mot at vi bør og må vinne denne kampen som om det ikke er 100%.
                  Jeg har 100% tro på at vi ikke bare vinner, men spiller årsbeste i dag.
                  Blir ordentlig skuffa om vi ikke klarer bedre enn 3-0. Selv om 3-0 ville vært mer enn godkjent ellers.

Comment

Ikke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.

Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
                    Tipper 3-2 seier.

Comment

Blir ikke mye bedre enn dette. Hjemmekontor, så litt grillings og en øl hjemme før man rusler bort på stadion og et par kalde der før kampstart. Har en følelse av at gutta virkelig kommer til å kjøre på i kveld. KOM IGJEN ENGA!!
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                        Ikke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.

Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
                        Tipper 3-2 seier.
                        Kristen Gislefoss er det deg?

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                          Kristen Gislefoss er det deg?
                          Nei, jeg er ikke kristen Men Enga er min rellion

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Når jeg ser på ticketmaster.no nå, ser 303-307 nesten utsolgt ut.
                            Fikk lurt med meg en kompis og fikk 2 fine plasser på 303 for en uke siden ihvertfall
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              https://www.dagbladet.no/sport/staba...ampen/69811722

Noen som fikk med seg lagoppstillingen før den ble fjernet? Håper i hvert fall klubben fanget det opp.

Eller ble det publisert som en felle? Hehe

Hvis noen skulle klare å finne den kan dere jo poste den her...

Comment

4-4-2 i dag også....håper Ejuke kommer bedre ut av det i dag da...

Comment

Working...
                                X