Har barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18
Collapse
X
-
Originally posted by olemartin View PostHar barn på Hasle-Løren, og har ikke hørt noe fra klubben. Tok derfor kontakt med de andre foreldrene på laget, og nå er vi 22 store og små som skal overdøve Stabæk-supporterene i bortesvingen.
Comment
-
Oioioi... Nå gleder jeg meg til kamp! Sola skinner, det er godt og varmt og en perfekt dag for fotball!
Kjenner nervøsiteten kommer snikende. Smurfene kommer til å være heltent, for det er cupfinalene deres å spille mot selveste Vålerenga. Jeppe Moe er vel ute med 4 gule kort, uten om jeg veit om det har så mye å si for oss. De har én dags kortere restitusjon, så teoretisk har vi et lite overtak der. Jeg ser for meg at dette blir en kamp der Vålerenga forsøker å spille sitt eget spill, mens Stabæk satser alt på kontringer med Ohi og Boli. Blir spennende å se Carvalho mot disse.
Prata tilfeldigvis med en smurfesupporter i går som ikke hadde planer om å kjøpe billett på forhånd. Den gjengen trives tydeligvis med så stå i evigheter i billettkø på stadion. De om det... Jeg tror ikke det kommer få forferdelig mange derifra likevel. Når valget står mellom å støtte eget lag, og årets første tur med Optimistjolle utenfor Kadettangen, så vinner sistnevnte. År etter år med rosa pannebånd og vaffeljakke setter helt åpenbart klare begrensninger i følelsesliv og verdivalg...
Comment
-
Stabæks tropp:
Mande Sayouba, Simen Lillevik, Martin Rønning Ovenstad, Ronald Hernandez, Xin Zhou, Daniel Granli, Hugo Vetlesen, John Hou Sæter, Ola Brynhildsen, Tonny Brochmann, Steinar Strømnes, Ohi Omoijuanfo, Franck Boli og Andreas Hanche-Olsen. Abdul-Basit Agouda, Emil Bohinen, Nicolas Pignatel Jenssen, Tobias Børkeeiet.
Ingen Demidov, altså.
Comment
-
Jeg registrerer at folk i tråden her lener seg mot at vi bør og må vinne denne kampen som om det ikke er 100%.
Jeg har 100% tro på at vi ikke bare vinner, men spiller årsbeste i dag.
Blir ordentlig skuffa om vi ikke klarer bedre enn 3-0. Selv om 3-0 ville vært mer enn godkjent ellers.
Comment
-
Ikke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.
Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
Tipper 3-2 seier.
Comment
-
Originally posted by Caanradi View PostIkke la dere "lure" av sommervarmen nå. Ta med en jakke i dag. Det er ventet 25 gr ved kampstart, men ved kampslutt vil det være 20 gr og opp mot 14-15 m/s vind (i følge Storm). Det skal blåse kraftig opp på kvelden. Følt temp vil da bare være 16-17 gr.
Håper Enga spiller mot supportertribunen i 2. omg. Da får de medvind i dobbel forstand. (Ventet vind fra nord. Passer jo bra med gamerne i Nordavind som nå er endel av Vålerenga-familien)
Tipper 3-2 seier.
Comment
-
-
Originally posted by Daniel View Posthttps://www.dagbladet.no/sport/staba...ampen/69811722
Noen som fikk med seg lagoppstillingen før den ble fjernet? Håper i hvert fall klubben fanget det opp.
Eller ble det publisert som en felle? Hehe
Hvis noen skulle klare å finne den kan dere jo poste den her...
Comment
Comment