Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Herlig første omgang! Masse folk og bra angrepsspill!
    Denna tar vi!

Comment

Første 25 bra. Fin stemning. Fortjent ledelse.Høytaleranlegget er desverre litt dårlig.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
        Herlig første omgang! Masse folk og bra angrepsspill!
        Denna tar vi!
        Støttes!
        Fortjent ledelse. Håper gutta fortsetter presset og tar livet av matchen tidlig i andre omgang.
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
          Støttes!
          Fortjent ledelse. Håper gutta fortsetter presset og tar livet av matchen tidlig i andre omgang.
          Men nå er det fryktelig dårlig. Hvor er innsatsen??
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Helt elendig av oss nå, offensivt og defensivt bare flaks at det ikke er uavgjort.

Comment

Puh. 3 poeng på en dårlig dag 😊

Comment

En svært god omgang og en under middels. Synes det kommer seg veldig etter at Horn Myhre og Grødem kommer inn.
                Første omgang var vi kollektive i presset. Andre omgang var det tendenser til mer individuelt press, og da vinnes ballen mer på måfå. I tillegg slutter gutta å flytte ballen like hurtig som i første.
                Ellers:
                Sam Johnson og Carvalho er rå! Herlige matchvinnere begge to.
                Ibrahim er knallhard på ballgjenvinninger. Veldig god match av han.
                Alle gutta!
                Deilig seier!
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Utrolig viktig og deilig seier!
                  I fjor var vel den generelle oppfatningen at Ronny bomma på kjøpa sine, men i år har vi virkelig gjort det bra.
                  Sikkert mye av fortjenesten til Tjærnås og hans crew, men allikevel.

Comment

Herlig å endelig se Ronny sin herlige engasjemang...

Comment

Jeg driter i åssen vi ser ut, jeg driter i om Stabekk skulle hatt strafffe og bommer på noen skikkelig feite. Det eneste jeg bryr meg om er at jeg kan hutte med neven når dommern blåser, og si Jada, for faen! ( jeg rakk ikke førsteomgang, så alt er basert på det som skjedde i 2.)

Takk Vålenga!

Comment

1.omgang var bra.
                        2.omgang var dertil fæl. Alt Stabæk skaper nærmest får de av oss. Midtbanen er helt borte deler av 2.omgang.
                        Heldigvis har vi spiss og Stabæk er rævva.
                        Nye 3 poeng i posen.
                        Tromsø neste og så LSK. 2 kamper vi kan skaffe oss ytterligere selvtillit fra..

Comment

Hjemme fra match, sjukt deilig med 3 poeng. Fantastisk første omgang! Og heeeelt ræva andre. Synes Nouri var knallgod i dag. Hvem er han derre høyrebacken til Stabæk? For ei Dåse. On to the next one

Comment

Så kampen fra hurtigruta. Kampen bølget like mye som havet her ute, men fornøyd er jeg med resultatet.
                            Syns mange av spillerne jeg har følt har underprestert gjorde det veldig bra i dag.
                            God 17 mai.

Comment

Gikk glipp av målet til Johnson og måtte sjekke VGLive mens jeg løp opp mot Stadion og hørte jubelen.

Var ikke like pent i 2.omgang, men vi vinner likevel, og sånt blir det poeng av! nå er vi absolutt med oppe i toppen og kjemper om medalje

Comment

Siste halvtimen kan ikke ha vært enkel å spille, sterk motvind i kast. Kanskje noe av grunnen til at siste omgang ble så mye dårligere enn første.

Comment

Working...
                                X