Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Første omgang var herlig!
    Føltes som vi skulle høvle over dem.
    2.omg var grusomt nervepirrende. Der var vi ikke bra!
    Syns Larsen og Nouri, som jeg har vært skuffet over tidligere, gjør det bra i dag.
    Ibra hadde et par farlige balltap, men ellers god. Boof hadde også et par dustepasninger, men solid som få ellers.

Føles skikkelig digg å vinne jevne kamper!
    Takk gutta!

Comment

Jeg er litt skuffa over at vi gir bort kampen i 2. omgang. Vi har flaks som ikke taper to poeng der.
      Når det er sagt sier jeg som vi har sagt opptil flere ganger i år. Denne kampen hadde vi ikke vunnet i fjor.

Jeg ønsker selvsagt at vi begeistrer og begynner å vinne overbevisende hjemme. Men det er viktig vi vinner jevne kamper selv når vi er et stykke unna toppnivå.

På det positive er jeg sjeleglad for at vi har en toppscorer på topp! Sam jobber og kjemper mens han er kald ved avslutninger.
      Adam spiller seg klart opp!
      Nouri spiller delvis veldig godt og jeg håper vi ser formen hans fortsette.
      Vi har to unggutter i Felix og Grødem som bidrar positivt når vi virkelig trenger det!

Jeg er litt usikker på Ejuke. Han har topp ferdigheter, men dribler fryktelig mye og skyter mye i nærheten, men klarer ikke produsere hverken assists eller mål.
      Bør han benkes for et par kamper eller skal han få prøve til har treffer..?
      Usikker selv om jeg kanskje heller mot det første. Prøv Finne eller Grødem der en kamp eller to så er det i det minste sunn konkurranse.

Comment

Hjemme igjen, solbrent og fornøyd (og kanskje med bitte litte grann promille).
        Herlig stemning på Intility, og en fantastisk første omgang.
        Veldig fin ramme rundt en 16. Mai kamp! Mye moro i fanzone også, opplegget funker bedre og bedre, ihvertfall ser det sånn ut.

Men hva er det som skjer i pausen, eller hva er det som gjør at ingen løper på en dritt, at vi har en spiss som dribler seg ned til cornerflagget og slår 45 grader ut...Og så er nærmeste medspiller midt på banen?? Dafuq? Det så jo ut som om vi prøvde å ri hjem en 1-0 ledelse i 45 minutter! Forferdelig presisjon i en hel omgang, fikk ikke til noe spill...Hva var det som skjedde???

Men, seff, deilig med sol, øl og 3 poeng!
        Super Sam putter, og Adam gjorde ingen tabber, da blir det bra!
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Også kan gjerne Øst vente med å blæste musikk til ETTER kampen er ferdig. Irriterte meg

Comment

Ser Reka alt er ute med det sure oppgulpet sitt i media, hvis han er så forbanna glad i klubben som han hevder så kan han for faen starte å si noe positivt snart
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Ser noen mener Larsen ikke tabba seg ut. Der er jeg delvis uenig. Han har også i dag en situasjon der han er på vei ut og så ombestemmer seg. Heldigvis redder han forsøket fra Ohi i neste trekk.
              Men det sprer ikke trygghet. En keeper med selvtillit hadde fullført utrusinga og banka ballen oppover...
              Den situasjonen kunne veldig fort kosta oss poeng.
              Men nok om det. Vi rir seieren i land og det er viktig. Men vi må bare finne evnen til å drepe kamper ved å score nr 2. Orker ikke for mange sliteseire.

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Ser Reka alt er ute med det sure oppgulpet sitt i media, hvis han er så forbanna glad i klubben som han hevder så kan han for faen starte å si noe positivt snart
                Hva sier han?

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
                  Også kan gjerne Øst vente med å blæste musikk til ETTER kampen er ferdig. Irriterte meg
                  Ja! Det der irriterte meg grenseløst!

En annen ting som jeg også la merke til er at stadion tømmes tidligere enn kampslutt når det er slike arrangement arrangeres på øst. Det syns jeg er synd, for gutta fortjener som regel at alle er der til kampen blåses av.

All ære til Øst og deres engasjement, men det går an å gjøre dette bedre!

Kampen var en bølgedal. I første fortjente vi mer enn et mål, i andre fortjente vi mer enn null mål i mot. Knallbra første, elendig andre!

Deilig med seier, og null innslupne, igjen. Men skuffer meg at vi kun putter to mot to av de dårligste lagene.
                  Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Ser noen mener Larsen ikke tabba seg ut. Der er jeg delvis uenig. Han har også i dag en situasjon der han er på vei ut og så ombestemmer seg. Heldigvis redder han forsøket fra Ohi i neste trekk.
                    Men det sprer ikke trygghet. En keeper med selvtillit hadde fullført utrusinga og banka ballen oppover...
                    Den situasjonen kunne veldig fort kosta oss poeng.
                    Men nok om det. Vi rir seieren i land og det er viktig. Men vi må bare finne evnen til å drepe kamper ved å score nr 2. Orker ikke for mange sliteseire.
                    Skjønte ikke hyllinga av Larsen etter den redningen. Årsaken til sjansen er jo fordi han trekker seg. Han skaper enormt med usikkerhet rundt seg, det er jeg sikker på.. men men..
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Enig i det meste som blir skrevet men har lyst til å kommentere innhoppet til Felix.
                      Den gutten har overblikk og touch! Håper vi forsetter å matche han forsiktig, da har vi en god stabil central om to sesonger.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Hva sier han?
                        bare å lese selv:
                        https://www.dagbladet.no/sport/ny-vi...kremt/69811673
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                          Skjønte ikke hyllinga av Larsen etter den redningen. Årsaken til sjansen er jo fordi han trekker seg. Han skaper enormt med usikkerhet rundt seg, det er jeg sikker på.. men men..
                          Du er så slitsom.

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                            Tilbakestående. Null respekt for den klovnen.

Comment

• https://www.nettavisen.no/sport/fotb...423488179.html
                              Deila scorer her!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                                Du er så slitsom.
                                Ok, det har du all rett til å mene.. men du er ikke akkurat noe glansbilde du heller..
                                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Working...
                                X