Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nico70
    replied
    Hvis nå får beholde våre to matchvinnere ut sesongen, Carvalho bak og Sam foran, har jeg trua på 3-4 plass, men skulle gjerne hatt en skikkelig tøff ryddemann på defensiv midtbane som er brukbar med ballen i bena

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by enga View Post
    Hehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.

Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.
    Natruligvis. Vi taper med ett mål. Matchvinner Daniel Berntsen.
    😉

Leave a comment:

• enga
    replied
    Originally posted by g-maZta View Post
    Dersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
    Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
    Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
    Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.

Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen��

Hehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.

Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Dersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
    Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
    Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
    Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.

Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen😂

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Kommer neppe til å skje. Se tråden for 2018-sesongen for forklaring.
    Det er 15300 seter på stadion. Pluss da 1.3 personer pr stående plass. Så mulig er det ihvertfall.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Basement View Post
    På Lsk kampen bør det blir 15000+.
    Kommer neppe til å skje. Se tråden for 2018-sesongen for forklaring.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Originally posted by VVV View Post
    Awww... Som et gammalt ektepar <3
    Vif patriot and wanderer sitting in a tree 😊

Vi kjører på for seier i tromsø. På Lsk kampen bør det blir 15000+. Gleder meg sykt

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Du er så slitsom.
    Originally posted by wanderer View Post
    Ok, det har du all rett til å mene.. men du er ikke akkurat noe glansbilde du heller..
    Awww... Som et gammalt ektepar <3

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Sol og kald pils.
    Herlig med tre poeng.
    Bra med folk på begge langsidene.
    Gledelig å se folk på kortsiden ved siden av folka med seilersko.

Litt synd at ikke flere står igjen etter kampslutt å hyller gutta.

Nå blir det same-slakt og kanari-jakt!

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Rekdal sa i studio at Johnson kan bli toppscorer i eliteserien og at enga er bedre i år og at det er bra. Ikke noe kritikk der. Oppmøtet med 11200 er ett godt steg i riktig retning. Kun positivt det. Andre omg var skuffende. Men hvem bryr seg nå. Velger heller å se positivt på den første. Poeng i tromsø nå hadde vært veldig deilig.

Leave a comment:

• Morten E
    replied
    Originally posted by patriot View Post
    Enig i det meste som blir skrevet men har lyst til å kommentere innhoppet til Felix.
    Den gutten har overblikk og touch! Håper vi forsetter å matche han forsiktig, da har vi en god stabil central om to sesonger.
    Hør hør!!!

Leave a comment:

• Trident
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    De greiene der sa han vel før kampen, om det skulle være formildende. Han sa ikkeno negativt etter kampen så vidt jeg kan huske

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by olemartin View Post
    Ja, mange på forumet som bør lytte til ham nå
    Hærlig! Den sammenliknesen med "dust" Gauset, og "jeg tror jeg er bedre enn jeg er" Hansen, er fantastisk. Null folk på Mjøndalen kamper!

Leave a comment:

• olemartin
    replied
    Originally posted by Bohemen14 View Post
    Anbefaler alle å sjekke ut denne. Synes Ronny sier mye bra.
    Ja, mange på forumet som bør lytte til ham nå

Leave a comment:

• Bohemen14
    replied
    Originally posted by Robban65 View Post
    Anbefaler alle å sjekke ut denne. Synes Ronny sier mye bra.

Leave a comment:

Working...
X