Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
VIF - Stabæk onsdag 16. mai kl 18
Collapse
X
-
Hvis nå får beholde våre to matchvinnere ut sesongen, Carvalho bak og Sam foran, har jeg trua på 3-4 plass, men skulle gjerne hatt en skikkelig tøff ryddemann på defensiv midtbane som er brukbar med ballen i bena
-
Originally posted by enga View PostHehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.
Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.
😉
Leave a comment:
-
Originally posted by g-maZta View PostDersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.
Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen
Hehe, er enig med deg. Vi tar poeng selv om vi faktisk ikke overbeviser. F,eks kampen mot Stabæk. Hadde det vært forrige sesong hadde vi tapt den kampen, nå tok vi 3 poeng.
Men nå er det så mange av oss som begynner å få trua, så da går vi sikkert på en smell mot Tromsø.
Leave a comment:
-
Dersom vi vinner mot Tromsø tror jeg matchen mot lsk blir pakka.
Jeg blir tydeligvis aldri klok av skade, men jeg kjenner jeg har fått tro på dette laget!
Vi har ikke ødelagt sesongen selv om mai snart er over. Det er mange poeng igjen å kjempe om og vi vinner kamper vi typisk roter bort.
Jeg tror vi blir med å kjempe om 3-4 plass i år, og med flyt tar vi 3.plassen og får en mulighet til å spille i europa neste år.
Skjønt om noen uker sitter vi vel her og sturer igjen😂
Leave a comment:
-
Sol og kald pils.
Herlig med tre poeng.
Bra med folk på begge langsidene.
Gledelig å se folk på kortsiden ved siden av folka med seilersko.
Litt synd at ikke flere står igjen etter kampslutt å hyller gutta.
Nå blir det same-slakt og kanari-jakt!
Leave a comment:
-
Rekdal sa i studio at Johnson kan bli toppscorer i eliteserien og at enga er bedre i år og at det er bra. Ikke noe kritikk der. Oppmøtet med 11200 er ett godt steg i riktig retning. Kun positivt det. Andre omg var skuffende. Men hvem bryr seg nå. Velger heller å se positivt på den første. Poeng i tromsø nå hadde vært veldig deilig.
Leave a comment:
-
Originally posted by Loke View Postbare å lese selv:
https://www.dagbladet.no/sport/ny-vi...kremt/69811673
Leave a comment:
-
Originally posted by olemartin View PostJa, mange på forumet som bør lytte til ham nå
Leave a comment:
-
Originally posted by Robban65 View Posthttps://www.nettavisen.no/sport/fotb...423488179.html
Deila scorer her!
Leave a comment:
Leave a comment: