Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga, mandag 21. mai kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tromsø - Vålerenga, mandag 21. mai kl 18

To dager til kamp, så da trenger vi en kamptråd. Kampen er allerede omtalt i Stabæk-tråden og siste tipset jeg snappa opp det var 1-0 til hjemmelaget etter mål av Berntsen.

Hva tror du?

Alfheim har et ufortjent rykte som en vanskelig bortebane. Statistikken sier at Tromsø er et helt middels hjemmelag (og heller middel - enn middels +).

Legg til at vi i år har vært et av de beste laga borte, så har vi statistikk vi kan kose oss med.

Er evig optimist og satser på minimalt med bytter i laget og en grei bortesiger...

Redd denne blir tøff som vanlig, men håper på poeng og tipper 1-1.

Comment

På de 3 siste kampene på Alfheim har Enga scora 12(!) mål og tatt 9 poeng. I fjor ledet vi 4-0 før det var passert 25 min. Det skjer neppe i år, men det er vel lov å håpe på at Johnson og gutta putter et par ganger.

Comment

Seier i denne og mot fugla så er vi med heeeelt der oppe, uten å ha briljert, well done vil jeg si, hvis det skjer da.... men det er lov å håpe

Comment

De siste 15 kampene møt Tromsø så er fasiten 9-2-4 (9-2-2 om man ikke medregnet treningskamper) i vår favør. Målstatestikken så langt denne sesongen er ganske så lik. VIF 16-13, og TIL 16-14.

Dette er en kamp som må vinnes for å bite seg fast i toppen! Har også en følelse om at det blir en jevn kamp, og at man må slite seg til seier.
          Elsker Bergen By

Comment

Tar vi poeng i morgen har vi 10 seriekamper på rad uten tap for TIL.
            2 U og 7 seire på de 9 siste mot TIL.
            Med 10 på rad bør media begynne å snakke om Tromsøs VIF-forbannelse

Comment

Merker at jeg ikke har noen voldsomme forventinger før denne kampen. Fornøyd med poeng.

Jo, forresten! Forventer at Berntsen spiller sin livs kamp mot oss..

Comment

Follo-folk!

O'Leary's har åpnet på Kolbotn Torg, og jeg vurderer å ta med skjerfet og tusle dit for å se matchen.

Noen som har vært der ennå, eventuelt har tenkt å ta turen i dag?

Tar ikke sjansen på å stikke til byen, da jeg forventer at de fleste vannhull allerede er overfylte på denne solrike helligdagen.

GlobetrotterDuck.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Spent på hva vi får til i dag. Tromsø er bedre med Åsen så om han finner gammel form blir det vanskelig, men vi er også gode borte så tror dette blir en jevn kamp åkkesom!

God gammeldags kynisme her, med kontroll i begge bokser blir avgjørende for 3 poeng. Fortsetter Boof og Sam formen kan det være det som skal til.

Comment

Ingen ting å lure på, folkens. I dag går vi på en skikkelig smell, i god gammal Vålengastil. Berntsen scorer garantert. Tipper 4-0 til Tromsø.

Comment

Originally posted by Disig View Post
                      Ingen ting å lure på, folkens. I dag går vi på en skikkelig smell, i god gammal Vålengastil. Berntsen scorer garantert. Tipper 4-0 til Tromsø.
                      Her jinxer du!

Comment

Originally posted by Disig View Post
                        Dette er vel bare dårlig ironi? Vi har en bedre stall enn Tromsø, er vi på vinner vi.

Comment

Ingen DFH fra start i dag

Comment

Laget: (4-3-3)
                            Kwarasey
                            Nouri Tollås Boof SamA
                            Abdi Lekven Samuel
                            Jukle SomJ Ejuke

Comment

Vinner 2-0, Chiddy og Sam med en pinne hver. Kjør!

Comment

Working...
                              X