Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tromsø - Vålerenga, mandag 21. mai kl 18

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Loffen View Post
    Ok. Jeg sliter fortsatt med tankegangen. Den blir lissom for teoretisk til at den gir mening, men det får jeg bare godta.

Personlig foretrekker jeg at vi har ballen i stedet for å gi den bort. Vi har ikke imponert med høyt press til nå i år...
    Enig. Høres ut som en dusteplan.
    Gi bort ballen så man kan presse motstander slik at man vinner den igjen... må da være bedre å ha ball, gjøre gode bevegelser foran ballfører, og slå presise pasninger fremover i banen. Mister man ball da, ja så kan man presse og stresse igjen.

For øvrig enig i at det blir feil å legge skylda på Larsen for denne. Men! IGJEN gjør han en tabbe som fører til mål.
    For øvrig mener jeg første gållen ikke er noens skyld. Der hadde vi litt uflaks med hvor ballen havnet og Kent-Are Fiskeslo fikk drømmetreff.
    Hadde vært kult med en klassekeeper som inninellom reddet slike kanonskudd. Men Det har vel Larsen fremdeles til gode å gjøre. Ok han hadde én mot haugesund var det vel. Men dummer seg ut i påfølgende situasjon.

I går var det først og fremst LAGET som svikta. Pasningskvaliteten var i går helt for jævlig å se på. Vi spiller TIL gode ved å selv være møkk dårlig.

Ikke minst var Daniel Berntsen en av banens absolutt beste... ... ...

Sånt svir.

Comment

• Påstand - i går sleit vi spesielt i midtbaneleddet og det gjorde at forsvaret vårt fremstod svakt, og selv De Gea hadde ikke alene klart å redde oss fra å tape i går. Jeg mener det er offensiv struktur som er lagets svakhet p.t. og i går var det jo konstant feilpasninger og enkle balltap. Umulig å si noe om hvorfor det ble slik, men det hele fremstod som relativt ustrukturert. Noen i nye roller på midten og vinger uten selvtillit/flyt kan være en del av forklaringa, men vi så litt av "mysteriet/gåten" VIF igjen i går hvor bånnivået ble veldig tydelig.

Fotball er så enkelt at det kun handler om å score 1 mål mer enn motstanderen og i går kom vi til alt for få avslutninger til å være i nærheten av å vinne.

Keeperdiskusjonen er en del, men her er det veldig mye mer som må falle på plass for at vi skal produsere tilstrekkelig med avslutninger til å score det ene målet mer enn motstanderen.

TIL har vært sterke på hjemmebane, men måten vi tapte på i går, vitner om at vi mangler offensiv struktur og det starter i midtbaneleddet slik jeg ser det (enkelt sagt).

Fugla fikk en liten opptur i går og får dermed en positiv inngang til lørdagens kamp som krever at flere brikker faller på plass for ikke å gå på enda en smell...
      \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• At Boof er skyld i noen baklengs kan vi ikke se på som noen overraskelse. Når en spiller med den fysikken og den mentaliteten havner i ligaer som ES, så må det skorte på no ferdigheter en plass.

Comment

• Originally posted by Trasskuken View Post
          At Boof er skyld i noen baklengs kan vi ikke se på som noen overraskelse. Når en spiller med den fysikken og den mentaliteten havner i ligaer som ES, så må det skorte på no ferdigheter en plass.
          Trenger defensiv og taktisk skolering. Fysisk er han helt overlegen, men vi har sett flere ganger at han et feilplassert.
          Hvis Tollås bruker munnen mer og dirigerer så går det nok greit. Sikkert vokst opp til å spille minnemarkering istedenfor selvforsvar og det er vanskelig å riste av seg.

Comment

• Mannsmarkering*

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post
              (...) minnemarkering istedenfor selvforsvar(..).
              Trump, er det deg??

Comment

• Kjipt at vi tapte igår.
                Men synes det blir latterlig at folk stiller spørsmål rundt Deila osv.
                I går var det første tapet siden 7. April. Hvis ikke Deila hadde gjort grep siden 7. April hadde vi tapt mot Molde, Ranheim og Haugesund. Pust med magen! Så får vi heller bli forbannet om det går til helvete til helgen.

Comment

• At vi tapte i går kom ikke som noe sjokk, og det går helt greit å tape noen kamper i ny og ne, det er ikke det handler om, men for min del så er det måten vi taper på som er bekymringsfull, for meg så så det ut som om hverken trener eller spillere ikke møtte opp forberedt til kampen, fullstendig dødt fra start av, og det syns jeg er ganske amatørmessig.
                  Alle var svake i går, men jeg må si jeg er bekymret for denne midtbanen vår, den er det ikke mye å skryte av altså, så der må vi få gjort noe i sommer, hvis ikke er jeg redd vi havner på den flotte åttende plassen, og den er vi lei av...

Comment

Working...
                  X