Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Lillestrøm lørdag 26.mai kl 17.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Lillestrøm lørdag 26.mai kl 17.00

På tide å reise kjerringa,å her bør og SKAL bønda fra Romerike få unngjelde! Lillestrøm fikk med seg ett poeng mot serielederen fra et sted på Vestlandet.

Jeg forventer; INNSATS,BALLTEMPO,MYE FOLK PÅ TRIBUNEN,ET HELVETES LEVEN PÅ TRIBUNEN,SOL OG TRE POENG....intet mindre!

TRAMP,TRAMP,TRAMP PÅ EN FUGL!!!

Ser ut som om det blir masse folk http://www.vif-fotball.no/nyheter/de...-i-hovedstaden

Forventer at gutta dukker opp til krigen.

Comment

Kampen på mandag var et slag for selvtilliten etter 6 på rad uten tap.
      Trøsten er at fugla også varierer fryktelig fra kamp til kamp.
      Resultatet av kampen kan dermed omtrent bli hva som helst. Verken 3-0, 3-3 eller 0-3 (gud forby) vil strengt tatt overraske meg.

En ting er sikkert: det blir krig, og den krigen må gutta være klar for.
      Begynner vi med hopping over ballen og forsøk på hælspark på midtbanen så er det en langpasning mot en kanarispiss før vi har 100 % -sjanse mot oss.
      Og så håper jeg vi bruker de dagene som er igjen på å trene på å få spilt gjennom Johnson rettvendt. Vi må løpe fra midtstopperne til LSK, ikke håpe på å slå dem i lufta...

Comment

Innbiller meg vi har en tendens til å svikte når det er er storkamper. Nesten så jeg ikke håper på full stadion. Bare nesten da selvsagt
        Tror uansett vi lander nære 15.000,-.

Vi skal være et bedre lag enn Lillestrøm, men de er krigere og det passer bra borte mot oss. Denne kampen kan gå absolutt alle veier, men vi må virkelig opp i ringa om vi skal vinne denne!

Vi er avhengig av at Ejuke finner formen igjen så teknikken og farten vår kan bli avgjørende mot dinosauren av en stopper de har..

Comment

Lurer på hva slags overfall Kippe slipper unna med denne gangen... Han kan tilsynelatende gjøre hva faen han vil.

Comment

Tenkte det samme. Kanskje best å la Fredheim Holm stå over kampen. Spark i balla med stakt bein for to år siden, skalla ned i fjor med påfølgende hjernerystelse. Tilsammen null frispark. Det er åpenbart at Kippe har egne regler.

Comment

Burde nesten flytte Carvalho opp i banen med beskjed om å brekke litt bein.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                Verken 3-0, 3-3 eller 0-3 (gud forby) vil strengt tatt overraske meg.
                Vel... Jeg tror ingen av lagene skårer 3 mål. Men, alle kombinasjoner av 0, 1 og 2 er fullt mulige resultater...

Comment

Har overtalt to kolleger som aldri har vært på kamp før til å reise, men innen de klarte å bestemme seg var selvfølgelig billigbillettene fra DNB utsolgt.

Om noen har kjøpt to billetter de ikke skal bruke så gi gjerne beskjed

Comment

Dette bør bli knall!! Gleder og gruer meg omhverandre. Hvis det er en eneste spiller på VIF som kommer til dette oppgjøret med flatt batteri / ikke påskrudd / ikke klar/ avventende, eller hva det er for bortforklaringer de pleier å benytte seg av, bør vedkommende levere drakta i 5.etasje og sette seg på første tog ut av byen. Her skal det ikke gis bort en millimeter. Ikke faen om vi skal ha det på oss at vi tapte det første oppgjøret mot bøfla på eget stadion. Håper på null fiksfakseri fra gutta på midten. Transporter ball, det er jobben deres, ikke å miste ballen på surr og så lunte etter hjemover. Og skyt! For guds skyld; skyt. Om VI har dårlig keeper, hva skal man da si om det fugla stiller med?? DET er elendige greier, det. Ta alle dueller, denne kampen kommer til å gjøre vondt som bare f..., like greit å forene seg med tanken først som sist. Stiller gutta på plastikken opp 100 % i denne kampen går det fint, er det en eller flere som legger noe i mellom.... Grøss!
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Statistikk fra de siste seks derbyene:
                      19.08.2017 LSK-VIF 2-1
                      24.06.2017 VIF-LSK 3-1
                      30.10.2016 VIF-LSK 1-1
                      30.04.2016 LSK-VIF 2-0
                      27.07.2015 VIF-LSK 2-0
                      03.05.2015 LSK-VIF 1-1

To seire hver på seks kamper altså, og alltid hjemmeseire.
                      Totalt antall mål VIF: 8 – LSK:7
                      Antall mål i snitt VIF:1,3 – LSK: 1,2
                      Antall spillemål VIF: 6 – LSK:6
                      Antall straffemål VIF: 1 – LSK:1
                      Antall selvmål VIF: 0 – LSK:1
                      Antall gule kort VIF: 7 – LSK:11
                      Antall røde kort VIF: 0 – LSK:0

Skremmende hvor like vi er, sånn statistisk sett.

Comment

Ja faen, i denne kampen håper jeg virkelig gutta er påskrudde og vel forberedt, for en gjentakelse av det vi så mot TIL i helga, det blir faen ikke akseptert, overhode....

Comment

Feltene fra 302-307 er så og si utsolgt nå!

Comment

Gleder meg som en unge til match! Men her må gutta møte opp i krigen fra første spark på ballen. Det forventer jeg at ikke er noe problem til denne kampen. De VET hvor mye den betyr.

Comment

Gleder meg sjukt til match, men har en litt dårlig følelse. Vi er et langt bedre lag en bittelillestrøm, men bøfla kommer sikkert til vår nye arena med en lyst til å pisse på oss og ødelegge dagen, håper faen gutta er klare og tente, her skal det smelle og vi skal synge gutta til kamp. Om vi ikke møter opp mentalt kommer vi til å tape denne.

Comment

Working...
                              X