Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brann - Vålerenga, søndag 10. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi skal huske på at Brann manglet sin desidert viktigste spiller i går.
    Wormgoor er en vanvittig bra kaptein for Brann laget, og etter min mening Eliteseriens beste spiller.

Når han blir syk og de får inn Karadas, da går det ikke like bra når Brann laget står høyt.

Comment

Dag Vidar Hafsås dømmer matchen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Dag Vidar Hafsås dømmer matchen.
        Det kan jo gå bra likevel

Comment

Originally posted by Farmor View Post
          Det kan jo gå bra likevel
          Hafsås er trønder. I utgangspunktet ikke positivt for oss, om man skal fyre opp konspirasjonsteoriene, men i dette tilfelle må det da vel være enda mindre positivt for Brann - iom at de leder serien foran RBK

Comment

Originally posted by donny View Post
            Hafsås er trønder. I utgangspunktet ikke positivt for oss, om man skal fyre opp konspirasjonsteoriene, men i dette tilfelle må det da vel være enda mindre positivt for Brann - iom at de leder serien foran RBK
            I tillegg skal Rosenborg spille bort mot Tromsø på mandag og Tromsø har vel generelt hatt et godt tak på trønderne.
            Så da blir det sikkert fristende å blåse en billig straffe til bortelaget på overtid på søndag

Comment

HÃ¥per BÃ¥rd starter siden Kari er i VM.

Jeg hadde Þnsket og sett Finne som makker til Johnson. Jeg mener spisser skal spilles i par. Der Johnson er duellsterk og avslutter, har Bård fart og god 1 mot 1.

Håper på dette laget: 4-4-2

Kvarra
              Nouri. Felipe. Tollås. Abdekugbe Fredheim Holm. Lekven. Abdi. Ejuke
              Finne. Johnson

Comment

Det kan helt klart være lurt med en 4-4-2 mot Brann på søndag ja, enten så legger vi oss lavt og går for kontringer, som sikkert er tryggest, men det hadde nå vært artig å stått høyt og presset Brann til å gjøre feil, men det kreves at alle mann gir 110%, har egentlig en god følelse for at vi kan ta poeng her, spennende blir det ihvertfall...

Comment

Noen som har sett troppen?

Comment

Originally posted by Pete View Post
                    Noen som har sett troppen?
                    Kommer vel først i morgen

Comment

Ja! Uff, de neste 5 neste kampene kan ha mye å si om hvor Vålerenga ender i år.
                      Vi har 4 knall tøffe bortekamper mot serielederen, Tromsø som knuste oss for 3 uker siden,fjorårets seriemester samt fjorårets serietoer. Det er i utgangspunktet blant de 4 kampene i året hvor man forventer tap.
                      Så er det opp til oss og overraske. Vi er underdogs på søndag samt mot RBK. 2 poeng tror jeg vi alle kan si oss fornøyde med.
                      Hvis vi ender med mer enn 3 blir jeg veldig positivt overrasket.

Cup kampen mot Til kan alt skje, men vi er nok underdogs der uansett utfall mot Brann.
                      Glimt bør/skal vinnes. Så er spørsmålet hva som skjer mot Molde. Uansett, Molde spiller årets beste kamp mot oss. Sånn har det alltid vært. Sånn var det i år.

Nei, det er på tide at Vålerenga slår fra seg positivt med kamper man ikke har de største forventningene.
                      Jeg har en syk følelse av at vi kommer til å se noen kamper som alltid vil stå i minneboka de neste kampene.
                      La oss starte nå på søndag!

Comment

Troppen:
                        Keepere: Adam Larsen Kwarasey, Marcus Sandberg

Forsvarsspillere: Amin Nouri, Jonatan Tollås Nation, Joao Meira, Felipe Carvalho, Samuel Adekugbe, Ivan Näsberg

Midtbanespillere: Daniel Fredheim Holm, Magnus Lekven, Magnus Retsius Grødem, Felix Horn Myhre, Abdisalam Ibrahim

Angrepsspillere: Simen Juklerød, Bård Finne, Chidera Ejuke, Sam Johnson, Peter Godly Michael

Comment

4-3-3 eller 4-4-2? Hv er best mot Brann med dagens mannskap?

Comment

Originally posted by Pete View Post
                            4-3-3 eller 4-4-2? Hv er best mot Brann med dagens mannskap?
                            Blir ikke overrasket om Deila går ut i 4-3-3, men jeg synes vi har sett mest solid ut i 4-4-2/4-2-3-1 med Ibrahim og Lekven sentralt.

Comment

Bare litt krydder fra Brann-supporternes forum om dagens kamp: «Det som bekymrer med denne kampen er at en Trønder skal dømme. Da vet vi hvordan dette går, Finne filmer seg til et straffespark i 94 min, Hafsås trekker et lettelsens sukk og blåser straffe». Hehe...

Comment

Blir i hvert fall ikke overrasket om Kjelsrud og Finne scorer i denne. Det er i hvert fall helt sikkert at Kjelsrud scorer i denne, før måltørken fortsetter igjen.

Comment

Working...
                                X