Redd for Ibrahim...
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Brann - Vålerenga, søndag 10. juni kl. 20:00
Collapse
X
-
Sterk kamp av Laget. Synes det var tøft at Enga pressa så høyt. Det var Brann tydelig ikke komfortable med. Også veldig imponerende at gutta orka det høye presset gjennom hele kampen.
Ingen som virkelig skinte i dag, mye på grunn av et godt organisert Brann. Men LAGET fortjener all kred i dag! Et poeng i Bergen er sterkt!
Alle gutta!
Comment
-
Godt gjennomført av alle. Innsatsen er det i hvert fall ingen ting å si på.
Kunne fort endt med både tap og seier, og sånn sett reflekterer vel resultatet kampen?
Synd S. Johnson ikke setter ballen på overtid. En litt dårlig førstetouch der var forskjellen på 0-0 og 0-1. Ellers synes jeg S. Johnson er enorm i duellspillet.In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
-
Skikkelig digg match i dag!
Syns vi er fullt på høyde med serielederen på deres hjemmebane, og vi fremstår som et skikkelig lag!
Hadde ikke blitt overassket om vi tapte i dag, så jeg sier meg meget fornøyd med poenget.
Men mest av alt var det arbeidsinnsatsen og lagspiølet som imponerte i dag!
Bra jobba gutta!
Comment
-
Stusset litt over at Deila setter innpå Meira i stedet for Godly Michael på slutten. Johnson så sliten ut. Men ikke sikkert det hadde gjort så mye forskjell. Deilig å se at vi har blitt et solid lag. Dette satser jeg på bare blir bedre og bedre når samspillet setter seg enda mer.
Comment
Comment