Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brann - Vålerenga, søndag 10. juni kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Ingen skal klage på innsatsen her. Bra gjennomført, selv om det er skuffende vi ikke vinner. Mer av det samme mot RBK.
    Gjerne med litt mer presisjon og tempo offensivt også.. Men vi møtte et solid lag som er vanskelig å bryte ned.

Comment

Bunnsolid.Få feil,å småfarlig fremover.Syntes stopperparet vårt vokser og vokser seg bedre!

Comment

Super innsats, fornøyd med ett poeng, synd Sam ikke fikk denne sjansen tidligere i kampen, da hadde han scoret, han var utslitt på slutten.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
          Super innsats, fornøyd med ett poeng, synd Sam ikke fikk denne sjansen tidligere i kampen, da hadde han scoret, han var utslitt på slutten.
          Jeg skulle ønske han hadde forsøkt å curle den i lengste på første berøring. Det hadde blitt mål om det var godt gjennomført.

Comment

En meget godt gjennomført bortekamp. Var egentlig aldri redd for at det skulle glippe og hadde faktisk trodd vi skulle avgjøre på slutten. Da var dessverre Johnson for sliten til å sette 0-1. Det eneste skåret i gleden er at Brann faktisk leder Eliteserien. Utover et bunnsolid forsvar har de ikke annet enn masse kraft, dødballer, langballer og rått spill. Pluss verdens mest usympatiske spiller i Sivert Heltne Nilsen. Viktig å nullstille nå og ta Tromsø på torsdag (?)
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
              Jeg skulle ønske han hadde forsøkt å curle den i lengste på første berøring. Det hadde blitt mål om det var godt gjennomført.
              Tenkte det samme, men han fikk ikke vinkla seg inn riktig for et skudd med høyrebeinet.
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Full cred! Kudos til alle gutta.
                Skulle gjerne ha sett byttet Sam -> Godly istedenfor at Felix kom inn, så vi hadde friske bein fremover de siste 10 også, men detaljer detaljer.
                Mer enn godkjent, godt med 1 poeng fra Bergen, og fantastisk innsats og moral idag.

Comment

For øvrig;
                  Jeg ser at mange bergensere klager på demmeren. Og jeg kommenterte det på vg-forumet, men de har ingenting å klage over.
                  Heltne Nilsen går inn med knotta først i hver duell. Brann stoppet sikkert 15 overganger ved å sabotere spillet. Det var faktisk jævla irriterende å se at de fikk holde på sånn ustraffa.
                  Lista var lagt høyt, og det er nok til det beste i sånne kamper. Det hadde blitt latterlig mange gule om dommeren skulle slått hardt ned på alt.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                    For øvrig;
                    Jeg ser at mange bergensere klager på demmeren. Og jeg kommenterte det på vg-forumet, men de har ingenting å klage over.
                    Heltne Nilsen går inn med knotta først i hver duell. Brann stoppet sikkert 15 overganger ved å sabotere spillet. Det var faktisk jævla irriterende å se at de fikk holde på sånn ustraffa.
                    Lista var lagt høyt, og det er nok til det beste i sånne kamper. Det hadde blitt latterlig mange gule om dommeren skulle slått hardt ned på alt.
                    Det er vel fordi de har gullfiskhukommelse hele gjengen og bare husker det siste gule til Komsoon, som jeg selv ikke skjønner mye av..

Comment

Han stempler Lekven

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                        Han stempler Lekven
                        Jeg trodde ærlig talt Brann skulle få frispark. Lekven kaster seg jo inn i taklingen Sivert style uten at Komsoon så han. Men har ikke sett repriser da, så kanskje jeg tar feil.

Comment

Meget bra defensivt og likte det høye presset. Vi sliter litt med samhandling offensivt når vi tross alt har såpass med ball på bortebane. Synes vi skaper litt for lite. Men fortjent poeng og hærlig innsats av gutta.

Comment

Takk for kampen! Den beste måten å spille mot Brann på er å presse høyt, som vi gjør selv. Og det funket godt! Brann klarte ikke det selv i går. Kunne vippet begge veier denne. Men i mine øyne er det ligaens to beste stopperpar som i stor grad forhindret det.

Underholdningen var vel så som så, selv skal jeg ikke klage på dommeren, enig i at det var mye unødvendige frispark fra vår side.

Lykke til videre. Ta gjerne igjen Rosenborg, for vår del!

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                              Stusset litt over at Deila setter innpå Meira i stedet for Godly Michael på slutten. Johnson så sliten ut. Men ikke sikkert det hadde gjort så mye forskjell. Deilig å se at vi har blitt et solid lag. Dette satser jeg på bare blir bedre og bedre når samspillet setter seg enda mer.
                              Hensikten var nok å sikre det ene poenget, fremfor å gå for 3. Og med Meira inn var nok det for å nøytralisere Karadas.
                              Ett poeng borte mot Brann, var mer enn jeg trodde vi skulle klare på forhånd, og er vel greit fornøyd med det også.

Comment

Fornøyd med kampen igår.
                                Jeg får trekke frem folk jeg har vært negativ mot før.

Synes Abdi gjør en kanon kamp! Synes også at Adam var stor i feltet igår.

Også meget positiv til SamA som mer eller mindre nøytraliserte Koomson.
                                Forsvarspillet ellers var meget bra, var Skålevik borti ballen i det hele tatt?

Comment

Working...
                                X