Originally posted by christer1913
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Brann - Vålerenga, søndag 10. juni kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by g-maZta View PostJeg glemte forsåvidt å nevne Lekven, som ofte er litt usynlig, men som løper, jobber og sliter kamp etter kamp. Han er ofte spillbar og hjelper oss mye når vi skal spille oss ut fra egen sone.
Igjen; kjempeinnsats fra hele laget!
Tatt en lykkepille?
Leave a comment:
-
Jeg glemte forsåvidt å nevne Lekven, som ofte er litt usynlig, men som løper, jobber og sliter kamp etter kamp. Han er ofte spillbar og hjelper oss mye når vi skal spille oss ut fra egen sone.
Igjen; kjempeinnsats fra hele laget!
Leave a comment:
-
Den jobben Sam Johnson la ned foran mål var forøvrig enorm, og han har fysikken som trengs. I tillegg er han farlig foran kassa.
Leave a comment:
-
Føler at Deila begynner å finne en ellever som brukes hver runde nå, og de periodene vi har gjort det bra under Deila er jo nettopp når vi har kontinuitet blant de som starter. I periodene med mye eksperimentering har det ikke gått like bra. Men synes uansett at vi ser tegn til at han har fått satt sitt preg på laget nå. Selv om det fortsatt er stort forbedringspotensialet i banespillet, og spesielt fremover i banen. Jeg både tror og håper at dette bare blir bedre og bedre fremover. La oss håpe at vi kan holde det stabilt bra gjennom resten av sesongen.
Leave a comment:
-
Enig i at Daniel var bra på søndag. Jeg tenkte på det flere ganger i løpet av kampen at; " fy faen så god han er!"
Jeg syns også at Abdi var fenomenal i gjenvinningsfasen. Han slo bort litt for mange baller dog.
Og generelt savner jeg litt mer kreativitet fra midtbanen vår.
Amin og Adam, som har skuffet meg mye i år, var veldig gode.
Amin var knallsterk defensivt, og jeg syns Adam virka trygg og ryddig i kassa.
Tollås og Boof spiller bra sammen. De blir bedre og bedre.
Adekubge gjorde sine saker bra. Finne var frisk.
Men både Finne og Johnson gikk litt mye i offside.
Som tidligere nevnt syns jeg hele laget stod frem på en positiv måte. Om vi klarer å fortsette å spille som et lag som mot brann blir det bra!
Leave a comment:
-
Kampens høydepunkt!
Leave a comment:
-
Den som imponerte meg mest igår var dfh. Veldig klok spiller. Rolig og skaffer masse frispark.
Leave a comment:
-
Fornøyd med kampen igår.
Jeg får trekke frem folk jeg har vært negativ mot før.
Synes Abdi gjør en kanon kamp! Synes også at Adam var stor i feltet igår.
Også meget positiv til SamA som mer eller mindre nøytraliserte Koomson.
Forsvarspillet ellers var meget bra, var Skålevik borti ballen i det hele tatt?
Leave a comment:
-
Originally posted by tordvif View PostStusset litt over at Deila setter innpå Meira i stedet for Godly Michael på slutten. Johnson så sliten ut. Men ikke sikkert det hadde gjort så mye forskjell. Deilig å se at vi har blitt et solid lag. Dette satser jeg på bare blir bedre og bedre når samspillet setter seg enda mer.
Ett poeng borte mot Brann, var mer enn jeg trodde vi skulle klare på forhånd, og er vel greit fornøyd med det også.
Leave a comment:
-
Takk for kampen! Den beste måten å spille mot Brann på er å presse høyt, som vi gjør selv. Og det funket godt! Brann klarte ikke det selv i går. Kunne vippet begge veier denne. Men i mine øyne er det ligaens to beste stopperpar som i stor grad forhindret det.
Underholdningen var vel så som så, selv skal jeg ikke klage på dommeren, enig i at det var mye unødvendige frispark fra vår side.
Lykke til videre. Ta gjerne igjen Rosenborg, for vår del!
Leave a comment:
-
Meget bra defensivt og likte det høye presset. Vi sliter litt med samhandling offensivt når vi tross alt har såpass med ball på bortebane. Synes vi skaper litt for lite. Men fortjent poeng og hærlig innsats av gutta.
Leave a comment:
-
Originally posted by g-maZta View PostFor øvrig;
Jeg ser at mange bergensere klager på demmeren. Og jeg kommenterte det på vg-forumet, men de har ingenting å klage over.
Heltne Nilsen går inn med knotta først i hver duell. Brann stoppet sikkert 15 overganger ved å sabotere spillet. Det var faktisk jævla irriterende å se at de fikk holde på sånn ustraffa.
Lista var lagt høyt, og det er nok til det beste i sånne kamper. Det hadde blitt latterlig mange gule om dommeren skulle slått hardt ned på alt.
Leave a comment:
Leave a comment: