Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga på pod

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga på pod

Fant ingen tråd om dette, om jeg har oversett noe - feel free til å slette.

Har folk sjekket ut denne? Overlegen podcast med mange gode, gamle røverhistorier.

Anbefales!

https://soundcloud.com/valerenga-fotball

Følger denne og det er fantastisk innhold. Anbefaler alle å gi den fem stjerner i podkastappen på telefonene deres. Det får den opp på listene og gir flere lyttere som kan gi flere folk på kamp.

Kommer også med et forbedringspotensiale:

Vet at podkasten ikke redigeres, men det bør gjøres noe med lyden. Vanligvis er lyden altfor lav til å høres på utendørs med iPhone og originale hodetelefoner.

Comment

Hører på! Den ned med Siem er fantastisk. De som ikke har hørt den har nesten 2 timer med super underholdning

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
        Hører på! Den ned med Siem er fantastisk. De som ikke har hørt den har nesten 2 timer med super underholdning
        Støttes! Jeg har ikke hørt gjennom alle enda, men likte veldig godt den med Petter Myhre.

Comment

Ronny http://www.vif-fotball.no/nyheter/om...aget-valerenga

Jeg vet vi vil vinne med han.

Comment

Beste fotballpodcasten i landet. Samme hvem gjestene er for Freddy og Tina er klasse, uansett. En fryd å høre på.

Bra podcast i går med Ronny!

Comment

Et stort ønske fra meg, er Tor Olav Trøim på podden. Hører nå på Siem, og Trøims betydning.

Comment

Personlig elsker jeg intervjuene med spillerne. Det eneste inntrykket vi får av dem ellers er på banen. Men det er virkelig interessant å høre om livet i garderoben også. Småting som at Sexy-Sam sprer glede i spillergruppa og skifter hårsveis annenhver dag. Felipe som danser og kødder rundt med matrisen.

Når spillerne våres i tillegg er ordentlig bra folk med beina planta på jorda, så er det bare å invitere i vei.

Må spesielt frem Amin og Bård også. Umulig å ikke elske de gutta!

Comment

Jævla kult at de kjører på med podcast, alltid interessant å høre på

Comment

Ønskemål: Stig Ove Sandnes.

Comment

Working...
                    X