Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

På tide med ny kamptråd.
    Molde høvla over Brann i Bergen og vi snubla inn et poeng mot Glimt hjemme i forrige runde.
    Molde bør være nokså klar favoritt, men det er vel typisk enga å ta poeng vi ikke regner med og snuble når vi forventer enkle poeng?
    Historisk ender 55% av kampene mellom Molde og VIF i Molde med hjemmeseier. Vi tar 1 poeng i 20% av kampene og stikker av med alle tre poengene i 1 av 4 kamper i Molde.
    Av de 6 siste kampene i Molde har vi tapt 5 og spilt én U. Ergo er det statistisk sett «på tide» med en seier.
    Hva tror du?
    Hvem bør starte kampen for oss?

Syntes Borchrevink kan få fornyet tillit,syntes han var frisk mot B/G.
    Ellers syntes jeg Fredheim Holm gjorde mye bra,men han er ufattelig treig.Ville gjerne prøvd Chiddy på kant igjen,men forbehold om at han får beskjed om å skyte å ikke bare drible seg bort.

Vil gjerne ha vår islandske venn på midtbanen.

Comment

Tror jeg gjerne ville se samme lag som sist med ett bytte, Grødem med Fridjonsson. Ikke fordi Grødem var dårlig men vår islandske venn står litt stødigere på beina. Vi skapte flere sjanser i den kampen enn på lenge men klarte ikke omsette dem. Litt utypisk at to midtbanespillere scorer. Det har ikke skjedd på en stund. La oss håpe på litt mer effektivitet i boksene, alle må opp og kjempe. Da kan dette gå, laget er ganske bra om dagen.

Comment

Av de 5 tapene vi har hatt der oppe i det siste så har vel de vært med stygge sifre?
        Mener å huske mye baklengs i hvert fall.
        Og de kampene vi har tapt i år har jo alle vært med 3 mål. Sorry for negativiteten men jeg frykter denne.
        Poeng er bonus. Dog skal det sies at Carvalho hadde god kontroll på Håland på Intility. Det må han ha en gang til hvis vi skal ha et håp om å få med oss noe.

Comment

Håpet på å få 4 poeng på dei fire siste, vi har 2 poeng, tror nok det blir med dei to, desverre, budsjettet røyk mot B/G desverre...

Comment

Må bare være kyniske, ligge dypt og ikke la kontringer komme i mot oss, pakke inn Håland og passe på kantene til Molle. Så kanskje vi klarer å få med oss 1p. Ikke optimistisk dessverre, men Molle er gode om dagen.

Comment

Det er såå likt Vålerenga å surre bort 3 poeng mot middels motstander som B/G og så plutselig ta poeng , kanskje 3 , mot et mye bedre lag som da Molde er. Har trua på seier, Mr. Boof tar seg av Haaland.
              Ære være !!

Comment

Sjekka statistikken og den var verre enn jeg trodde.
                Sist seier der oppe var i 2010.
                Innbyrdes i Molde fra 2010-2017 er 6-1-1 med målforskjell på helt jævlige 18-2.
                Her har vi så mye å hevne at man kan bli dårlig av mindre.

Comment

Noen som vet hvor kampen går? Hvilken kanal ? Er ikke hjemme

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                    Noen som vet hvor kampen går? Hvilken kanal ? Er ikke hjemme
                    Går på Max kl 2000

Comment

Takk for info pele

Comment

Må ærlig innrømme at jeg ikke gleder meg til kamp i kveld. Rasshølet knyter seg ved tanken på den rævkjøringa vi fikk der oppe i fjor.

Håland er stinn av selvtillit vil jeg tro. Det er godt vi har Boof. Han er vel den eneste på laget som kan tukte unggutten.

Alt kan skje, og både vi og molde svinger mye i prestasjonene. Jeg er iallefall strålende førnøyd med poeng i dag.

Comment

Jeg må nesten si det høyt, bare for å ha et kompass om skuffelsen blir for stor etter kampen, men i dag tror jeg Molde vinner. Alt annet er en postitivt overraskelse.

Comment

Blir svært (gledelig) overrasket om vi får med oss noe fra denne kampen. Klassisk "Vi kan få heng på tetgruppa"-kamp og der er vi dessverre mestere i å feile. Men rarere ting har hendt i fotball. Bare gutta møter opp og gir alt, så får det gå som det går.
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Laget: http://www.vif-fotball.no/nyheter/ju...bake-fra-start

Deila kjører samme oppskriften mot Molde som han gjorde mot Rosenborg, og satser på å kjempe ut midtbanen deres med fysikk.
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X