Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bra! Ibrahim ordnet selv at han ikke spiller neste kamp.

Comment

• Håper dette var Ibras siste kamp for enga. Han har vært patetisk fra dag 1.

Deila henger i en tynn tråd.

Comment

• Jeg driter i hvem som har skylda for hva.Nå må nye hester slippe til.Fint lite å tape på å la Sandberg stå en match eller to.Å det er evigheter siden vi har slått en god og farlig dødball!

Dette er så nitrist å se på!

Comment

• Flott Abdi, der kom det andre gule, og altså rødt.
          Skjønner godt at du har klippekort.

Bra ingen tok deg av før ALLE så dette komme.
          Heia lagledelsen også!
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

• Han skulle ikke vært på banen fra start. Selg ham,... hvis noen vil ha ham
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Later som ingenting, stoler på at korttidshukommelsen min hjelper meg på vei, og at når jeg er tilbake i august, så har jeg ingen erindring av hva som skjedde i dag.

God sommer folkens. Det kommer bedre tider!
              Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
              -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                Hva mener du han skal gjøre? Ikke hente inn en jævla spiller og fortsette med Rekdal sine?
                Ja! Han hadde benket spillerne om han ville være best på banen, men har bare favoritter.

Comment

• Vel, vel. Vi kunne tatt poeng i Molde og tatt ferie med en slags illusjon om at vi var ålreit gode.
                  Nå fikk vi klar beskjed om at det kreves mer for å henge med i toppen. Det er kanskje like greit.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                    Han skulle ikke vært på banen fra start. Selg ham,... hvis noen vil ha ham
                    Det er bare å be han finne seg en ny klubb. Han bør aldri få spille for oss igjen.

Dette er den jævligste kampen jeg har sett.

Comment

• Det som er mest kjedelig for min del, som jeg synes er trist er at vi spiller en grå kjedelig fotball.
                      Jeg har sett gutta siden 1980 og aldri har vi hatt ett mer fargeløst lag.
                      Gimme hope johanna

Comment

• Originally posted by Vader View Post
                        Hva mener du han skal gjøre? Ikke hente inn en jævla spiller og fortsette med Rekdal sine? Etter to sesonger med en ny trener uavhengig av hvilken klubb vi snakker om ville enhver trener brukt flertallet av de spillerne man selv har hentet inn. Men man kan selvsagt diskutere om hvor bra han har lykkes med de han har hentet inn, men det blir en annen diskusjon.
                        Også kan vi ikke drive å sparke trenere etter 2-3 sesonger bare fordi vi ikke blir topp 4 på en to tre.. skal vi ha ny trener som igjen vil ha andre spillere. Sånt blir det null kontinuitet av. Er ikke maaange kamper siden vi lå topp 4-5 på tabellen og både deila og spillerne var heeelt konge. Jeg har ihvertfall fortsatt trua , sikker på vi vil klatre på tabellen etter ferie og neste sesong er vi der oppe 💪🏻😊. Vil nå heller være rundt plassen vi er på nå og ikke i bunn med lsk 😂

Comment

• Lurer på når Deila skal svelge stoltheten og bytte ut spillere som Kwarasey og Ibrahim som ikke presterer. Vi har spillere som er vel så gode, men som ikke får sjansen.....

Comment

• Latterlig hvor avhengige vi er av DFH for å prestere som lag.

Comment

• Ibra kan ta med seg Adam på vei ut.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                                Også kan vi ikke drive å sparke trenere etter 2-3 sesonger bare fordi vi ikke blir topp 4 på en to tre.. skal vi ha ny trener som igjen vil ha andre spillere. Sånt blir det null kontinuitet av. Er ikke maaange kamper siden vi lå topp 4-5 på tabellen og både deila og spillerne var heeelt konge. Jeg har ihvertfall fortsatt trua , sikker på vi vil klatre på tabellen etter ferie og neste sesong er vi der oppe ������. Vil nå heller være rundt plassen vi er på nå og ikke i bunn med lsk ��
                                Vi kommer ikke til å vinne noe med dagens mannskap. Og min tillit til Deila har fått seg en knekk nå, ja det innrømmer jeg, men jeg vil gjerne vente med å se til slutten av sesongen. Ender vi opp med samme sum som i fjor og skrekk og gru dårligere, så mener jeg at det er grunnlag for å sparke Deila. For at det skal bli godkjent i år, så bør vi havne på ett sted rundt 45 poeng. Ikke noe dårligere enn 40. Og også en fremgang spillmessig, noe det dessverre ikke har vært i år.

Comment

Working...
                                X