Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by e73 View Post
    Latterlig hvor avhengige vi er av DFH for å prestere som lag.
    Dette handler ikke om DFH.
    Denne kampen var avgjort etter 29 minutter fordi vi IGJEN ikke møter opp, er to steg bak istedenfor ett foran, er sløve og unøyaktige og har for dårlige spillere.

Ferdig snakka.
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

• Så på tabellen nå. Det er KUN 6 poeng opp til en fuckings 3 plass !!! Og det når vi har vært så dårlige i det siste. Det er faen meg kun 2 kamper mere med seier enn de andre. Herregud vi er jo fortsatt med da !!! Dette snur vi !!

Comment

• Originally posted by Vader View Post
        Vi kommer ikke til å vinne noe med dagens mannskap. Og min tillit til Deila har fått seg en knekk nå, ja det innrømmer jeg, men jeg vil gjerne vente med å se til slutten av sesongen. Ender vi opp med samme sum som i fjor og skrekk og gru dårligere, så mener jeg at det er grunnlag for å sparke Deila. For at det skal bli godkjent i år, så bør vi havne på ett sted rundt 45 poeng. Ikke noe dårligere enn 40. Og også en fremgang spillmessig, noe det dessverre ikke har vært i år.
        Vi må bruke Sam Johnson annerledes, som vi gjorde i starten når han putta og putta. Da var han fremover vendt og rett på mål hvor han er dyktig og farlig. Nå er han nærmest targetspiss og da mister vi spisskompetansen hans.
        Dette snur seg

Comment

• Originally posted by Vader View Post
          Vi kommer ikke til å vinne noe med dagens mannskap. Og min tillit til Deila har fått seg en knekk nå, ja det innrømmer jeg, men jeg vil gjerne vente med å se til slutten av sesongen.
          Jeg har forsvart Deila lenge nok, men før eller senere er begeret fullt.
          1: Kampledelse...Har vanskelig for å trekke frem noe positivt her.
          2: Laguttak...Jeg nekter å tro han ikke ser at Ibrahim og Adam har fått spille LANGT mer enn de fortjener.
          3: Logistikk...Det er ikke stort positivt å nevne her heller.
          4: Spillutvikling...Jeg ser ikke utvikling...Ingenting...
          5: Spillerutvikling...Vanskelig å se noe fremgang her også...

Noen må gjerne arrestere meg og peke på hvilke feilvurderinger jeg gjør...Men hvis Deila ikke skal måles på disse 5 punktene, så vet jeg ikke hva jobben hans handler om...
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
            Vi må bruke Sam Johnson annerledes, som vi gjorde i starten når han putta og putta. Da var han fremover vendt og rett på mål hvor han er dyktig og farlig. Nå er han nærmest targetspiss og da mister vi spisskompetansen hans.
            Dette snur seg
            Vi mangler fysikk og noen som kan ta duellene.. Det blir for dumt når Johnson skal stå feilvendt nede i banen for å ta duellene.

Comment

• Fasit er at kvaliteten på troppen er nærmere nedrykk enn topp 4 lagene. Dessverre!!

Comment

• Dette er bare god natt. Vi våker ikke før vi får ny trener.

Comment

• Jaja, god sommer folkens. Nå kjenner jeg det blir godt med en pause.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                    Jeg har forsvart Deila lenge nok, men før eller senere er begeret fullt.
                    1: Kampledelse...Har vanskelig for å trekke frem noe positivt her.
                    2: Laguttak...Jeg nekter å tro han ikke ser at Ibrahim og Adam har fått spille LANGT mer enn de fortjener.
                    3: Logistikk...Det er ikke stort positivt å nevne her heller.
                    4: Spillutvikling...Jeg ser ikke utvikling...Ingenting...
                    5: Spillerutvikling...Vanskelig å se noe fremgang her også...

Noen må gjerne arrestere meg og peke på hvilke feilvurderinger jeg gjør...Men hvis Deila ikke skal måles på disse 5 punktene, så vet jeg ikke hva jobben hans handler om...
                    6: Kampplan. Ikke noe positivt her heller. Han bommer hele jævla tiden!
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Faen at ikke trøim kan fyre av 300 mill på den beste stallen i norge og få igjen penga på deltakelse i europaligaen og champions league. Kjøpe seg til suksess er oppskriften. Se på rbk og molde bare.
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Det stemmer, vi har vært veeeeldig heldige med noen av poengene våre, med litt mindre flaks så hadde vi ikke behøvd og hatt mere enn 16-17 poeng.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                          Så på tabellen nå. Det er KUN 6 poeng opp til en fuckings 3 plass !!! Og det når vi har vært så dårlige i det siste. Det er faen meg kun 2 kamper mere med seier enn de andre. Herregud vi er jo fortsatt med da !!! Dette snur vi !!
                          Og det er kun 9 poeng til nedrykk!! Det er bare 3 tap!!
                          Dette laget kommer aldri til å være i nærheten av å ta medalje.

Comment

• Haha, nå har jeg sett alle målene i reprise og nå skjønner jeg hvorfor Deila har ståltro på Kwarasey......For en keeper og matchvinner!

Comment

• Stengt garderobe ja, den skjønner jeg, produsere unnskyldninger da...

Comment

• Får vel høre den vanlige leksa fra Deila om at han ikke skjønner hvorfor gutta ikke gjør som avtalt.
                                Det er jobben hans å skjønne hvorfor sånn at man kan unngå at det skjer igjen og igjen. Her har han sviktet kapitalt!
                                Jeg har nå null tro på prosjektet. Jeg ser liten eller ingen fremgang.
                                Merker at jeg egentlig driter litt i hele greia nå.
                                La Deila holde på til han lykkes eller mislykkes. Spark ham i morra. Samma for meg.
                                Enga er og blir et middelmådig lag som skuffer mer enn de begeistrer.

Piss. Godt det er ferie nå så jeg slipper å se mer av den dritten her på en stund.

Comment

Working...
                                X