Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jepp View Post
    Faen at ikke trøim kan fyre av 300 mill på den beste stallen i norge og få igjen penga på deltakelse i europaligaen og champions league. Kjøpe seg til suksess er oppskriften. Se på rbk og molde bare.
    Bli kjøpesupporter og velg deg Molde eller eller RBK, da.
    Så jævla enkelt.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
      Sjekka statistikken og den var verre enn jeg trodde.
      Sist seier der oppe var i 2010.
      Innbyrdes i Molde fra 2010-2017 er 6-1-1 med målforskjell på helt jævlige 18-2.
      Her har vi så mye å hevne at man kan bli dårlig av mindre.
      Da er vi på 7-1-1 i den drittbyen med målforskjell på 23-3.
      Første tapet i år der vi ikke taper med 3 mål. Desverre blei det verre...
      Så da tar vi ferie midt på tabellen. Vinner vi noen på rad etter ferien blander vi oss opp i topp 4-5 igjen. Taper vi noen på rad er vi nede i sumpa.. jaja.. god sommer..

Comment

• Gi Reka livstidskontrakt. Han er den eneste som kan lede denne klubben.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
          Det stemmer, vi har vært veeeeldig heldige med noen av poengene våre, med litt mindre flaks så hadde vi ikke behøvd og hatt mere enn 16-17 poeng.
          Får helt vondt av et par av dere bønder fra "dalane"? Er det der du er fra? Mot B/G styrer vi det meste, og taper 2 poeng på slutten. De teller ikke eller?

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
            Får vel høre den vanlige leksa fra Deila om at han ikke skjønner hvorfor gutta ikke gjør som avtalt.
            Det er jobben hans å skjønne hvorfor sånn at man kan unngå at det skjer igjen og igjen. Her har han sviktet kapitalt!
            Jeg har nå null tro på prosjektet. Jeg ser liten eller ingen fremgang.
            Merker at jeg egentlig driter litt i hele greia nå.
            La Deila holde på til han lykkes eller mislykkes. Spark ham i morra. Samma for meg.
            Enga er og blir et middelmådig lag som skuffer mer enn de begeistrer.

Piss. Godt det er ferie nå så jeg slipper å se mer av den dritten her på en stund.
            Her er jeg helt enig med deg. På de 5 tapene vi har i år har vi en målforskjell på 2-18. Det er stygge tall og som du sier så gjentar dette seg flere ganger og gutta lærer aldri ser det ut som. Her må noen ta skikkelig grep. At man rakner fullstendig i 1-2 kamper i løpet av en sesong kan man leve med, men 5 ganger på 16 kamper er alt for mye.

Comment

• Jeg får mest vondt av dette laget, ogikke debattantene her inne

Comment

• Bare så det er sagt. Piss lei selv. Men dette "flaks"greiene, er bare patetisk. Et normalt menneske klarer å se at det går begge veier.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                  Jeg har forsvart Deila lenge nok, men før eller senere er begeret fullt.
                  1: Kampledelse...Har vanskelig for å trekke frem noe positivt her.
                  2: Laguttak...Jeg nekter å tro han ikke ser at Ibrahim og Adam har fått spille LANGT mer enn de fortjener.
                  3: Logistikk...Det er ikke stort positivt å nevne her heller.
                  4: Spillutvikling...Jeg ser ikke utvikling...Ingenting...
                  5: Spillerutvikling...Vanskelig å se noe fremgang her også...

Noen må gjerne arrestere meg og peke på hvilke feilvurderinger jeg gjør...Men hvis Deila ikke skal måles på disse 5 punktene, så vet jeg ikke hva jobben hans handler om...
                  Deila er selvfølgelig ikke perfekt, men pdd. er heller ikke stallen vår god nok til å henge med i toppen. Det visste vi vel egentlig før sesongen. Kraftig svekket midtbane fra ifjor. Tipper det skjer noe i sommer.

Comment

• Originally posted by jerusalem View Post
                    Deila er selvfølgelig ikke perfekt, men pdd. er heller ikke stallen vår god nok til å henge med i toppen. Det visste vi vel egentlig før sesongen. Kraftig svekket midtbane fra ifjor. Tipper det skjer noe i sommer.
                    Nå er det en gang Deila som har hentet veldig mange av disse spillerene samt latt andre gå. Samtidig er Deila mannen som stadig bommer grovt på taktikk inn i disse kampene. Mannen begynner virkelig å få dårlig tid nå. Han fikk også være med på siste vinduet til Rekdal der bla Kjelsrud kom inn.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                      Bli kjøpesupporter og velg deg Molde eller eller RBK, da.
                      Så jævla enkelt.
                      Nevn en eneste hovedstadsklubb i europa som ikke har mye penger? Ikke vær naiv, fotball=penger. De beste spillerne koster og hvis man skal være god lenge og ikke bare ta en leicester sesong i århundret så må man ha masse penger. Det har ingenting med klubbfølelse å gjøre som du påpeker. Jeg har sklidd i fuglemøkka på valle i 12 år, har du?
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by kobohem View Post
                        Fasit er at kvaliteten på troppen er nærmere nedrykk enn topp 4 lagene. Dessverre!!
                        Egentlig ikke, 3 poeng fra bronse og 9 fra nedrykk lol.

Fasit er vel at tippeligaen er dårligere enn noen gang
                        "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

• Originally posted by Kenneth View Post
                          Egentlig ikke, 3 poeng fra bronse og 9 fra nedrykk lol.

Fasit er vel at tippeligaen er dårligere enn noen gang
                          6 poeng fra bronse mente jeg
                          "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                            Nevn en eneste hovedstadsklubb i europa som ikke har mye penger? Ikke vær naiv, fotball=penger. De beste spillerne koster og hvis man skal være god lenge og ikke bare ta en leicester sesong i århundret så må man ha masse penger. Det har ingenting med klubbfølelse å gjøre som du påpeker. Jeg har sklidd i fuglemøkka på valle i 12 år, har du?
                            Jeg kan nevne en haug med hovedstadsklubber i Europa som ikke har mye penger. Vil du at jeg skal begynne?

Comment

• Originally posted by jerusalem View Post
                              Frykter det ikke gjør det. Signalene har vært at det ikke vil skje stort, men at Deila heller vil gjøre de som er her bedre. I så fall skal vi være heldige om vi blir topp 10. Vi skal møte RBK, Brann, Godset, 08 og Haugesund enn gang til. Det er maks 2 poeng. Resten må vi krige til oss mot lagene bak oss. Vi rykker ikke ned, men det er null, zip, nada fremgang for denne spillergruppa. Denne spillergruppa trengs å røskes opp i. Adekugbe, Abdi, Jukle, Samuel er ikke gode nok (dvs, sistemann har talentet, men ikke holdningene (høy på seg sjøl som bare f...) for Eliteserien.
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                                Jeg kan nevne en haug med hovedstadsklubber i Europa som ikke har mye penger. Vil du at jeg skal begynne?
                                Ja, nevn alle de hovedstadsklubbene med samme budsjett som vålerenga som går fra triumf til triumf i både hjemlig serie og europa, med mye bedre spillere enn oss. Hvis du ķlarer det så sitter du på løsningen på våre problemer. For da trenger vi bare å finne ut hvor de henter spillere på det budsjettet og kopiere alt de gjør. Lykke til👍
                                I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Working...
                                X