Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• På tide å se en god film. De skal ha for forsøket.. ehhh, nei det skal de ikke. Flaut😒
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
      Vi kommer aldri til å vinne noe verdens ting når Deila bare skal bruke sine favorittspillerne. Vi har en keeper som ikke tar noen ting, men står på strek i kamp etter kamp. Er latterlig enkelt å skåre på Vålerenga.
      Vi kommer ikke til å vinne noen ting med Deila som trener. Han er rett og slett evneveik i det meste!
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Litt typisk lag i motvind og medvind. Vi burde redusert til 3-2, ogsÃ¥ blir det for lett 4-1 istedenfor rett etter. Beklager Ã¥ si det men carvalho har for første gang i VÃ¥lerenga , en elendig dag pÃ¥ jobb. Virker usikker, og mener hvis jeg sÃ¥ riktig, at han skulle satt HÃ¥land i offside.

Comment

• Hvem er Elefanten i rommet?
          Gimme hope johanna

Comment

• Vi ekke noe topplag. Enkelt og greit. Trist

Comment

• Hadde Braut Håland vært i vår junioravdeling hadde han vært 150 cm høy, god teknisk og veik som faen!
              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Detter er bare flaut Deila, blir du neste trener ut eller???

Comment

• Det blir som hver gang mot Molde detta, gutter mot menn. Har ingenting å stille opp med her.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                    Ok, ser at den meldinga ikke var supertilgjeng og kan trenge forklaring.
                    Det skal du selvsagt få.
                    Var vel en kryptisk kritikk av ditt «folk må slutte å henge ut Adam».

Ett (1) innlegg var kritisk til at Adam ikke slang seg på 1-0. Mitt.
                    Jeg har forsvart Adam i tykt og tynt lenge, men synes alltid det ser dumt ut med keepere som står stille og ser på en ball uten å gjøre det minste forsøk. Det påpekte jeg og ble «annullert» med at «folk må slutte å henge ut Larsen». Betyr det at han er freda? At man aldri kan mene noe negativt om han?
                    Ditt innlegg var ikke det eneste før jeg skrev. Vi hadde dette også fra en annen: 1 av 1 på mål og 1-0. Adam Larsen redder så sinnsykt lite!

Noen som har statistikk over hva han faktisk slipper inn av skudd?

Nok om det. Jeg regna med at kommentaren min var ett lite stikk mot meg ja. Det er ikke dine innlegg jeg generelt har problemer med, men mange andres, som også blant annet en annen skriver her at Adam har spilt på tosifra på oddsen blant annet. Bidrar til null niks. Selvsagt skal du få lov til å være kritisk. Ingen er freda. Det er nettopp det som er poenget mitt. Carvalho har gjort en møkkræva kamp i dag. Banens desidert dårligste etter mitt syn. Pasningen som nesten førte til baklengs nå i starten av andre også. Helt hårreisende, men han går fri her uansett virker det som. Det er dette jeg har problem med at noen kan gjøre så mye galt de vil omtrent uten at de får høre det, mens Adam gjør alt galt uansett. Som sagt. Du kan fint få ha meningen din med at det ser dumt ut at han ser på at ballen triller inn, men jeg tror faktisk akkurat denne skyldes at han hadde for mye vekt på den andre siden. Ingen bra keeperprestasjon. Helt enig, men hva mener du da om Carvalho sin prestasjon i forkant?

Comment

• Er bare trist å se Enga om dagen as... 9 baklengst på de siste 3 kampene og det kan fortsatt bli flere...!? Hvis ikke dette snur snart så kommer det til å bli en tøff høstsesong...

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Hadde Braut Håland vært i vår junioravdeling hadde han vært 150 cm høy, god teknisk og veik som faen!
                        Han har sikkert vært på blokka til speideren, men det er derfra og inn vi har sviktet åpenbart.
                        Gimme hope johanna

Comment

• Deila kan ikke trylle. Vi har den troppen vi har. Synes gutta utpå banen kan gå i seg sjæl. Innsats må man kunne kreve. Tynn suppe dette.

Comment

• Savner smartnessen og kontrollen til DFH . Forskjellen på Molde og Vålerenga , ja d r mye 😂, men Molde har samtidige bevegelser på vei framover og kommer med 3-5 spillere i angrep. Vi har Johnson feilvendt og finne og fridjohnson har kommet sporadisk på løp. Vi er for få og for stillestående i angrep

Comment

• Originally posted by Basement View Post
                              Deila kan ikke trylle. Vi har den troppen vi har. Synes gutta utpå banen kan gå i seg sjæl. Innsats må man kunne kreve. Tynn suppe dette.
                              Nei, men Deila har hatt et par år nå på å forme laget. Det er lang tid! Han har ikke trengt å trylle!
                              Han har sviktet totalt! Den ene feilsigneringen etter den andre! Eneste som får godkjent er Johnson og Carvalho.
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Deila bør begynne å trylle snart, eller gå

Comment

Working...
                                X