Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Molde - Vålerenga kl 20:00 søndag 8. jul

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nico 8
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post
    Rekdal tok gull i sin 5. sesong med oss (og sølv i den 4.). Martin Andresen tok sølv i sin 3. sesong.
    Felles for begge var at mange her på forumet ønska de ut lenge før resultatene kom.
    Skal vel sies at begge tok et cupgull på veien også, som ga ihvertfall Andresen litt mer tid.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by Basement View Post
    Deila tok vel gull med godset i hans sjette år der.
    Rekdal tok gull i sin 5. sesong med oss (og sølv i den 4.). Martin Andresen tok sølv i sin 3. sesong.
    Felles for begge var at mange her på forumet ønska de ut lenge før resultatene kom.

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Jeg tror vi må få inn en ny midtstopper, eller forsøke å bruke Meira med Carvalho.
    Meira er på vei hjem.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Dette er Deilas stall. At stallen ikke er god nok er hans ansvar.

Spillerkjøp fungerer, med noen hederlige unntak, dårlig.

Ingen spillere viser noe særlig tegn til utvikling.

Laget kollapser i mange kamper og får regelrett bank.

Vi klarer ikke å endre kampbildet med taktiske grep.

Det er et år siden jeg startet å miste trua på Deila. Og ingenting jeg har sett etter det gjør at jeg har skiftet mening. Sannsynligvis Norges mest oppskrytte trener i mine øyne.
    Jeg tror vi må få inn en ny midtstopper, eller forsøke å bruke Meira med Carvalho. Nation har tross alt vært der hele veien og vi alle vet potensialet til Carvalho. Å slippe inn masse mål og bli rundspilt, for så å skifte ut alle rundt Nation, uten han selv.. blir som å skifte ut landslagstrener etter landslagstrener uten å gjøre noe med organiseringen i NFF.

I tillegg må vi få inn en ny defensiv midtbanespiller, og nye backer. Først da tror jeg Larsen får litt mer spillerom, og kanskje redder litt mer. Men Sandberg bør få sjansen nå. Alt annet ville vært rart.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Dette var ydmykende!
    Hadde ikke regna med poeng i denne kampen her, siden vi stort sett blir knust her, og det ble vi igjen til de grader! Snakk om kompleks! Gratulerer til Molde som fikk henta Braut Haaland fra Bryne, han blir uten tvil en gullgruve for dem. Ser for meg en overgangsrekord fra Eliteserien til utlandet.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Ja, nå har vi samme resultatet som serieleder i de to siste kampene... Eller faktisk ville vi vært over de på tabellen. Så helsvart i går men vi har alle muligheter i høst. De fleste vanskelige bortekamper unnagjort (med unntak av Haugesund og Godset). Det er fremdeles svært tett og alle muligheter. Men greit å trekke pusten og ta en liten avkobling. God sommer...

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Ah, for en blåmandag. Dette tapet kommer til å sitte i en stund merker jeg. Blir rett og slett sjokkert over hvor skrekkelig dårlig det går an å fremstå. Det var en massiv kollektiv svikt rett og slett... Dere får ha en god sommer alle mann. Nå blir det deilig med en pause kjenner jeg.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Overpresterer skulle det stå.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Må være noe misnøye i gruppa siden ikke innsats er 100 %. Hører rykter, men det får de i såfall ordne opp i med en gang. Uansett så jobbet laget meget bra borte mot brann. Ingen som klagde da. Nei stallen er ikke god nok. Og hva er toppnivået til spillerne vi har egentlig? Undetpresterer de eller overreagerer de i noen kamper hvor vi er gode? Hvor mye penger har vi til spillerkjøp? Vi er fortsatt ikke rike. Hvor ville vi vært på tabellen om Nordli Erlandsen Skullerud osv hadde trent oss? Deila tok vel gull med godset i hans sjette år der.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Du endret premissene drastisk ja. Da fungerer poenget bedre.
    Budsjettet setter premissene, det er dessverre riktig at vi trenger ressurser hvis vi skal være en stabil toppklubb over tid. Men selv uten det så har vi sviktet totalt når vi sitter på den mest folkerike delen av landet og ikke får tak i bedre spillere. Jeg skulle likt å sett hva en av statistikk guruene på forumet kunne trylle frem av bra spillere innenfor vårt område som vi har gått glipp av. Men jeg tar ikke med spillere som har oppført seg som idioter, de vil jeg ikke ha selv om det er messi. Eller messi hadde jeg vel tålt litt mer fra enn singh f.eks..

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Deila er selvfølgelig ikke perfekt, men pdd. er heller ikke stallen vår god nok til å henge med i toppen. Det visste vi vel egentlig før sesongen. Kraftig svekket midtbane fra ifjor. Tipper det skjer noe i sommer.
    Dette er Deilas stall. At stallen ikke er god nok er hans ansvar.

Spillerkjøp fungerer, med noen hederlige unntak, dårlig.

Ingen spillere viser noe særlig tegn til utvikling.

Laget kollapser i mange kamper og får regelrett bank.

Vi klarer ikke å endre kampbildet med taktiske grep.

Det er et år siden jeg startet å miste trua på Deila. Og ingenting jeg har sett etter det gjør at jeg har skiftet mening. Sannsynligvis Norges mest oppskrytte trener i mine øyne.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Ja, nevn alle de hovedstadsklubbene med samme budsjett som vålerenga som går fra triumf til triumf i både hjemlig serie og europa, med mye bedre spillere enn oss. Hvis du ķlarer det så sitter du på løsningen på våre problemer. For da trenger vi bare å finne ut hvor de henter spillere på det budsjettet og kopiere alt de gjør. Lykke til��
    Du endret premissene drastisk ja. Da fungerer poenget bedre.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Jeg kan nevne en haug med hovedstadsklubber i Europa som ikke har mye penger. Vil du at jeg skal begynne?
    Ja, nevn alle de hovedstadsklubbene med samme budsjett som vålerenga som går fra triumf til triumf i både hjemlig serie og europa, med mye bedre spillere enn oss. Hvis du ķlarer det så sitter du på løsningen på våre problemer. For da trenger vi bare å finne ut hvor de henter spillere på det budsjettet og kopiere alt de gjør. Lykke til👍

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by jerusalem View Post
    Deila er selvfølgelig ikke perfekt, men pdd. er heller ikke stallen vår god nok til å henge med i toppen. Det visste vi vel egentlig før sesongen. Kraftig svekket midtbane fra ifjor. Tipper det skjer noe i sommer.
    Frykter det ikke gjør det. Signalene har vært at det ikke vil skje stort, men at Deila heller vil gjøre de som er her bedre. I så fall skal vi være heldige om vi blir topp 10. Vi skal møte RBK, Brann, Godset, 08 og Haugesund enn gang til. Det er maks 2 poeng. Resten må vi krige til oss mot lagene bak oss. Vi rykker ikke ned, men det er null, zip, nada fremgang for denne spillergruppa. Denne spillergruppa trengs å røskes opp i. Adekugbe, Abdi, Jukle, Samuel er ikke gode nok (dvs, sistemann har talentet, men ikke holdningene (høy på seg sjøl som bare f...) for Eliteserien.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Nevn en eneste hovedstadsklubb i europa som ikke har mye penger? Ikke vær naiv, fotball=penger. De beste spillerne koster og hvis man skal være god lenge og ikke bare ta en leicester sesong i århundret så må man ha masse penger. Det har ingenting med klubbfølelse å gjøre som du påpeker. Jeg har sklidd i fuglemøkka på valle i 12 år, har du?
    Jeg kan nevne en haug med hovedstadsklubber i Europa som ikke har mye penger. Vil du at jeg skal begynne?

Leave a comment:

Working...
X