Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sandefjord søndag 5.august klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Stunt View Post
    Daniel spilte en haug pasninger framover. De andre elsker å spille bakover. Vår klart beste spiller i kampen.
    Har ingenting å utsette på pasningsfoten til DFH. Men hvorfor kan ikke han få lov til å ligge i 10"ern å strø de pasningene? Så kan en annen med litt mer tempo spille indreløper.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
      Larsen er ALLTID limt til streken på DØDBALL, jeg gjentar, DØDBALL!
      Du må lære deg å lese innlegg før du kommenterer tord, slutt å bruke forumet som en chatteapp. Jeg sa at SAM var vår eneste spiss. Azemi er jo ikke god nok og jeg tviler på at han noen gang blir det. Michael er ikke god nok og jeg mener han aldri vil bli det.
      Med andre ord, vi har EN spiss og 2 som ikke duger pr idag (selvom Michael scorer, er han ikke i nærheten av å være en spiss som kan løfte oss).
      Da kunne du godt presisert dette med dødball litt tydeligere sist, så kanskje vi ikke hadde vært så uenige. Forrige gang skrev du bare at han var limt til streken, uten å presisere at det gjaldt på dødballer.

Mulig jeg misforsto, men du skrev " det sier litt om Deila at han satser alt på en spiss som trenger 1 år på å tilpasse seg" og da hadde vi diskutert Michael. Så kanskje ikke så rart jeg trodde det var han du mente. Uansett må det være lov å være uenig i at Michael aldri kommer til å bli god nok bare fordi du mener det. Han scoret i dag, og som sagt så må han få litt tid til å tilpasse seg i et nytt land. Det var ikke mange av oss her inne som regnet med at Michael skulle være med å bidra fra dag 1. Det var en signering for fremtiden.

Angående Azemi kan jeg si meg enig.

Comment

• Og hvis du er lei av meg og chattingen min Flem så kan jeg godt la være å skrive til deg. No problem .Bør kanskje ta meg en pause uansett. Som det blir nevnt over her er det temmelig utmattende å være Vålerenga supporter. Vil virkelig at vi skal bli et stabilt topplag, men det vil seg jo ikke..

Comment

• Originally posted by donny View Post
          Sa dem noe om scoringen i minuttene før som ble avblåst? Fikk aldri se reprise.
          De nevnte såvidt at de mente den var korrekt avblåst, men viste den ikke. Veldig få highlights fra Eurosport i det hele tatt. Bedre å se høydepunktene de har ute på hjemmesiden.

Det annulerte målet kan ha vært feilaktig annulert også. Michael var i offside, men Israelsson, som jeg tror var den som dyttet ballen over mål, var ikke det.

Har trua på Israelsson, myke touch, gode løp inn i boksen og ikke redd for å skyte. Tror han er svaret på de problemene vi har hatt på midtbanen.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
            Og hvis du er lei av meg og chattingen min Flem så kan jeg godt la være å skrive til deg. No problem .Bør kanskje ta meg en pause uansett. Som det blir nevnt over her er det temmelig utmattende å være Vålerenga supporter. Vil virkelig at vi skal bli et stabilt topplag, men det vil seg jo ikke..
            Synes du skal holde ut. 👍 😊 tanken har slått megselv flere ganger.

Comment

• Selvfølgelig må det være lov å pipe og vise misnøye mot eget lag når de leverer en av tidenes dårligste omganger. Vi kan da ikke bare stå der og smile og være nikkedukker..

Comment

• Originally posted by Dude View Post
                Selvfølgelig må det være lov å pipe og vise misnøye mot eget lag når de leverer en av tidenes dårligste omganger. Vi kan da ikke bare stå der og smile og være nikkedukker..
                Synes det kommer an på hva man ønske å være. Ser du på deg selv som en forbruker, kunde eller supporter? Er du det siste synes jeg ikke det er greit å pipe på eget lag. Bedre da å ta det ut på et eller annet forum synes jeg. Et eller annet sted må man nesten få lov til å avreagere litt.
                Seriemester 2005

Comment

• Originally posted by Dude View Post
                  Selvfølgelig må det være lov å pipe og vise misnøye mot eget lag når de leverer en av tidenes dårligste omganger. Vi kan da ikke bare stå der og smile og være nikkedukker..
                  Enig og uenig.
                  Jeg piper ALDRI på eget lag. Før var det noe man bare gjorde i bergen, og vi hånet dem for det.
                  Samtidig fortjente laget faen ikke noe mer etter 1.omg i går. Patetisk.

Hvis ikke vi klarer å slå sandefjord hjemme på valle, så lurer jeg på hvem i helvette vi skal ta 3-poengere mot.

Det som er mest skremmende er at der vi i begynnelsen av sesongen kloret oss til en del knepne seiere, må vi nå nøye oss med ett eller null poeng.
                  Pila peker feil vei. Vi blir dårligere og dårligere.
                  Gruer meg allerede til Rekdal kommer på besøk...

Comment

• I går måtte de få beskjed umiddelbart om at det de presterte var for dårlig. Jeg synes pipinga inn til pause var på sin plass.
                    Da hadde de tid til å prosessere det, og Deila kunne bruke det i sin tordentale. "Klanen piper på oss, vi må løfte oss noe så inn i helvette!"

Hadde pipinga skjedd midt i omgangen så hadde det nok ikke hatt noe positiv effekt i det hele tatt.

Comment

• Huff her var det mye å ta tak i!

Enig med de fleste andre. Første omgang var det verste jeg har sett på lang tid! Dette må trenerteamet ta på sin kappe. Ingen hadde rett innstilling! Bunnivået vårt skal faktisk være høyere enn det.

Andre omgang var noe annet. Måten vi går ut på er enorm!
                      At vi ikke scorer ila de første 20 er egentlig uflaks. Så skal vi selvsagt drite i å forsvare oss igjen og det står 0-2. Mot et lag som har vunnet en kamp i år. Fantastisk elendig!

Så får vi igjen til en sluttspurt og scorer ved et mirakel to!
                      En positiv ting må nevnes her: Lagmoralen vår er fryktelig bra! Det er faktisk ikke første gang i år vi tar poeng på overtid! Bra!
                      Samtidig skal det jo ikke være nødvendig. Näsberg spiller seg dessverre lenger unna startplassen. Adekugbe er så lang ikke god nok. Nouri kan fort miste plassen.

Håper dette er en vekker for både spillere og trenere! Begynner vi ikke å vinne kamper snart vil selv bøfla går forbi oss i bunnstriden..

Comment

• Kritikk av laget på forumet hjelper kun oss å avreagere. Har ingen effekt på prestasjonene til laget.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Og hvis du er lei av meg og chattingen min Flem så kan jeg godt la være å skrive til deg. No problem .Bør kanskje ta meg en pause uansett. Som det blir nevnt over her er det temmelig utmattende å være Vålerenga supporter. Vil virkelig at vi skal bli et stabilt topplag, men det vil seg jo ikke..
                          Pauser ønsker vi alle å ta, men vi må ha et sted å få ut frustrasjonen. Forumet blir da ventilen vår
                          Jeg tror en av de store feilene Vålenga gjør år etter år, er å ansette folk på navn - eller at det blir hentet inn folk som har en kvalitet, men ikke noe som passer vår spillestil eller profil.
                          Dette ser vi jo stadig vekk i næringslivet ellers, når man ikke har det rett "ansettelsesprosess".
                          Gjelder både trenere og spillere dessverre.
                          I mindre klubber kan man ikke holde på som fulle sjømenn da økonomien ikke tillater det. Så de er langt flinkere til å finne mennesker som passer inn i det avtalte og oppsatte systemet.
                          Bare se på de spillerne vi har handlet inn de siste 10 åra.
                          Ser man på de siste 4-5 trenere vi har hatt, tviler jeg på at det har vært mange kandidater veid opp mot hverandre, eller en klar tanke på hvilken type trener vi trenger i forhold til hvordan vi ønsker å framstå.

Når vi har ansatt en trener etter tidligere meritter og ikke tenkt på hvordan vi ønsker å framstå, og i tillegg handler spillere etter navn eller skrytevideo, blir det en ubalansert stall som ikke aner hvordan de skal spille og fungere som et lag, samhandling som enkelte liker å kalle det.

Det er jo ingen tvil om at dette stikker dypere enn siste kjøpte spiller.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Reflektor View Post
                            Synes det kommer an på hva man ønske å være. Ser du på deg selv som en forbruker, kunde eller supporter? Er du det siste synes jeg ikke det er greit å pipe på eget lag. Bedre da å ta det ut på et eller annet forum synes jeg. Et eller annet sted må man nesten få lov til å avreagere litt.
                            Det virkelig en uting å pipe på eget lag.

Gutta på banen ønsker å prestere godt, de vet selv når det er dårlig. Vår jobb er å støtte, være en supporter. Får trener med stab ta seg av konstruktiv kritikk. Når man piper på eget lag, så fremstår det veldig lite gjennomtenkt. Hva piper man på, at de ikke gidder å spille bra?
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Ser at Deila reagerer på at Sandefjord drøyde en del:

https://www.nettavisen.no/sport/fotb...423521718.html

Mitt spørsmål til Deila da, når vi ligger under, hvorfor må vi selv bruke et halvt minutt på vært jævla innkast?
                              I første omgang fikk vi innkast, så spaserte Samuel rolig over til andre siden av banen. Tørka litt på ballen så kastet inn i feltet.
                              Så endte det med at vi fikk innkast på den andre siden. Samuel gikk rolog over fra den ene siden til den andre for å gjøre akkurat det samme. Hva er tingen med det? Ja, Sandefjord drøyde vel mye. Men hva er tingen med at vi drøyer selv på alle dødballer når vi ligger under?

Comment

• Førsteomgangen er nok den dårligste omgangen med fotball jeg har sett... Andre var bedre, men er nesten så jeg tenker det hadde vært bedre å tape og så ta den nødvendige oppvasken, enn å redde et poeng sånn at Deila kan si at han sitter igjen med "blanda følelser" etter en sånn kamp. Vet ikke hva Deila sier internt, men synes han kunne ha vært mye tydeligere utad på at dette faktisk er altfor ræva, og at han tar på seg ansvaret for at vi spiller de dårligste 75 minuttene under hans ledelse. Vi spiller 2-2 hjemme mot et av de dårligste laga på mange år, og var sekunder unna å tape. Det holder faktisk ikke, og jeg får vondt av at det nå vinkles som et "flott comeback" (det var det jo selvfølgelig, men det overskygges fullstendig av prestasjonen i resten av kampen i mine øyne).

Jeg har ikke gitt opp denne sesongen eller prosjekt-deila for den saks skyld, men håper virkelig at alle går i seg selv nå for å redde denne sesongen på kort sikt (kline til med et spillerkjøp eller to f.eks??), og at man tar en seriøs vurdering av hvordan vi skal gjøre det videre etter sesongen.

Comment

Working...
                                X