Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sandefjord søndag 5.august klokka 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette er bare flaut. Viser hvor tynn stall vi har, ingen av erstatterne har ES nivå.

Comment

Jeg som trodde det ikke gikk an å bli dårligere, men så feil kan man ta.
      Til de tullinga som mener Lekven ikke betyr så mye, sug ball.
      Midtbanen er helt fraværende og vår nye svenske er mer håpløs enn noen andre jeg har sett, og de 2 andre er helt bak mål.
      Ivan og Sam bak der er vandrende katastrofer.
      Michael på topp har aldri, og kommer aldri til å bli god nok for serien. De som roste han opp i skyene for 6 mnd siden har vel en flau smak i kjeften?
      Og hva skal man si om Deila? Han er tross alt roten til all dritten vi får servert, takk skal du ha.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Men først og fremst må spillerne utpå der gå i seg selv. Det er ikke Deila sin skyld at profesjonelle fotballspillere ikke klarer å slå en pasning til hverandre.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          Men først og fremst må spillerne utpå der gå i seg selv. Det er ikke Deila sin skyld at profesjonelle fotballspillere ikke klarer å slå en pasning til hverandre.
          Nei det er jo aldri han sin feil, men alle andre. Merkelig det der, at lederen ikke skal stå ansvarlig for det pisset vi blir servert.
          Deila har ansvaret for troppen han rår over, ingen andre har skylden for troppen vi har idag.
          Han legger opp "taktikk" og leder treninger, tar ut laget, osv osv.
          Neida, er helt uskyldig han.

Når så mange feiler kalles det kollaps, da er det ikke spillerne det går på.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Originally posted by Flem View Post
            Nei det er jo aldri han sin feil, men alle andre. Merkelig det der, at lederen ikke skal stå ansvarlig for det pisset vi blir servert.
            Deila har ansvaret for troppen han rår over, ingen andre har skylden for troppen vi har idag.
            Han legger opp "taktikk" og leder treninger, tar ut laget, osv osv.
            Neida, er helt uskyldig han.

Når så mange feiler kalles det kollaps, da er det ikke spillerne det går på.
            Hvis du lesere igjennom hele tråden har jeg gitt Deila masse kritikk også. Det innlegget ditt er på barnehage nivå.Jeg er ikke fornøyd jeg heller. Men jeg mener at profesjonelle spillere burde klare å slå en pasning til hverandre, uavhengig av hvem som sitter på benken.

Comment

Originally posted by Flem View Post
              Jeg som trodde det ikke gikk an å bli dårligere, men så feil kan man ta.
              Til de tullinga som mener Lekven ikke betyr så mye, sug ball.
              Midtbanen er helt fraværende og vår nye svenske er mer håpløs enn noen andre jeg har sett, og de 2 andre er helt bak mål.
              Ivan og Sam bak der er vandrende katastrofer.
              Michael på topp har aldri, og kommer aldri til å bli god nok for serien. De som roste han opp i skyene for 6 mnd siden har vel en flau smak i kjeften?
              Og hva skal man si om Deila? Han er tross alt roten til all dritten vi får servert, takk skal du ha.
              Å avskrive Michael sånn allerede er bare tull. Han er ung, og spillere fra Nigeria trenger tid til å tilpasse seg et nytt land og kultur. Tar i hvert fall 1 år.

Comment

Lurer på om dette er den svakeste omgangen jeg har sett noensinne? Dette kan umulig bli særlig svakere så satser på et solid løft etter pause. (Og ja jeg er på kampen)
                Seriemester 2005

Comment

Nitrist å se på... Vi har jo gått fra vondt til verre... For håpe det snur skikkelig i andre omg.

Comment

Originally posted by Spinner View Post
                    Sukk....Tok ikke lang tid...
                    Nei. Der traff du litt for godt.
                    Argh...

Comment

• Jeg skal innrømme at i løpet av denne første omgangen her så slo tanken om «hva med valakari til oss» meg for første gang. Er egentlig fan av deila, men vi er jo aldri på jobb når kampen starter. Har ikke gutta fått mailen med terminlista, eller hva er problemet??

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                        Å avskrive Michael sånn allerede er bare tull. Han er ung, og spillere fra Nigeria trenger tid til å tilpasse seg et nytt land og kultur. Tar i hvert fall 1 år.
                        Du ser det på steget hans, på "rykket", forståelsen og alt. Han har ingenting som tilsier han skal spille i eliteserien. Igjen, at Deila satser alt på en spiss, mens resten skal levere "om 1 år" eller aldri, sier jo alt om hvordan troppen er balansert.

Comment

• Spillerne står jo ikke opp i det hele tatt, hva faen, dette går ikke lengre, nå må deila få denne gjengen til å våkne, nervebunter hele gjengen, klarer jo ikke å slå en enkel pasning en gang, PINLIG

Comment

• Er på kampen og det er ikke ofte jeg kommenterer under kamp.
                            Men første omgang i dag....ræva.
                            Håper... selv om jeg ikke tror, at det snur i 2 omgang.

Fy faen.
                            Gimme hope johanna

Comment

• Satte 200 spenn på seier til vif! Fine 3,6 i odds. Dette blir bra det🙈

Comment

• Vi har hvertfall starter vesentlig bedre

Comment

Working...
                                X