Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga mandag 13. august kl 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Det skjønner til og med du.
    Jeg forstår selvfølgelig det. Bare å lese hva jeg skriver så ser du det.
    Jeg utfordrer deg litt på det fotballmessige her, hva mener du var styrker og svakheter hos Moussa.

Og slutt med bullshiten din, svar på det som diskuteres.
    Eller på fotballspråket; Ta ball og ikke mann. Burde ikke være vanskelig.

Invitasjonen min til deg, står ved lag. Send meg ditt mobilnummer så snakkes vi.
    La oss ta en prat om fotball, eventuelt se noen av Enga lagene trene, eller se noen av lagene spille kamp.
    Du slenger med leppa og sender tullete private meldinger til meg hver eneste gang jeg skriver her.
    Så jeg ønsker å møte deg.

Comment

Viktig med seier idag for å klatre videre oppover på tabellen. Med seier så er vi oppe på 27 poeng, og en 7 plass. Viktige spillere er tilbake etter karantene.

Alle gutta!
      Elsker Bergen By

Comment

Blir veldig overraska om vi drar hjem med 3 poeng i denne kampen her.
        Regner ihvertfall med at gutta er påskrudd fra første sekund, og er kyniske kampen igjennom!

Håper på følgende lag:
        Adam
        Nouri - Nation - Boof - Adekugbe
        Abdi - DFH - Israelsson
        Dønnum - Johnson - Ejuke

Comment

Har null forventninger i dag. Null. Ingen. Nettopp derfor er det faktisk mulig at vi raner fiskebanken og kommer hjem med alle p(o)enga. Men' nuff said, må ikke jinxe gjennom å skape forventninger.
          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
            Jeg forstår selvfølgelig det. Bare å lese hva jeg skriver så ser du det.
            Jeg utfordrer deg litt på det fotballmessige her, hva mener du var styrker og svakheter hos Moussa.

Og slutt med bullshiten din, svar på det som diskuteres.
            Eller på fotballspråket; Ta ball og ikke mann. Burde ikke være vanskelig.

Invitasjonen min til deg, står ved lag. Send meg ditt mobilnummer så snakkes vi.
            La oss ta en prat om fotball, eventuelt se noen av Enga lagene trene, eller se noen av lagene spille kamp.
            Du slenger med leppa og sender tullete private meldinger til meg hver eneste gang jeg skriver her.
            Så jeg ønsker å møte deg.
            Du kommer med crap konstant. "Lommetyv". "Eksperten på belgisk fotball". Selvsagt uten argumenter på det helt opplagte. Og så; "Ta ball ikke mann"? Skjønner du ikke hva du selv skriver? Er i Italia nå, men vi kan godt møtes når jeg kommer til Oslo ja. Snakkes.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Regner ihvertfall med at gutta er påskrudd fra første sekund, og er kyniske kampen igjennom!
              Hvorfor regner du med det?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Du kommer med crap konstant. "Lommetyv". "Eksperten på belgisk fotball". Selvsagt uten argumenter på det helt opplagte. Og så; "Ta ball ikke mann"? Skjønner du ikke hva du selv skriver? Er i Italia nå, men vi kan godt møtes når jeg kommer til Oslo ja. Snakkes.
                "My thoughts": Gutta - ta dette dere i mellom a. Det beste eksemplet på noe som definitivt ikke hører hjemme i en kamptråd eller på forum generelt.
                \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Rekker ikke hjem til kamp, hvilken helvetes kanal går kampen på?
                  Må prøve å få tatt den opp.
                  Vet ikke om altibox appen funker
                  Gimme hope johanna

Comment

Vanskelig å forvente noe som helst i dag, men vi har vært bedre borte enn hjemme, og det er jo en kime til håp. Tror uansett det blir en tett og jevn kamp, og da blir det 1) viktig å *ikke* slippe inn et tidlig mål og 2) være effektive når vi får muligheten. Sam J er ikke med og da er det viktig at de andre offensive, plukker opp hansken. Tror faktisk mer på mål fra en av stopperne våre eller fra midtbanen i dag...

Og vennligst pakk inn Grinepelle, slik at ikke han får tid til å avslutte med et kremmerhus :-)
                    \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

3 klikk inn på vg... MAX..
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Hvorfor regner du med det?
                        Først og fremst pga første omgangen mot Sandefjord. Har riktignok opplevd at de ikke har vært påskrudd fra starten av to kamper på rad før, men tror de er ekstra-ekstra skjerpa nå. Dessutten er vi underdogs i denne kampoen her.

Comment

Spent på Michael i dag! Hadde jo utrolige dårlige arbeidsforhold sist, men scora et bra mål og kom til noen gode sjanser. En(to?) ble redda på strek pluss en i stolpen. Håper på mer i dag, men det spørs vel om vi får etablert like mye trykk som vi til tider hadde mot Sandefjord i 2. omgang.

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
                            Spent på Michael i dag! Hadde jo utrolige dårlige arbeidsforhold sist, men scora et bra mål og kom til noen gode sjanser. En(to?) ble redda på strek pluss en i stolpen. Håper på mer i dag, men det spørs vel om vi får etablert like mye trykk som vi til tider hadde mot Sandefjord i 2. omgang.
                            Fikk ikke sett kampen mot Sandefjord før igår, og synes egentlig Michael var bra. Så noen slakta han her og mente at han aldri kom til å bli noen suksess, og det skjønner jeg ikke.. Han kom til flere farlige avslutninger! Tror han kommer til å bli bra for oss.

Comment

skjønner ikke hva dette maset om Nije er for.. Han står med null mål og kun en assist så langt i år.
                              I fjor spilte han 22 matcher og scoret kun 1.

Det er dårligere en samtlige alternativer i Vålerenga. Du vinner ikke matcher kun fordi du klarer å drible deg forbi Hedenstad.
                              .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by nyegymsko View Post
                                skjønner ikke hva dette maset om Nije er for.. Han står med null mål og kun en assist så langt i år.
                                I fjor spilte han 22 matcher og scoret kun 1.

Det er dårligere en samtlige alternativer i Vålerenga. Du vinner ikke matcher kun fordi du klarer å drible deg forbi Hedenstad.
                                har hatt flere avbrekk pga skader i år også. Han skaper ofte ubalanse hos motstanderne, så er det jo opp til Stabæk å utnytte seg av det!

Comment

Working...
                                X