Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Haugesund - Vålerenga mandag 13. august kl 19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ziggy75 View Post
    har hatt flere avbrekk pga skader i år også. Han skaper ofte ubalanse hos motstanderne, så er det jo opp til Stabæk å utnytte seg av det!
    Poenget er han at han på ingen måte har vært bedre en de vi har.
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by nyegymsko View Post
      Poenget er han at han på ingen måte har vært bedre en de vi har.
      Jeg mener at Njie er bedre til å utfordre en mot en, enn de vingene vi har, dermed også bedre til å skape ubalanse hos motstanderlaget. Ejuke har jo et stort potensiale, men han er også flink til å gå seg bort og vende opp. Ejuke har forsåvidt vært skuffende hittils i år, og Juklerød enda større skuffelse.Finne har vært bra leverer poeng, men ikke i nærheten av å være så god en mot en som Njie. Ejuke skal ha skryt for den defensive jobbinga.
      Men har slått meg med ro at Njie ikke er hos oss lenger! :-)

Comment

Jeg mener at Njie er bedre til å utfordre en mot en, enn de vingene vi har, dermed også bedre til å skape ubalanse hos motstanderlaget. Ejuke har jo et stort potensiale, men han er også flink til å gå seg bort og vende opp. Ejuke har forsåvidt vært skuffende hittils i år, og Juklerød enda større skuffelse.Finne har vært bra leverer poeng, men ikke i nærheten av å være så god en mot en som Njie. Ejuke skal ha skryt for den defensive jobbinga.
        Men har slått meg med ro at Njie ikke er hos oss lenger! :-)
        Samtlige spillere har putta mer og hatt fler assister en nevnte Njie de tos siste sesongene.. Syns dette blir litt søkt med all denne jamringa hver gang moussa dribler en back..
        .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by nyegymsko View Post
          Samtlige spillere har putta mer og hatt fler assister en nevnte Njie de tos siste sesongene.. Syns dette blir litt søkt med all denne jamringa hver gang moussa dribler en back..
          Har jo litt med å gjøre at han er skadeplaga.

Comment

Fikk ikke sett kampen mot Sandefjord før igår, og synes egentlig Michael var bra. Så noen slakta han her og mente at han aldri kom til å bli noen suksess, og det skjønner jeg ikke.. Han kom til flere farlige avslutninger! Tror han kommer til å bli bra for oss.
            Jeg var en av dem og det står ved like. Sandefjord er ingen målestokk, og hvis du leser "bak ballen" og ser alt han gjør og ikke gjør, får du kanskje et annet syn på han du og.
            Merkelig nok er det alt for mange som teller sjanser en spiss er involvert i, og tabber en forsvarsspiller er involvert i.
            Det er så mye mer enn det
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
              Jeg var en av dem og det står ved like. Sandefjord er ingen målestokk, og hvis du leser "bak ballen" og ser alt han gjør og ikke gjør, får du kanskje et annet syn på han du og.
              Merkelig nok er det alt for mange som teller sjanser en spiss er involvert i, og tabber en forsvarsspiller er involvert i.
              Det er så mye mer enn det
              Tiden vil vise, men selvfølgelig er det hele pakka som gjelder. Viktig egenskap for en spiss å komme til målsjanser og han er under 20 og hans første år i Eliteserien, så håper og tror at han kommer til å ta mange steg. Husker andre omgang best, og synes da han bidro på flere måter enn å komme til avslutninger.

Comment

Skal mye til at vi tar denne, men man vet jo aldri med Enga..
                Godt vi har tilbake Tollås i forsvar for her må vi ha dagen! Spent på å se om Grødem, Felix eller Dønnum får starte etter gode innhopp sist.
                Alle (inkludert oss) tror Araberne (hvor i alle dager plukka de opp det kallenavnet??) tar dette, men en og annen kamp kan jo vi også overraske positivt. Satser på det blir i dag..

God kamp folkens! Smil litt'a

Comment

Laget er klart:
                  http://www.vif-fotball.no/nyheter/gr...t-fk-haugesund

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                    Jeg liker dette laget. På høy tid med Näsberg på venstreback.
                    Tror Grødem passer bedre i 10er enn som defensiv midtbane. Spennende!
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Agdekube vraket pga av feilpasningene som førte til brudd imot ja, ser den, da er det bare å håpe på at näsberg stepper opp noe hakk da...og ikke roter for mye da

Comment

Selv om Ivan kanskje ikke er drømmen å ha som back up på backen, så er det i det minste godt å se at Deila tar grep

Comment

Enig i det ja, og näsberg er vesentlig tryggere på back enn som stopper ihvertfall

Comment

Hadde håpet på Dønnum fra start og jeg da, Finne kan ha godt av en runde på benken

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                              Agdekube vraket pga av feilpasningene som førte til brudd imot ja, ser den, da er det bare å håpe på at näsberg stepper opp noe hakk da...og ikke roter for mye da
                              Näsberg hadde en god omgang sammen med Lindkvist, resten av tida gruer jeg meg for hva som skjer.
                              Blir ikke overaska over nok en hodeløs opptreden.

Comment

Lukter tidlig skåring til Haugesund foreløpig...

Comment

Working...
                                X