Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø søndag 19.august klokka 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Tromsø søndag 19.august klokka 20:00

Det er onsdag og vi kan like gjerne se frem mot neste match, som er den første av to hjemmekamper på rad.

Tromsø var de siste vi møtte i seriespill på Ullevaal og det var en kamp som egentlig ikke fortjener og huskes da den besto av en buss full av torsk som satsa på kontringer og et Vå'lenga som ikke makta å få noe ut av de få sjansene som ble produsert.
    Orker man å se høydepunktene så ligger de her: https://www.youtube.com/watch?v=zBTOvws8nDA

Kampbildet blir vel det samme på søndag. Viktig å score først og være påskrudd fra start
    Vi trenger også 3 poeng nå for å få noe som ligner på arbeidsro og litt lavere skuldre.

Kamp klokka 20 mot en mindre attraktiv motstander (for den såkalte nøytrale tilskuer) og med de resultatene vi har bak oss så er det grunn til å frykte tilskuertallet. Men vi som dukker opp får gi vårt for å støtte gutta.
    Laget:
    Johnson er vel fortsatt ute. Ejuke var ikke mye å skryte av i Haugesund. Skal han få tillit på nytt må han ha en fantastisk uke på treningsfeltet. Tipper også Adekugbe får tillit igjen på bekostning av Ivan.
    Tipper da at 9 av de 11 som starta sist får tillit igjen, men at Adekugbe kommer inn for Ivan og Fridjonsson eller Dønnum starter i stedet for Ejuke.

Vi har god historikk mot Tromsø i Oslo. 6 seire og 1 uavgjort på de siste 7 årene.
    Denne får vi opprettholde og vi har også vårens seriekamp i nord og hevne så her er det bare å kline til.
    Måtte vi banke dem skikkelig. Bare vi får det første målet så tror jeg dette fort kan bli gøy!

Tipper vi taper ettet et enormt sjansesløseri,1-3.

Comment

Merkelig hvis Ejuke får fornyet tillit etter den kampen mot Haugesund. Tror han også trenger et låne opphold et sted!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Studenter kan få en fin dag.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/studentslippet2018

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Flott tiltak av klubben, og hyggelig for oss studenter !

Comment

Gleder meg som en unge til match..
            Snodig det der.. desto mer sutring på forumene, desto mer gleder jeg meg til kamp..
            .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by nyegymsko View Post
              Gleder meg som en unge til match..
              Snodig det der.. desto mer sutring på forumene, desto mer gleder jeg meg til kamp..
              Du må jo elske dette forumet! 10/10 stjerner?
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Har tro på en opptur med de to kommende hjemmekampene. Abu forsterker laget, i tillegg til at vi ikke mangler for mange med karantene eller skade. 3-0 over TIL og 1-0 seier mot Brann er mitt tips.

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                  Du må jo elske dette forumet! 10/10 stjerner?
                  minst.. Men den som virkelig får tærne til å krølle seg i skoa er Facook forumet "For oss som elsker Vålerenga". De burde vurdere å bytte tittel til "sutregruppa for Engafans"

Comment

minst.. Men den som virkelig får tærne til å krølle seg i skoa er Facook forumet "For oss som elsker Vålerenga". De burde vurdere å bytte tittel til "sutregruppa for Engafans"
                    Hvorfor er du her da? (Og der, Facebook)

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                      For å glede seg enda mer til kamp..
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Her? Og la survetrynene vinne? Facebook siden er stor underholdning.. Noe svart/hvitt bilde på verden. Vært og lest noe der?

Comment

I morra blir det seier. Kjenner det på gikta.
                          Tromsø skjenka Sandefjord 3 poeng forrige helg, og er sikkert revansjesugne, men denne kampen er vår.
                          Forventer innsats og tæl som mot Haugesund, men håper på lavere skuldre enn vi har sett hjemme i det siste, og mer kliniske avslutninger.

Comment

Her? Og la survetrynene vinne? Facebook siden er stor underholdning.. Noe svart/hvitt bilde på verden. Vært og lest noe der?
                            Ja, og plager ikke meg noe. Synest bare det er litt rart å sutre fordi andre sutrer... 🙂

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                              I morra blir det seier. Kjenner det på gikta.
                              Tromsø skjenka Sandefjord 3 poeng forrige helg, og er sikkert revansjesugne, men denne kampen er vår.
                              Forventer innsats og tæl som mot Haugesund, men håper på lavere skuldre enn vi har sett hjemme i det siste, og mer kliniske avslutninger.
                              Hvordan fungerer det egentlig? For man mer, eller mindre, vondt.. 😉

Har på følelsen at Erik I. scorer i denne. Håper på et kremmerhus fra Daniel også igjen.

Comment

Working...
                              X