Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Brann, søndag 26. august kl 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Siste.no/live;

"Vålerenga har slått Brann 2-0 på Intility Arena, og det er i høyeste grad fortjent. Vålerenga styrte kampen fra A til Å og spilte nydelig fotball."

I år som i fjor, skarrepakket vinner aldri.

Comment

• Et hyggelig innlegg fra en brannsupporter;

"Ellers er det jo tydelig at vi taper for et lag med betydelig bedre fotballspillere enn det vi har. Greit nok er de ustabile, men VIFernes ballbehandling går jo milevis utenpå det noen av våre klarer".

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
        Enig med alt du sier med unntak av Adekubge. Jeg mener han har spilt to gode kamper nå. Og han var med på å skape en hel del på venstresida. I positiv forstand, endelig.
        To bedre kamper vil jeg si, men fortsatt langt igjen i forhold til å fylle den ekstremt viktige rollen som back i den type fotball vi skal spille. Til det bruker han fortsatt alt for mye tid med ballen. Håper naturligvis han viser videre fremgang (kan egentlig bare gå en vei :-)) og da blir det vel greit etter hvert...
        \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• Fantastisk 2. omgang igår.

Näsberg hadde sin definitivt beste kamp noen gang igår!
          Det varmer stort, var bekymret før kampen om Näsberg skulle ut i løpeduell med Bamba.

Jeg var heller ikke i fyr og flamme over signeringen av Abu! Men det har snudd. Fy faen for en bra spiller vi har fått.
          Eneste, det skal bli vanvittig bra å få inn Sam Johnson tilbake. Johnson er et par 3 hakk bedre enn Godly.

Comment

• "Samuel Sahin-Radlinger (25) tabbet seg ut da banens minst målfarlige ble matchvinner." - Bergensavisen

Må si at det var en utrolig deilig seier! Gutta bak jobbet bra, og slapp til veldig lite. Om dette spillet her fortsetter så tror jeg det kan bli en ganske så vakker høstsesong for Vålerenga!
            Elsker Bergen By

Comment

• Aftenposten: Marerittkveld for Brann: Mistet tabelltoppen etter grusom keepertabbe

VG: Tabelltoppen glapp:
              - Energiløst

Dagbladet: Brann tapte mot Vålerenga
              Forlot Brann etter bitter konflikt. Søndag senket han gamleklubben

Dagsavisen: VIFs glede over å se ut som et topplag

Dagsavisen for life!! Ekte Oslo avis!!

Irriterer meg at Aftenposten som selger 97% avisene sine i Oslo og omegn aldri klarer å ha fokus på VIF.

Comment

• Vi får Brann til å se dårlige ut, allikevel fokuseres det i medieverden på hvor dårlige Brann var. Det tror jeg er positivt for oss slik at vi kan gå under radaren en stund til.

Abu er så fantastisk god å ha på laget. Han søker alltid etter å spille i lengderetning og har høy treffsikkerhet på vanskelige pasninger. Frem med pølsepapiret!

Comment

• Da har vi tatt 4 poeng mot Brann i årets ES og ikke sluppet inn et mål!

Comment

• Her er det noe muffens: Politimann slettet fotografens bilder fra T-baneulykke i Oslo https://www.aftenposten.no/norge/i/B...eulykke-i-Oslo
                    En politimann som var ikledt mørk kjeledress og balaklava skal ifølge VG ha slettet flere bilder som en av deres fotografer tok.
                    En kake sier mer enn 1000 ord

Comment

• Originally posted by Bløtkakemannen View Post
                      Her er det noe muffens: Politimann slettet fotografens bilder fra T-baneulykke i Oslo https://www.aftenposten.no/norge/i/B...eulykke-i-Oslo
                      En politimann som var ikledt mørk kjeledress og balaklava skal ifølge VG ha slettet flere bilder som en av deres fotografer tok.
                      "Politimann"

Comment

• Mange spillere som får fortjent skryt etter i går. Men vil rose Deila også for både taktikk og lagledelse de siste to kampene! Har sett et par ting jeg nesten begynte å tvile på at han hadde. Var virkelig vakkert hvordan vi nøytraliserte Brann i går, og samtidig vekslet mellom høyt og lavt press.

Comment

• Originally posted by Elvis View Post
                          Aftenposten: Marerittkveld for Brann: Mistet tabelltoppen etter grusom keepertabbe

VG: Tabelltoppen glapp:
                          - Energiløst

Dagbladet: Brann tapte mot Vålerenga
                          Forlot Brann etter bitter konflikt. Søndag senket han gamleklubben

Dagsavisen: VIFs glede over å se ut som et topplag

Dagsavisen for life!! Ekte Oslo avis!!

Irriterer meg at Aftenposten som selger 97% avisene sine i Oslo og omegn aldri klarer å ha fokus på VIF.
                          Skal sies at det i Dagsavisen sto at det var supportere fra VIF og Brann som barket sammen og lagde bråk i forbindelse med t-baneulykken. Og de retta ikke opp i det før dagen etter.

Comment

• Politiet har innrømmet at det var en av dem, ja.
                            En kake sier mer enn 1000 ord

Comment

• Originally posted by Bløtkakemannen View Post
                              Politiet har innrømmet at det var en av dem, ja.
                              Ja, det har de:
                              https://www.aftenposten.no/norge/i/B...eulykke-i-Oslo

Mye å ta tak i for onkel etter den episoden der, ja...
                              Det er selvsagt de idiotene som fyrer opp blussene som er hovedskyldige, men onkel kommer ikke bra ut av sin håndtering før og under hendelsen.

Comment

Working...
                              X