Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

LSK - VIF, søndag 02.09.18 kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Loffen View Post
    Tror ikke LSK rykker ned; de andre lagene der nede er rævva og kommer ikke til å ta mye poeng.
    Vedr dette at de er det laget som har vært lengst oppe: dersom de rykker ned overtar vel Rævbk også den tittelen. Storfamilien der oppe kan klare seg uten den altså. Like greit at bønda beholder den rekorden; det er jo en mager trøst for dem mens de kjemper i gjørma år etter år...
    Om kampen: lukter krig og lite finspill som vanlig. Alle gutta må stille opp fra start. Får vi til spill som mot Brann vinner vi. Men blir det bare krig og langballer på bøndas prinsipper blir det tøft å få med mer enn uavgjort. Bare å dundre til fra start!
    Hvis man ser på kampprogrammet til start, så ligger det ikke an til nedrykk på Åråsen. Men kvalik, den kan de godt få!

Comment

Når fellah presterte det han gjorde i dag, uten å ha spilt kamp siden juratiden, da kan ikke jeg skjønne at han ikke skulle være en interessant spiller for oss! Gitt at han ikke forsøpler gruppa såklart.

Comment

Ja, fellah var veldig god i kveld, men det var dette med miljøet da, men ja, vi kunne ha bruk for han, back up for DFH

Comment

LSK favoritt hos alle spilleselskapene. Og lurer litt på hvem som er «nr 19» i troppen. En VIF-fyr(?) meldte på Twitter at det var Mr Boof. Håper ikke det.

Comment

Originally posted by Trasskuken View Post
            Når fellah presterte det han gjorde i dag, uten å ha spilt kamp siden juratiden, da kan ikke jeg skjønne at han ikke skulle være en interessant spiller for oss! Gitt at han ikke forsøpler gruppa såklart.
            Han har 1 års kontrakt med en klubb som høyst sannsynlig rykker ned. Fellah bikker snart 30. Han er neppe spesielt attraktiv for utenlandske klubber lenger, spesielt etter 3 / 4 magre sesonger i Danmark.
            Storspiller han i høst for SF, bør det være lett for sportslig ledelse å ta en telefon og overtale han til å skifte blåfarge ved nyttår. Foreløpig er jeg glad vi sparer på blekket både i penn og printer og ser an situasjonen! Hvem vet, kanskje han og Azemi virkelig finner tonen

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              19 spillere i troppen, så én skal ut.

Bare 100 billetter igjen i svingen...
              Skal kanskje ikke legge for mye i hvordan spillerne ramses opp på hjemmesida, men mot Brann stod Fridjonson oppført som forsvarsspiller. Nå, som Sam A er ute, er han oppført som midtbanespiller. Pussig...

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                Skal kanskje ikke legge for mye i hvordan spillerne ramses opp på hjemmesida, men mot Brann stod Fridjonson oppført som forsvarsspiller. Nå, som Sam A er ute, er han oppført som midtbanespiller. Pussig...
                Er nok han eller Abdi som ryker om alle andre er friske.

Comment

Originally posted by donny View Post
                  Er nok han eller Abdi som ryker om alle andre er friske.
                  Er nok ikke sånn at vi velger ut den vi har minst bruk for dessverre, de gangene vi har stått med for stor kamptropp har en av stjernene forsvunnet ut. Så tipper sam boof eller deg

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                    Er nok ikke sånn at vi velger ut den vi har minst bruk for dessverre, de gangene vi har stått med for stor kamptropp har en av stjernene forsvunnet ut. Så tipper sam boof eller deg
                    Dfh (sorry autocorrect, klarer ikke redigere på mob)

Comment

Kompliment å bli kalt stjerne da!

Tror nok også MR. Johnson, Boof eller Daniel. Har problemer med å bestemme meg for hvem av de jeg håper det er. Helst ingen.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Kompliment å bli kalt stjerne da!

Tror nok også MR. Johnson, Boof eller Daniel. Har problemer med å bestemme meg for hvem av de jeg håper det er. Helst ingen.
                        Hmm.. i kamptroppen står det følgende:
                        Med unntak av Sam Adekugbe (gule kort) og Magnus Lekven (kne), kan de velge i en ellers skadefri og fulltallig tropp med toppscoreren Sam Johnson og midtstopperkjempen Felipe Carvalho tilbake.

Må si jeg blir litt skuffa om en av nøkkelspillerne sliter med skade når det står som det gjør. På Engalive sa Tina og Freddy at både Boof of Sam Johnson hadde sett strålende ut.

Comment

Kamptroppen som blir meldt inn dagen før teller veldig ofte 19/20 mann, uavhengig av skader, før den justeres ned ril 18 mann rett før matchstart. Det er ikke bare de siste matchene der har vært sånn - så tror fortsatt Fridjohnsson eller Abdi sitter på tribunen!

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                            Jeg ofrer gladelig plassen, selv om det hadde vært kult å sittet ringside i dag!

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                              Hmm.. i kamptroppen står det følgende:
                              Med unntak av Sam Adekugbe (gule kort) og Magnus Lekven (kne), kan de velge i en ellers skadefri og fulltallig tropp med toppscoreren Sam Johnson og midtstopperkjempen Felipe Carvalho tilbake.

Må si jeg blir litt skuffa om en av nøkkelspillerne sliter med skade når det står som det gjør. På Engalive sa Tina og Freddy at både Boof of Sam Johnson hadde sett strålende ut.
                              Kamptropp? Det er jo bare en opplisting av stallen utenom de som er åpenbart («brukne bein» og karantene) ute. Samme skjedde sist og har skjedd noen ganger tidligere i sesongen. En kamptropp består av 18 spillere. Er vel et forsøk på noe taktisk spill siden de regner med at flere enn oss leser «troppen». Sist ble endelig tropp meldt inn 1,15 time før som er siste frist for registrering. Men det er jo mere sannsynlig at en av faste i 11 er tvilsom siden de gjør det på denne måten. Ser ikke helt hva de har å vinne på det.

Comment

Originally posted by donny View Post
                                Kamptroppen som blir meldt inn dagen før teller veldig ofte 19/20 mann, uavhengig av skader, før den justeres ned ril 18 mann rett før matchstart. Det er ikke bare de siste matchene der har vært sånn - så tror fortsatt Fridjohnsson eller Abdi sitter på tribunen!
                                Håper du har rett, svaret får vi om noen timer. Men ser vi på de to siste kamptroppene så hadde vi 20 i troppen som ble meldt før brann kampen, men en time før ble det klart at Sam og Felipe forsvant ut.

Før kampen mot Tromsø meldte vi om 19 mann da forsvant Felipe ut en time før.

Jeg mener det har vært gjennomgangsmelodien tidligere i sesongen og, det er en av våre beste som forsvinner ut rett før kamp. Så det er nok taktikk ja for ikke å avsløre hvem som vil starte. Er det igjen Felipe som skal ut så vet vi jo at Jaager skal inn for vi har jo ikke flere forsvarsspillere i stallen, om vi ikke trekker ned en islending eller noe sånt da.

Comment

Working...
                                X