Originally posted by Loffen
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
LSK - VIF, søndag 02.09.18 kl. 20:00
Collapse
X
-
Originally posted by Trasskuken View PostNår fellah presterte det han gjorde i dag, uten å ha spilt kamp siden juratiden, da kan ikke jeg skjønne at han ikke skulle være en interessant spiller for oss! Gitt at han ikke forsøpler gruppa såklart.
Storspiller han i høst for SF, bør det være lett for sportslig ledelse å ta en telefon og overtale han til å skifte blåfarge ved nyttår. Foreløpig er jeg glad vi sparer på blekket både i penn og printer og ser an situasjonen! Hvem vet, kanskje han og Azemi virkelig finner tonen
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View Post
Comment
-
Originally posted by hmchrist View PostSkal kanskje ikke legge for mye i hvordan spillerne ramses opp på hjemmesida, men mot Brann stod Fridjonson oppført som forsvarsspiller. Nå, som Sam A er ute, er han oppført som midtbanespiller. Pussig...
Comment
-
-
-
Originally posted by VIFpatriot View PostKompliment å bli kalt stjerne da!
Tror nok også MR. Johnson, Boof eller Daniel. Har problemer med å bestemme meg for hvem av de jeg håper det er. Helst ingen.
Med unntak av Sam Adekugbe (gule kort) og Magnus Lekven (kne), kan de velge i en ellers skadefri og fulltallig tropp med toppscoreren Sam Johnson og midtstopperkjempen Felipe Carvalho tilbake.
Må si jeg blir litt skuffa om en av nøkkelspillerne sliter med skade når det står som det gjør. På Engalive sa Tina og Freddy at både Boof of Sam Johnson hadde sett strålende ut.
Comment
-
Kamptroppen som blir meldt inn dagen før teller veldig ofte 19/20 mann, uavhengig av skader, før den justeres ned ril 18 mann rett før matchstart. Det er ikke bare de siste matchene der har vært sånn - så tror fortsatt Fridjohnsson eller Abdi sitter på tribunen!
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostEr nok ikke sånn at vi velger ut den vi har minst bruk for dessverre, de gangene vi har stått med for stor kamptropp har en av stjernene forsvunnet ut. Så tipper sam boof eller deg
Comment
-
Originally posted by christer1913 View PostHmm.. i kamptroppen står det følgende:
Med unntak av Sam Adekugbe (gule kort) og Magnus Lekven (kne), kan de velge i en ellers skadefri og fulltallig tropp med toppscoreren Sam Johnson og midtstopperkjempen Felipe Carvalho tilbake.
Må si jeg blir litt skuffa om en av nøkkelspillerne sliter med skade når det står som det gjør. På Engalive sa Tina og Freddy at både Boof of Sam Johnson hadde sett strålende ut.
Comment
-
Originally posted by donny View PostKamptroppen som blir meldt inn dagen før teller veldig ofte 19/20 mann, uavhengig av skader, før den justeres ned ril 18 mann rett før matchstart. Det er ikke bare de siste matchene der har vært sånn - så tror fortsatt Fridjohnsson eller Abdi sitter på tribunen!
Før kampen mot Tromsø meldte vi om 19 mann da forsvant Felipe ut en time før.
Jeg mener det har vært gjennomgangsmelodien tidligere i sesongen og, det er en av våre beste som forsvinner ut rett før kamp. Så det er nok taktikk ja for ikke å avsløre hvem som vil starte. Er det igjen Felipe som skal ut så vet vi jo at Jaager skal inn for vi har jo ikke flere forsvarsspillere i stallen, om vi ikke trekker ned en islending eller noe sånt da.
Comment
Comment