Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Start Intility Arena søndag 30.9 kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Start Intility Arena søndag 30.9 kl 1800

Riste av oss skuffelsen fra møtet mot ODD!

Start kommer fra borteseier i Bodø og innehar den gjeve 14.plassen i Eliteserien samt kjemper med nebb og klør sammen med et lag fra grisgrendte strøk på Romerike.

Masse interessante spørsmål ved denne kampen;

-burde vi "legge oss" å sende Fugla nærmere OBOS?

-reiser Start seg fra det marginale hjemmetapet mot oss?

-scorer Chiddy i to kamper på rad?

-har Kjetil med seg flere flasker med pærebrus?

-holder vi nulle'n?

-kjører vi anal etter kampen?

-scorer Sam igjen?

MØT OPP Å FÅ SVARENE!!!

Originally posted by Ingar View Post
    -burde vi "legge oss" å sende Fugla nærmere OBOS?

-reiser Start seg fra det marginale hjemmetapet mot oss?
    Vi har fortsatt noe å spille for i serien, så å "legge oss" mot fugla er uaktuelt. Bare 5 poeng opp til 4. plass. Vinner Rosenborg mot oss i cupen på onsdag og de senere blir cupmestere, så vil en 4. plass gi e-cup-spill neste år.

Marginalt hjemmetap for Start mot oss, ja. Herlig med ironi

Comment

Jeg mente selvfølgelig: Å legge oss mot START er uaktuelt.

Comment

Å legge seg er alltid uaktuelt. Selv om det ville frarøvet lsk et seriegull.
        Vi er da ikke lyn heller.

Reka har gjort underverker med Start, og han kommer sikkert til å gjøre det tøft for oss, men jeg tror kvaliteten på laget er bra nok til å ta 3 poeng her.

Comment

Utenkelig at Enga som klubb,Ronny som trener og spillere i kongeblått skal "legge seg".
          Var skrevet med "(Bodø)glimt i øyet" folkens!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
            Utenkelig at Enga som klubb,Ronny som trener og spillere i kongeblått skal "legge seg".
            Var skrevet med "(Bodø)glimt i øyet" folkens!
            Skjønner ikke greia med å ønske Lsk ned. Greit nok, jeg også fryder meg at de sliter. Selvsagt!
            De hadde også sikkert hatt godt av et år i Obos. Men et nytt Lyn ønsker jeg ikke at de skal bli. For de oppgjørene savner jeg veldig. Oslofotballen savner de veldig. Det er synd hvis vi skal miste det eneste derbyet som faktisk skaper litt engasjement for klubben også.

Min bekymring er for øvrig lag som har hatt et "hvileår" i Obos. De kommer ofte sterkt tilbake!
            Ønsker vi det? høhø...
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
              Skjønner ikke greia med å ønske Lsk ned. Greit nok, jeg også fryder meg at de sliter. Selvsagt!
              De hadde også sikkert hatt godt av et år i Obos. Men et nytt Lyn ønsker jeg ikke at de skal bli. For de oppgjørene savner jeg veldig. Oslofotballen savner de veldig. Det er synd hvis vi skal miste det eneste derbyet som faktisk skaper litt engasjement for klubben også.

Min bekymring er for øvrig lag som har hatt et "hvileår" i Obos. De kommer ofte sterkt tilbake!
              Ønsker vi det? høhø...
              Selvfølgelig er oppgjørene mot lsk skikkelige høydepunkter hver sesong.
              MEN! Den skadefryden å se dem ramle ned i obos-dassen er for deilig til ikke å ønske seg.
              De må gjerne komme rett opp igjen, men gud bedre det vil fryde meg å se tårene flomme på åråsen.

Comment

Vi skal selvsagt ikke legge oss mot Start. Men at det gir LSK problemer er en tilleggsverdi som gjør at tapet blir forholdsvis lett å svelge.

Jeg ønsker i alle fall LSK ned fordi det tar fra dem det eneste de har å skryte av, den sammenhengende tiden de har vært i toppdivisjonen. Jeg tipper de kommer rett opp gijen og jeg lever greit med å ha dem i OBOS et år.

Comment

Både vi og Start spiller cup på onsdag før vi da møtes på søndagen.
                  Sånn sett forventer jeg egentlig en møkkamatch da begge nok satser på onsdagen.
                  I tillegg er det ingenting som tyder på at Start vil komme hit for å være med å skape underholdning.

Vi skal være et bedre lag enn Start, men lag i sumpa som har fått litt selvtillit er noe dritt å møte.

Hva som dukker opp av publikum er også et åpent spørsmål. Frykter et skikkelig antiklimaks etter forrige hjemmekampene og tapet mot Odd. Men håper det kommer folk utelukkende fordi stemningen i de siste hjemmekampene har vært veldig bra.
                  Viktig å vinne denne for å være med i en teoretisk kamp om topp-plassering. De resterende hjemmekampene vil fort by på tragiske tall hvis vi styrer mot den vanlige 8.plassen.

Vedr. fugla så unner jeg dem en kvalik hvor de akkurat berger seg..
                  Rotta kan rykke ned så han kan sette litt mer pris på å kjempe om 8.plasser....

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Sånn sett forventer jeg egentlig en møkkamatch da begge nok satser på onsdagen.
                    Tviler på at Start legger alt for mye i cup'en. De vil nok heller holde plassen.

Comment

Originally posted by wanderer View Post

Ønsker vi det? høhø...
                      Ja. Det ønsker vi.
                      Et oppfølgingspørsmål til deg er: Savner du Lyn?
                      Jeg er sjeleglad for å slippe å tenke noe mer på den kvalme klubben med rikmannsgutter. Husker selv en episode da både fattern og jeg ble spytta på utenfor Ullevaal av en gjeng med rosa bandana, etter et (som vanlig) surt tap. For min del kan Lyn kave rundt i andre/tredjedivisjon i all fremtid og få juling av andrelaget vårt en gang i blant.

Du spør hvorfor vi ikke vil ha LSK i eliteserien? Ja, kampene mot dem er de kuleste vi spiller hvert år. Og det er deilig å slå dem. Men det er fordi jeg (Vi???) unner dem allt vondt. Det er nydelig å se dem lide. Se for deg Frode Kippe på live TV ligge på alle fire mens han kjemper mot tårene, på et halvtomt Åråsen i begravelsestemning. Mmmm!

Comment

Ser billettene til Nadderud er lagt ut. Noen som skal? Så det var tre linker til hvert felt? Hva er greia liksom? Greit det er free seating, men må du stå på det feltet du kjøper på? En fryktelig stadion er det uansett.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                          Et oppfølgingspørsmål til deg er: Savner du Lyn?
                          Nå var det ikke meg du spurte, men Ja! Selvsagt savner jeg Lyn!

Langt mer patos og energi både på banen og på tribunen i VIF-Lyn enn f.eks. VIF-KBK.

Jeg ønsker LSK alt vondt, og en tur ned i OBOS hadde de fortjent - men håper de kommer tilbake kjappere enn Lyn (om Lyn i det hele tatt makter å komme helt opp igjen).

Comment

legge oss for start? er dere syke i hodet?

Comment

Vi skal gruse Start, sånn som vi gjorde sist...

Comment

Working...
                              X