Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kvartfinale NM RBK - VIF 26 september kl 20

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kvartfinale NM RBK - VIF 26 september kl 20

Tror VIF har gode muligheter til å slå ut RBK igjen. Vi har en dag mer hvile og RBK har hatt et tøffere kampprogram over tid. VIF var dessuten bedre spillemessig enn RBK sist, og dødballer ble helt avgjørende. Helt åpen kamp, 50-50.

Er fryktelig spent før denne!

Comment

Nesten litt synd at vi akkurat har møtt dem, mulig de har funnet ut hvordan de skal stoppe oss. Samtidig kan gutta gå inn i kampen med selvtillit og tro etter å ha tidvis rundspilt dem for en drøy uke siden.

Som vanlig blir det viktig å score først, og ha litt i is i magen. Vi bør ha friskere bein mot slutten av kampen. Jeg har troa, kom igjen nå enga, gi oss en cupfinale! Cupen er ikke for bønder før enga ryker ut.

Comment

Her bør vi benytte anledningen, vil tro RBK må begynne rotere litt nå, og det er vel noen som er slitne allerede, så kjør over pakket...

Comment

Bortebillettene solgt ut?

Comment

Originally posted by Shtian View Post
            Nesten litt synd at vi akkurat har møtt dem, mulig de har funnet ut hvordan de skal stoppe oss.
            De fleste vet vel hvordan de skal stoppe oss. Leste f.eks. på Oddrane sitt forum før lørdagen at det bare var å gå for flest mulig cornere og frispark. Det funka jo, det.

Comment

Ja vi er faktisk sykt dårlige på defensiv dødball, det bør det trenes på, da må Adam bli med også, han tar ikke akkurat for seg ute i feltet...

Comment

Originally posted by lagavulin View Post
                Bortebillettene solgt ut?
                Onsdag kl 20. Tipper best case 100-150 bortesupportere.

Comment

Jeg har 0 tro på at dette går. Det ser jeg på som ren bonus og ett mirakel isåfall. Vi er ekstremt uheldige som møter de 2 år på rad på deres hjemmebane. Fjorårsseieren var et sjokk bare for å gå fullstendig på trynet å ryke ut i runden etter, som var utrolig skuffende og laber innsats etter å ha slått ut rbk mot alle odds. Det er i serien vi må gjøre det nå, jeg får sjokk hvis dette går, men ingenting hadde gledet meg mer selvfølgelig.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                    Jeg har 0 tro på at dette går.
                    Er lov å håpe på et B-preget RBK på onsdag. De prioriterer nok serien og Europa League over cupen vil jeg tro.

Comment

Hvis vi opptrer på samme måte som vi gjorde mot dem forrige søndag så har jeg faktisk troa, hvis vi skjerper oss på dei jævlige dødballene, både foran vår egen kasse og på andre siden, har vi scoret på corner i år??? Vi har ihvertfall sluppet inn mye på defensiv dødball.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                        Onsdag kl 20. Tipper best case 100-150 bortesupportere.
                        Tenkte mer på om det var tilgjengelige bortebilletter igjen? Har ikke klart å finne noe hos ticketmaster.

Comment

Tenkte mer på om det var tilgjengelige bortebilletter igjen? Har ikke klart å finne noe hos ticketmaster.
                          https://www.ticketmaster.no/event/ro...152.1502957599

Comment

Du finner linken vår her: http://www.vif-fotball.no/nyheter/bl...-til-lerkendal

Den er ikke tilgjengelig åpen via ticketmaster.no så du må bruke linken i saken.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Du finner linken vår her: http://www.vif-fotball.no/nyheter/bl...-til-lerkendal

Den er ikke tilgjengelig åpen via ticketmaster.no så du må bruke linken i saken.
                              Det jeg leita etter. Glimrende, takk!

Comment

Working...
                              X