Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Supportertribunen. Sleng inn noen kroner da.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ingar View Post
    6005.05.05327 merk betalingen "tribuneoppheng"
    Tusen takk, sender bidrag i løpet av dagen!

Originally posted by Wild Touch View Post
    Jeg har fått VIPS til å fungere med utenlandsk telefon. Banken fikser det for deg.
    Takk for tips, da skal jeg kontakte banken og høre hva de kan gjøre. Å sende penger er så utrolig mye mer knotete uten Vipps.

Comment

Fett tiltak! Kanskje vurdere å dra opp et takkebanner med en ordsky som viser alle som har donert? Den lovede plaketten for de som ga til veggene er ikke oppe enda, men det lokker gjerne frem noen som ellers nøler å si takk på en litt synlig måte.
      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by VVV View Post
        Fett tiltak! Kanskje vurdere å dra opp et takkebanner med en ordsky som viser alle som har donert? Den lovede plaketten for de som ga til veggene er ikke oppe enda, men det lokker gjerne frem noen som ellers nøler å si takk på en litt synlig måte.
        Det ble lovet ting om tribuneveggene ja. Jeg har en viss forståelse for at de som driver frivillig ikke har prioritert det de lovet over alt annet de gjør, men faktum er løftebrudd.
        Så jeg foreslår at disse samme lar være å love noe som helst denne gangen.

Oppdatering på facebook tidligere idag viste 53 tusen innsamlet. Det er jo en ok start. Den 5. er det vel relativt mange som har lønningsdag så får håpe på et nytt hopp i helgen.

Comment

borgerplikten utført: forslag til tekst på en kamp...
          Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do

Comment

Eller:
            Stolthet: bilde av knyttneve
            Kjærlighet:bilde av hjerte
            Tradisjon:bilde av drakta

SIDEN 1913

Comment

Working...
            X